Oliko tämä ihan oikeasti mielestäsi taholtasi asiallista keskustelua vai haluatko vain provosoida? 😌Minä nyt leikkaan tuosta osan pois - sehän näkyy siinä päällä - ja kerron niistä ajatuksista joita muistaakseni ajattelin keskustelun eri vaiheissa. Varmasti on niinkin että kun kirjoitinn jotakin toista viestiä, en enää muistanut mitä olin kirjoittanut aiemmin ja vastasin mitä siinä tuoreemmiltaan näkyy.
Alkuunsa suhtauduin kyynisesti ajatukseen siitä että mies myisi seksiä, naiselle. Jonkin verran se onnistuu mutta kovin vähäisissä määrin verrattuna siihen että nainen myy miehille. Etenkin jos mies haluaa myydä vain sellaisille jotka miellyttävät itseään ja ei esim toisille miehille.
Niinpä sitten totesin että miksi en minäkin. En kuvittele että hommassa menestyisin mutta en kai lähtökohtaisesti ole sen kelvottomampi kuin joku muu. Ei kai kukaan meistä ole? Tässä kohdassa esitit epäilyä. Epäilyä liittyen minuun (jota et tunne lainkaan) mutta vahvaa luottamusta siitä että omat tuttusi menestyisivät alalla paremmin. Epäilemättä ja jälkikäteen ajatellen epäilysi syy oli siinä ensimmäisessä viestissä jonka kirjoitin ja jolla osoitin kyynisyyttä.
En ole halunnut provosoida sinua. Jos mulla nyt tässä joku pointti on niin se että vaikeaa on miehen menestyä seksinmyyjänä. Silti keskuudessamme seksiostajina voi olla millaisia Brad Pittejä tahansa, maksaminen on heidän roolinsa. Mulla ei ole tilastoa ja asiasta voi olla eriä mieltä mutta uskoisin että maksuseksissä rahavirrat menevät lähes sataprosenttisesti naisille (toivotaan että mukana ei ole mitään sutenöörejä, se on eri asia ja ei liity tähän tässä kontekstissa).
Kiitos asiallisesta ja tyhjentävästä vastauksesta! Arvostan.