Freyjaa en provonnut. En lähde tarkastamaan keskusteluamme jälkikäteen mutta muistaakseni hän mainitsi jostakin itselleen tutusta miehestä taikka parista joka/jotka voisivat olla hyviä seksinmyyjiä jos vain sopiva kohde osuisi kohdalle. Mainitsin että minäkin voisin olla johon Freyja mainitsi että vitsailen taikka vittuilen ikäänkuin kysymykseksi. Miksi on voimassa oletus että Freyjan tuttu voisi olla hyvä seksinmyyjä mutta minä en voisi? Mikä tässä on provoa? Asialla on kytkentä tasa-arvonäkökulmaan sikäli että isossa kuvassa me kaikki miehet täällä olemme maksajia, naiset maksun saajia ja jos miehenä väität olevasi muuta, oletus on että viestisi on sarkasmia tms.
Tässä on sinulle vähän muistin virkistystä... 😌
Freyja:
"Oon seurannut sivusta, kuinka eräs miesvartaloinen hyvä ystäväni on kovasti ja intohimoisesti yrittänyt päästä alalle. Vaan kun eivät naisoletetut taida hirveämmin seksipalveluja ostaa ja miehille hän ei itse tunne hyväksi palveluita myydä. Tiedän että hän olisi varmasti aivan tajuttoman hyvä alalla."
Joey_t:
"Mitä tuo tarkoittaa? Ihmiset joille hän haluaisi myydä seksipalveluita eivät halua maksaa ja ihmiset jotka ovat valmiita maksamaan seksipalveluista, eivät ole kelvollisia hänelle asiakkaiksi. Silti olisi tajuttoman hyvä alalla."
F:
"Siis uskon, että hän olisi todella hyvä alalla, mikäli myös naisoletetut käyttäisivät enemmän palveluita. Eiväthän kaikki pt:t muutenkaan ota vastaan kaikkia mahdollisia asiakkaita, eivätkä tarjoa kaikkia mahdollisia palveluita. Esimerkkinä vaikka anaaliseksi.
Ei se tee henkilöstä hyvää palveluntarjoajaa, jos tämä lähtee tarjoamaan palveluita, joita ei itse haluaisi tarjota. Päinvastoin.
Halusin vaan ilmaista, että henkilö kokee todella vahvaa kutsumusta alalle, mutta hänen ei ole mahdollista käytännössä kutsumustaan toteuttaa fyysisen sukupuolensa tähden. Jos hän olisi syntynyt naisen vartaloon ja / tai kokisi seksuaalista vetovoimaa myös miesvartaloisia kohtaan, olisi asetelma täysin eri.
Mutta eihän sille mitään voi. Niillä korteilla täytyy pelata, jotka on annettu."
J:
"Minä tunnen voimakasta kutsumusta seksinmyyntiin isotissisille blondeille. Olisin hommassa tosi hyvä. Kuitenkaan isotissiset blondit ei halua maksaa minulle seksistä. Jos linjoilla on joku tuntomerkkeihin sopiva joka haluaa asiakkaakseni, saa ottaa yhteyttä."
F:
"Noniin. Miten mä arvasin, että tää menee just tähän. 😅
Nämä kyseiset henkilöt saavat kyllä siviilissäkin seksiä ihan tarpeeksi, eikä motiivina ole omien halujen tyydyttäminen, vaan nimenomaan palveluiden tarjoaminen. Tää toinen oli huolissaan siitä, että mitä jos ei seisokaan tapaamisella, mikäli toinen osapuoli ei vastaa omia mieltymyksiä seksuaalisessa mielessä.
Mut ymmärrän hyvin että aiheesta voi saada myös hyvin väärän kuvan, jos ei tunne henkilökohtaisesti kyseisiä tyyppejä.
En tiedä, oliko sun viesti enemmän vittuilua vai pelkkä vitsi."
J:
"Olematta vittuilua tai vitsi, viestini on itseasiassa kysymys siitä, voiko suunnilleen noin kaikki ihmisryhmät poislukien lihaasyövä heteromies tuottaa toiselle ihmiselle seksuaalista tyydytystä niin että saisi siitä maksun.
Vai onko minun kaltaiselleni ihmiselle varattu pelkkä maksajan rooli ja mikäli teen kysymyksen siitä että voisiko asia olla myös toisin, saan vastauksen "vitsailetko tai vittuiletko tälläkertaa?"
Olen äärimmäisen kiitollinen mikäli saan viestiini asiallisen vastauksen. Lähtökohtaisesti oletan että me heteromiehet olemme vain maksajia. Nykyisin puhutaan paljon tasa-arvosta mutta se on eri asia ja ei liity maksuseksiin mitenkään."
"Ahaa. Nimimerkki Freyja esittelee jotakin tuttujaan mahdollisina seksinmyyjinä ja kun vastaan viestiin ilmoittaen että voisin itsekin myydä tietylle kohderyhmälle, Freyja vastaa viestiini epäillen että joko vitsailen taikka vittuilen.
Nimimerkki Freyja ei ole ikinä tavannut minua eikä hänellä ole mitään tietoa siitä millainen olen. Mitä mieltä hänestä tulisi olla? Onko hän silti kateellinen minulle jostakin vai miksi moinen purkaus?"
Oliko tämä ihan oikeasti mielestäsi taholtasi asiallista keskustelua vai haluatko vain provosoida? 😌