Viimeaikaisten positiivisten kokemuksien myötä olen pohtinut tätä harrastusta. Koen jossain määrin olevani hukassa lajissa, jonka sääntöjä ja tapoja on hankala hahmottaa. Homma tuntuu kulminoituvan ajatukseen kuinka ollaan ihmisiä toisille ihmisille. Kun pt toteaa että olet sen verran kiltti ja kohtelias ettei yliajasta tarvitse maksaa tai on mukava olla tässä sun kainalossa tai pidetään yhteyttä tai mitä teet illalla, jää jälkeenpäin miettimään onko tässä jotain mitä en ymmärrä? Onko pt vain niin ammattilainen että esittää gfe roolin loppuun asti vai ovatko sanat aitoja? Vai onko niin että pt näkee niin paljon muuta kuin hyvää ja kohteliasta käytöstä että minä olen sitten jotenkin poikkeus tai yksi poikkeuksista?
Isot pojat sanoo "ettei huoriin ihastuta tai rakastuta" ja tässä lajissa järkikin sanoo niin, mutta joskus käy mielessä että olispa kiva ottaa selvää ihmisestä enemmänkin...uteliaisuudesta ihmistä kohtaan tiedostaen kuitenkin että pt voi olla erimieltä ja todennäköistä on ettei kassa hommaa kestä.
Millaisia ajatuksia muilla herää? Omakohtaisia kokemuksia tai neuvoja asian suhteen? Voiko lajissa olla pelkän rahan ja nussimisen sijaan myös jonkinlaista kaveruutta tms?
Isot pojat sanoo "ettei huoriin ihastuta tai rakastuta" ja tässä lajissa järkikin sanoo niin, mutta joskus käy mielessä että olispa kiva ottaa selvää ihmisestä enemmänkin...uteliaisuudesta ihmistä kohtaan tiedostaen kuitenkin että pt voi olla erimieltä ja todennäköistä on ettei kassa hommaa kestä.
Millaisia ajatuksia muilla herää? Omakohtaisia kokemuksia tai neuvoja asian suhteen? Voiko lajissa olla pelkän rahan ja nussimisen sijaan myös jonkinlaista kaveruutta tms?