Jatketaas sitten kun lupa myönnetty rapsaan
Oli vesisateinen aamu ja hieman viileähkö tuuli. <- ei tämä jonka treffaan
Parkkipaikka löytyi suoraan oven edestä joten ei vanhuksen tarvinnut paljoa autosta kävellä.
Nykyaikaista ovikoodia hieman ihmetellen onnistuin pääsemään sisään käytävään, oven taakse ja PimPom.
Oven avasi todella ihana ja iloinen kaunotar
Pakkohan se oli Tuuli ottaa syliin ja punnita paino, piti paikkansa kuten ilmoituksessa eikä pituuskaan heittänyt.
Siitä heti kädet kuuman veden alle, enhän voinut toista jäädyttää vaikka siinäkin olisi ollut hyvät puolet 😜
Sopimus sinetöitiin joten kengät pois jalasta ja takki päältä.
Juttelimme niitä näitä ja Tuuli istui sylissäni.
Sitten riisumaan vaatteita jotta pääsen tutkimaan tuota ihanuutta lähemmin, asutoiveet oli osittain huomioitu 🤪
Ei päivässä ehdi kaikkea hankkimaan 😬
Kylläpäs nuoren naisen vartalo on ihana, melkein maistoin tuon ihanuuden kielen päässäni 😜 (ja maistoinkin)
Aikani tutustuttua tähän ihanuuteen oli pakko päästä testaamaan mihin se pystyy, siitä löytyi vaikka mitä erikoisuuksia ja pahoittelut naapureille jos jotain kuulitte.
Sitten oli kuulemma vuoron vaihto koska joku halusi hengähtää välillä
Kyllä tämäkin täysetnpisteet sai 👍
Sitten oli aamutreenin aika, ratsastimme yhdessä kohti Auringon nousua (tai siis toinen meistä).
Lopuksi vielä pari näkymää myös muualta katsottuna.
Kuten lapsien kasvaminen liian nopeasti niin kaikki kiva loppuu aina aikanaan 😢 (olisipa tämäkin kestänyt 18v)
@Sowhat Sitten se Romanttinen osuus, pyysin heti Tuulia kanssani uusille treffeille ja hän lupasi suostua
Ehdottelin kyllä kaikkea muutakin ja eikös hiljaisuus ole myöntymisen merkki? 🤔
Tästä voi tulla vuosikymmenen Asiakassuhde
Minulla oli niin hävyttömiä kinkyjä juttuja mielessä etten voinut mitään niistä toteuttaa, Tuulia on aivan liian mukava niiden kohteeksi.
Toisekseen unohdin vyön toisiin housuihin 😬
Mutta oli meillä pientä juttua keskenämme..
Häneltä voi varmasti jokainen kysyä että onnistuuko mahdollisesti rajojen puitteissa.🤔
Palvelu oli todella hyvää, tuntui että PT myös itse nautti tilanteesta 🧐
Poistuminen takaisin vesisateeseen joka ei haitannut minua yhtään, aion mennä toistekin