Ainahan joskus saa kateellinen olla kun vaan ei ala sen vuoksi muille ilkeilemään. Itse olen kateellinen kaikille naishutsuille. He saavat niin helposti asiakkaita ja paljon. Rakastan tätä sivuduuniani, mutta tällaisena puoliksi miehenä puoliksi naisena minulla on asiakkaita liian harvakseltaan. Enemmänkin pystyisin tapaamaan. Mutta onneksi ne joita olen tavannut ovat todella mukavia ja uskollisia asiakkaita. Ja kiitos vaimolle kannustuksesta. Hienoa että voin tehdä tätä
Ymmärrän tän niin hyvin!
Oon seurannut sivusta, kuinka eräs miesvartaloinen hyvä ystäväni on kovasti ja intohimoisesti yrittänyt päästä alalle. Vaan kun eivät naisoletetut taida hirveämmin seksipalveluja ostaa ja miehille hän ei itse tunne hyväksi palveluita myydä. Tiedän että hän olisi varmasti aivan tajuttoman hyvä alalla.
Mitä tuo tarkoittaa? Ihmiset joille hän haluaisi myydä seksipalveluita eivät halua maksaa ja ihmiset jotka ovat valmiita maksamaan seksipalveluista, eivät ole kelvollisia hänelle asiakkaiksi. Silti olisi tajuttoman hyvä alalla.
Siis uskon, että hän olisi todella hyvä alalla, mikäli myös naisoletetut käyttäisivät enemmän palveluita. Eiväthän kaikki pt:t muutenkaan ota vastaan kaikkia mahdollisia asiakkaita, eivätkä tarjoa kaikkia mahdollisia palveluita. Esimerkkinä vaikka anaaliseksi.
Ei se tee henkilöstä hyvää palveluntarjoajaa, jos tämä lähtee tarjoamaan palveluita, joita ei itse haluaisi tarjota. Päinvastoin.
Halusin vaan ilmaista, että henkilö kokee todella vahvaa kutsumusta alalle, mutta hänen ei ole mahdollista käytännössä kutsumustaan toteuttaa fyysisen sukupuolensa tähden. Jos hän olisi syntynyt naisen vartaloon ja / tai kokisi seksuaalista vetovoimaa myös miesvartaloisia kohtaan, olisi asetelma täysin eri.
Mutta eihän sille mitään voi. Niillä korteilla täytyy pelata, jotka on annettu.
Mulla on myös yksi toinen miehen kehoon syntynyt ystävä, jolle seksityö tuntuisi kutsumukselta.
Mikäli joltain löytyy jotain vinkkejä siihen, mistä ja miten mies-puolisten seksityöntekijöiden olisi mahdollista löytää naispuolisia asiakkaita, kuulen mielelläni.