Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajan verotus...  (Luettu 14448 kertaa)

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #80 : eilen kello 01:03:49 »
Verot voi maksaa myös käteisellä ja moni niin tekeekin.

Niin voi ja tätä ehkä kannattaisikin käyttää hyödyksi laajemmassakin mittakaavassa. Pääosin käteisellä toimivassa bisneksessä hankaluutena on isojen käteismäärien saaminen tilille (yrittäjänä toimittaessakin siinä on hankaluutensa) ja se, että suhteellisen harvoja juttuja voi käytännössä maksaa käteisellä. Verot on useimmille ihmisille ja yrittäjille suurin yksittäinen kuluerä (ainakin top3ssa), joten käteistä kannattaisi käyttää juurikin siihen.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Pupu7000

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #81 : eilen kello 02:55:27 »
Tämä nyt on aloituksenakin niin tyhmä että se on aivan sama mitä tälläiseen ketjuun kirjoittaa. Ei kuulu kellekään muiden tulot, verot eikä menot. Käsittämätöntä jos jotakuta edes kiinnostaa.

Samaa ihmettelen.  ;D

Siksi ihmettelen, miksi jotkut seksiyrittäjät välillä julkaisevat kuvia, jossa näkyy pinkka viisikymppisiä.

Tarkoititko: mikä on talletusautomaatti.

Verot voi maksaa myös käteisellä ja moni niin tekeekin. Et todennäköisesti tiedä alasta ja sen ammattilaisista ollenkaan niin kattavasti, kuin kuvittelet tietäväsi.

Ainakin yksi jo lopettanut PT ihmetteli vanhan keltaisen sivuston aikana miksi kollegat leivittävät rahoja viuhkaksi, ottavat kuvan rahoista ja julkaisevat kuvan netissä. Hän piti tapaa hyvin typeränä sekä verottajan että mahdollisen ryöstöriskin takia.

On se jännää, että meillä on näitä viisaista pupujusseja. En viitsinyt linkittää tuoreita tässä kuussa otettuja kuvia, joissa PT esittelee seteleitään. Hän myös kirjoitti, että tänään oli hyvä päivä. Ansaitsin nelinumeroisen summaan rahaa.

Minua ei kiinnosta, mitä seksiyrittäjät ansaitsevat. Joillakin heistä on vain fetissi esitellä julkisesti seteleitään. Vähän kuin äkkirikastuneilla on tarve esitellä varallisuuttaan.

Niin, kyllähän niitä setelinkuvia on. Ei siinä ole mitään uutta ja vierasta. Ilmeisesti kuitenkin oletat, että jos seteleistä otetaan kuvia, niistä ei makseta veroja. Ja kyllä, olen täysin vakuuttunut siitä, että minulla on kokonaisuutena enemmän tietoa asiasta kuin sinulla on. Asiakkaan näkökulmasta tiedät paljon, sitä en kiistä. Kauemmin olen kuitenkin myynyt kuin sinä ostanut.
Stifler's mom.