No jos pesee kikkelin, niin kädetkin siinä yleensä puhdistuvat samalla, paitsi jos osaa jalalla pestä kigun.
Tunnistan kyllä tämän Maturen kriisin, on vaan jatkunut jo niin kauan aikaa, että olisikohan luonteenpiirre vai pysyvä diagnoosi.
Tähän kuuluu joku ongelma omassa elämässä. Sitä ei itselle myönnetä, vaan haetaan muiden ongelmia ja tukea mitä ihmeelisempiin asioihin kanssakirjoittajilta. Jos tukea ei tule, niin loukkaannutaan ja uhataan hui eli vittu sentään estolistalla, mikä sekään ei ketään kiinnosta.
Kun kaikki foorumilaset on jo kyllästetty jollain Maturen naftaliinilla kyllästymiseen asti, niin hän googlettaa ja yrittää hämmentää edes päivänpolttamia kysymyksiä ja politiikkaa...ketään ei taaskaan kiinnosta.
Sääli sinänsä, kun minua kyllä kiinnostaa tuossa aihepiirissä kaikkien näkemykset.
Tunnen sympatiaa häntä kohtaan ja tuen sinä päivänä kun hän tulee päivän valoon omat ongelmansa itselleen myöntäneenä ja dissaamisen sijaan kannustavana upeana naisena. Minullakin oli aika elämässä, kun kaasin oman pahan olon toisten niskaan. Mutta ihminen voi kasvaa ja muuttua.
Joskus jossain kerroinkin lapsuuden huonetaulun sanat "Sydämen auringon säteitä ovat hymy ja hyvät sanat"
Sen kun pitää mielessä, itse en aina ole osannut olla noin hyvä, mutta edes pyrkii sitä kohti.
Pitkästä aikaa tapasin uusia ihmisiä ja kaikki oli niin ihania, että ihmettelin, miksi en tee sitä useammin.
Olen varma, että Maturessakin on jotain hyvää, kunhan antaisi sille hyvälle mahdollisuuden.