^^^^ Loch Nessin hirviöt ja Sasquatch vielä menee mutta sori en vaan usko että Nina käy paskalla.
Uutiset:
Ketjun aiheeseen sopinee maininta siitä että mikäli Vuoden journalistista olisi äänestys, minun ääneni saisi kaksikko Heikelä & Koskelo. Koska kuningas on kuollut, kauan eläköön kuningas.Tänään vieraana Pekka Virkki joka on kirjoittanut kirjan jälkisuomettumisesta.
No niinpä. Kirjaa tuskin jaksan lukea mutta aloin katsomaan haastattelua: https://www.youtube.com/watch?v=GSTAyMB-9VkKetjun aiheeseen sopinee maininta siitä että mikäli Vuoden journalistista olisi äänestys, minun ääneni saisi kaksikko Heikelä & Koskelo. Koska kuningas on kuollut, kauan eläköön kuningas.Tänään vieraana Pekka Virkki joka on kirjoittanut kirjan jälkisuomettumisesta.
Kai Mykkänen on joutumassa myrskyn silmään juuri ennen vaaleja.
Kannattaa kuunnella jakso ja kirja.
Kirjan voi lukeakin.
Ja ajatelkaapa vaikka Kim Kardashiania. Miten sen pylly mahtuu pytylle, kun tulee kakkihätä.
Kävin äsken vilkaisemassa muutamia Rannan piirrustuksia niin nyt kaikella kunnioituksella Rantaa kohtaa mutta minusta ne eivät ole kummoisia. Minä voisin pistää tänne omia piirrustuksiani niin te voisitte toimia tuomareina ja kertoa kumpi piirtää paremmin?
Kuullut tuon saman tarinan, mutta muistelisin että tyypin nimi oli Ivan Durak.Ja ajatelkaapa vaikka Kim Kardashiania. Miten sen pylly mahtuu pytylle, kun tulee kakkihätä.
Nämä julkkikset, kuten esim Madonna, tuovat oman erikoispytyn mukanaan joka sitten ruuvataan hotelliswiitin vessaan vierailun ajaksi. Kardashianilla on varmaan sama käytäntö matkustaessaan ja erikoisleveä pytty mukana.
Amsterdamissa ollessani majoittuneena erääseen hienostohotelliin huomioni herätti eräs venäläinen huippu-konserttipianisti Ivan Haraśovich. Hän oli syntyjään Siperian vótjakkeja eikä täten ollut tottunut länsimaisiin porsliinivessoihin jä hänen vaatimuslistassaan majoituksen suhteen kuulemma oli että hotlan takapihalle oli kyhättävä sellainen siperialainen hyyskä, joku riuku ja reikä maassa, en tiedä tarkemmin, jossa voisi toimittaa tarpeensa hotellissa majoittumisensa ajan. Näin myös tehtiin.
Ja vessapaperiksikaan ei kelvannut kuin vanha Pravda.
Käytiin joskus ala-asteella luokkaretkellä Turun linnassa ja siellä oli sellanen pikku syvennys ja reikä; en tiedä mihin johti, varmaan onneksi en tiedä ;Di Sitä ennen jo lapsena historiasta kiinnostuneena ajattelin, ettei kuninkaalliset käy paskalla.
No löytyipä sillekin aviisille joku käyttötarkoitus....
Käytiin joskus ala-asteella luokkaretkellä Turun linnassa ja siellä oli sellanen pikku syvennys ja reikä; en tiedä mihin johti, varmaan onneksi en tiedä ;Di Sitä ennen jo lapsena historiasta kiinnostuneena ajattelin, ettei kuninkaalliset käy paskalla.
Sinnehän syvennekseen oli tapana laskea köysillä/vinttureilla sen aikaiset "pahantekijät" - nyt en saa oikein päähäni nimiä mutta eivät ne ihan tavallisia rikollisia/murhamiehiä olleet. - Muistan että Isävainaa sanoi tyyliin "Jos haluat mennä niin menet mutta jos se viimekesänen reissu riittää niin mä soitan sun Opettajalles että olet saanut yllättävän vatsataudin... - Ollaanhan me siellä käyty kaksikin kertaa ja noi luokkaretket on vissisti vähän mitä on..."