Onpa hienoja kommentteja puolin ja toisin. Tosiaan tekee asiakkuudesta niin paljon miellyttävämpää kun tietää myyjän tykkäävän työstään ja upeeta, että äänessä on tursakkeita joille on tärkeää myös pt:n hyvinvointi! Oisko jopa niin, että asiakkaista valtaosa on naisia kunnioittavia empaattisia, fiksuja ja hyvin käyttäytyviä?
On, mun kokemuksen mukaan juuri noin se on. Siksi tekeekin ihan pahaa, kun ostajista maalaillaan mediassa välillä vaikka minkälaisia "hyväksikäyttäjiä"/"naisten alistajia". Mun kokemukset asiakkaista on pääosin ihan muuta. Ihan urani alussakin jo kerroin, kuinka olin yllättynyt miten asiakkaatkin panostivat tapaamiseen (muutenkin kuin rahalla). Oltiin vähän kuin laittauduttu tapaamista varten, ja tietysti, ne lahjat.
Myöhemmin kun vakkareita tuli, niin aika monienkin kanssa huomasi, että asiakkaat saattavat välittää pt:n hyvinvoinnista aika paljonkin.
Toki, en mä odota/oleta mitään lahjoja tai että asiakkaat välittäisi.
Mutta mä vierastan tosi paljon ajatusta, että kukaan oikeasti horoilisi vain "kiimasta" tai "panetuksesta".
Ne on niinä hetkinä kun panettaa (ja mähän on nyt siinä naisten "kiimaisimmassa" iässä), niin ihan kiva bonus tähän hommaan, mutta ei hitto, en mä tätä ilmaiseksi tekisi. Joten kyllä se on se raha. Sen lisäksi kiimaa/panetusta suuremmat syyt ovat tän duunin vapaus - vapaus tehdä milloin huvittaa/olla tekemättä, mahdollisuus yhdistää todella helposti muihin duuneihin ja muutenkin vapaus kaikkeen muuhun elämään.
En tiedä onko monikaan horo ensisijaisesti horo. Itse määrittelisin itseni aika monella termillä ennen tuota, ja sitten sen kaiken muun lisäksi joskus olen myös horo. Tuohon liittyy myös se, ettei seksi merkkaa mulle paljoakaan. On kymmenittäin asioita, jotka on mulle paljon tärkeämpiä. Mutta, horoilu mahdollistaa noita monia mulle oikeasti tärkeitä asioita.
Samaanaikaan olen jo luokkaa 10 vuotta rehellisesti kertonut tämän saman. En ole koskaan feikannut "ah, olen niin kiimainen että siksi mä jaan pillua rahasta". Ja uskallan väittää, että olen tehnyt ihan onnistuneen uran, mikä itseasiassa jatkuu edelleen oikein kivasti. Huolimatta siitä, että olen jo sen saman 10 vuotta kuunnellut "sahaat omaa oksaasi noilla jutuillasi".
Ehkä asiakkaat loppujen lopuksi arvostavat myös rehellisyyttä.
Oot, Venla, niin ihana! ❤️
Hyviä kommentteja.
Oon ollut aivan todella yllättynyt siitä, kuinka ihanan huomaavaisia, mukavia ja ihania 95% mun asiakkaista on ollut tässä viimeisten 1,5v aikana. Johtuu suurelta osin varmaan siitä kun siirryin pelkkien pano- yms. -palveluiden sijaan tarjoamaan lähinnä hierontoja ja sessioita. Ja kyllä mä panenkin, ei siinä. Mutta tämä tuntuu ainakin itseltä kärsineen mulkut pois asiakaskunnasta lähes 100%:sesti. *Koputan puuta* Ei niitä urveloita kyllä silloin aiemminkaan montaa ollut, mutta enemmän kuin nykyään.
Varmasti myös uudenlainen itsevarmuus tämän homman parissa vaikuttaa paljonkin. Olihan se silloin alussa vähän jännää ja olin varmasti uutena tulokkaana alttiimpi jos jonkinmoisille hiihtäjille.
Aivan ihania asiakkaita, joista osaa ihan aidosti tuntuu kiinnostavan mun hyvinvointi ja jotka oikeasti välittävät minusta. Se on liikuttavaa ja sydäntä lämmittävää. ❤️ Kiitos kaikille teille ihanille! ❤️
Sitten ovat ne lahjat. En minä semmoisia odota, mutta kyllä se joka kerta saa mut liikuttumaan, kun mulle kiikutetaan jotain lahjoja, joista monia on vielä oikeasti mietitty ja ostettu ne ihan minua ja persoonaani ajatellen. Aivan mielettömän ihania lahjoja olen saanut. Osa on humoristisia ja osa kuin mittatilaustyönä mulle tehtyjä. Miten joillain saattaakin olla niin hyvä intuitio? Ja kyllähän tämä nainen kukistakin ilahtuu aina.
Mutta kaikista parasta on se, jos asiat natsaa sen toisen ihmisen kanssa hyvin yhteen ja kun ihminen lähtee mun luota säteillen. Tai kun on leveä hymy huulilla jo tapaamiseen saavuttaessa.
Ootte, kuulkaas, monet mun palveluita käyttäneet / käyttävät antaneet mulle niin paljon enemmän kuin rahaa. Hyvin paljon sellaisia asioita, joita ei voi rahassa mitata. Kiitos. ❤️
Ootte saaneet mut myös luottamaan siihen, että teen oikeasti jotain merkityksellistä. Ja se jos jokin on paljon.
Harmi, kun kaikki mun asiakkaani eivät ole täällä, ja jos ovatkin, eivät tätä välttämättä huomaa.
Tuohon raha-asiaan vielä kommentoidakseni. Jos emme eläisi tällaisessa kapitalistisessa maailmassa, jossa elämme, uskon, että voisin tätä hommaa jossain määrin kyllä ihan ilmaiseksi tehdä. Koska tää nyt selkeästi vaan on yksi mun kutsumuksistani. Mutta koska tilanne on se, että pitää tarkkaan valita, miten sen aikansa käyttää ja jollain pitää elääkin, kyllä mä tätä maksusta teen. Ei mulla olisi aikaa tämmöstä tehdä ilmaiseksi, kun realiteetit on ne, että sitä omaa aikaansa pitää käyttää myös muihin asioihin ja esim. just sen rahan tienaamiseen.
Mä olen taas niin über-seksuaalinen olento, että mulle seksi merkitsee hyvin paljon. Kyllä se on siellä mun elämän tärkeimpien asioiden joukossa. Oon lapsesta asti ollut jotenkin todella voimakkaan seksuaali-energian omaava yksilö. Muistan masturboineeni ensimmäisen kerran joskus 5-vuotiaana ja silloin oli myös ensimmäinen lievästi seksuaalinen fantasia. En sitte tiedä kuinka häiriintynyt olen, mutta enpä mä ole väittänytkään olevani ihan normaali. (Jos tämä tekee musta mielenterveyshäiriöisen, niin olkoon sitten niin. Ja btw, tuohon yhteen aiempaan kommenttiin viitatakseni, se on hyvin suuri prosentti väestöstä, jolla jonkinlaisia mielenterveysongelmia ilmenee ainakin jossain elämänsä vaiheessa. Miksei siis horoilla. Mutta en näe, että mt-ongelmilla ja seksityöllä olisi suoranaista yhteyttä keskenään).
Minä olen myös hyvin monia muitakin asioita kuin horo. Ihan jo muiden ammattienikin puolesta. Kaiken muun ohella olen _myös_ horo.