Itse oon taas yllättynyt kun mulle linkki aukeaa ja ruudulla on Mari
Ootko kokeillut mennä sit etusivun kautta haun kautta?
Ootko kokeillut mennä sit etusivun kautta haun kautta?
Uutiset:
Kun googlettaa Kiimamarin löytyy Ahtiala hierontaa Lahti. Kuusi tulosta joista yksi on heti mies, yksi paljastuu lähemmällä tarkastelulla parturiliikkeeksi ja toinen sähkötöiksi. Veikkaan ensimmäistä mainintaa eli rohkeasti vaan soittamaan!
Arki alkoi lomien jälkeen ja tulipa käytyä Marin hoidossa. Oli kuin märkä uni Tuttuun tapaan Mari tuli avaamaan oven menossa, suihkuun ja suihkun jälkeen mekko olikin lähtenyt pois ja vautsi sukkanauhat ja korsetti. Muutamat kielisuudelmat ja Mari pyysi menemään sänkyyn ja voi taivas hieronta alkoi...
Arki alkoi lomien jälkeen ja tulipa käytyä Marin hoidossa. Oli kuin märkä uni Tuttuun tapaan Mari tuli avaamaan oven menossa, suihkuun ja suihkun jälkeen mekko olikin lähtenyt pois ja vautsi sukkanauhat ja korsetti. Muutamat kielisuudelmat ja Mari pyysi menemään sänkyyn ja voi taivas hieronta alkoi...Onko se hieronta vieläkään loppunut?
Mari on muuten ens viikon syyslomalla jos ihmettelette miksi ei vastaa puheluihin
Hyvää läppää, mutta KiimMari on laskeutunut takaisin, Suomen Ahtialaan ja puhelin auki :sheep:Oli Kanarialla lomalla.