Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ikäero  (Luettu 6230 kertaa)

Poissa Megreda

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #20 : Huhtikuu 20, 2023, 08:49:51 »
Vanhin tapaamani tyttö lienee ollut 6 vuotta minua nuorempi, ja lähtökohtaisesti haen tätä nuorempaa (tässä tapauksessa tyttö mainosti nimenomaan tykkäävänsä rimmaamisesta ja koska siitä ei minulla aiempaa kokemusta ollut niin pitihän se kokeilla).

Poissa Paulxp

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Huhtikuu 20, 2023, 09:02:45 »
Ajattelen niin, että jos kyseessä on täysi-ikäinen itsellinen pt ja että kyseessä ei ole paritus tai ihmiskauppa, niin silloinhan tuolla ikäkysymyksellä ei ole merkitystä. Jos ikäasia on oleellinen juttu, niin kannattaahan se ennakkoon selvitellä - puolin ja toisin. Mikäli pt:llä on sitten joku pakottava tarve toimia alalla vastoin tahtoaan (elämäntilanne, huumeet yms.), niin tokihan siinä silloin on moraalinen puoli mukana.
We come 1

Poissa AnaVaan

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #22 : Huhtikuu 26, 2023, 15:40:33 »
Ajattelen niin, että jos kyseessä on täysi-ikäinen itsellinen pt ja että kyseessä ei ole paritus tai ihmiskauppa, niin silloinhan tuolla ikäkysymyksellä ei ole merkitystä. Jos ikäasia on oleellinen juttu, niin kannattaahan se ennakkoon selvitellä - puolin ja toisin. Mikäli pt:llä on sitten joku pakottava tarve toimia alalla vastoin tahtoaan (elämäntilanne, huumeet yms.), niin tokihan siinä silloin on moraalinen puoli mukana.

Ei oo kyseessä pt vaan ihan 'normimuija' jonka olen tavannut ja vietän jo paljon aikaa hänen kanssaan eli noin viitenä päivänä viikossa olemme yhdessä. Onneksi en ollut epäluuloinen tuon iän perusteella kun hän kumminkin on reilusti täysi-ikäinen kun on yli parikymppinen. Kiitoksia paljon kaikille vastauksista ja mielipiteistä.

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #23 : Tammikuu 23, 2025, 18:16:46 »
Mä en muita juuri tapaakaan kuin parikymppisiä törötisuja. Ja huomasin juuri että autollanikin (25-v) on enemmän ikää kuin vakkarillani (23-v).  :laught:
Livekonsertit 2025: 2  (2024:20)

Poissa Ratto_Poika

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Tammikuu 23, 2025, 21:20:41 »
Reilu 40 vuotta itselläni ikää. Suurin osa tapaamistani naisista 30-40. Nykyinen vakkari 36v (tai näin ainakin kertonut).

Tämä osio osin huumorilla, mutta ei kaukana todellisuudesta: Jos haluaa tuosta sektorista löytää seuraa, niin katselee pari kymppisen aasialaisen tai hieman alle kolmekymppisen eurooppalaisen niin pitäisi osua todennäköisesti tuohon 30-40v ikähaarukkaan  :headbang:

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Tammikuu 23, 2025, 21:53:12 »
Ei oo kyseessä pt vaan ihan 'normimuija' jonka olen tavannut ja vietän jo paljon aikaa hänen kanssaan eli noin viitenä päivänä viikossa olemme yhdessä. Onneksi en ollut epäluuloinen tuon iän perusteella kun hän kumminkin on reilusti täysi-ikäinen kun on yli parikymppinen. Kiitoksia paljon kaikille vastauksista ja mielipiteistä.

Aloitus on maksullista seksiä koskevassa osiossa mutta kuitenkin koskee "normimuijaa"?

No, ikäero on otsikko niin siihen vastaan. Suurin ikäero itseni ja itseäni vanhemman asiakkaan välillä on 30 vuotta. Itseäni nuoremmissa sen sijaan 22 vuotta, mutta sittemmin olen nostanut alaikärajaa kun noi alle 25-vuotiaat näyttää mun silmissä ihan lapsilta.
💎 Vantaalla Kivistössä 25.-27.2. 💎

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Tammikuu 23, 2025, 23:28:00 »
Preferoin 30+ ikäisiä, ikäeroa tulee siten 20 vuotta ja siitä alaspäin. Tässä harrastuksessa ylöspäin ikäeroa ollut viitisen vuotta.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Stands

• 3 kk bannit 4.2.2025 alkaen
  • Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #27 : Tammikuu 23, 2025, 23:30:06 »
Nussin kaikkia alle kaksikymppisiä, naisia tietenkin."ei läskejä"

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 23, 2025, 23:32:32 kirjoittanut Stands »
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Stands

• 3 kk bannit 4.2.2025 alkaen
  • Hero Member
« Vastaus #28 : Tammikuu 23, 2025, 23:37:43 »
Tasoittaako seteli ikäeroa?
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa PervoJorma

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Tammikuu 24, 2025, 00:22:27 »
Suosin siiinä 25-40 rajoissa, parit vanhemmat kokemukset on ollut. Naurattaa se tietysti kun itse olen päälle 40v niin yhden vanhemman PT:n kanssa puuhastelin, hän heitti ”That’s a good boy”. 🤣

Kerran kotimatkalla myöhään illalla alkoi panettaa ja ainoa mimmi, joka Vantaalla silloin vastasi oli 19v mimmi. Hieman hassulta tuntui kun oli sen verran nuori mutta hommat sujuivat kuin vanhalla tekijällä.

Poissa Kielitieteilijä

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #30 : Tammikuu 24, 2025, 01:02:08 »
Itsellä ikää 60+ ja hupakolle sioiva ikä ehkä 40, plus miinus jotain?
Se ikä ei ole niin tärkeä, muut tekijät etusijalla

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #31 : Tammikuu 24, 2025, 02:08:34 »
Itse otan asiakkaiksi yli 18-20 vuotiaita. Ei ylä ikä rajaa.

Poissa Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #32 : Tammikuu 24, 2025, 14:39:31 »
Itse huomannut että paremmat sessiot on yli 30v ikäisten kanssa, jotenkin noiden nuorempien kanssa se menee vähä mekaaniseksi kun ei olle oikein muuta kultturista kosketuspintaa munan ja pillun läiskytyksen lisäksi.

Poissa Cece

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #33 : Tammikuu 24, 2025, 15:10:50 »
Itse huomannut että paremmat sessiot on yli 30v ikäisten kanssa, jotenkin noiden nuorempien kanssa se menee vähä mekaaniseksi kun ei olle oikein muuta kultturista kosketuspintaa munan ja pillun läiskytyksen lisäksi.

Mulla sama juttu, tosin poikkeuksiakin löytyy.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #34 : Tammikuu 24, 2025, 15:42:15 »
Kliseisesti ikä on vain numeroita. Tosin 30+ neitojen kanssa ovat olleet parhaat sessiot.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Lapinkeisari

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #35 : Tammikuu 24, 2025, 16:13:39 »
Monen ikäisen pt:n luona on tullut vierailua viime vuonna, nuorin 19v ja vanhin 58v. Ja jos näitä ääripäitä arvostelen niin 58 ikäinen oli paljon parempi kuin nuori tyttö. Palvelualttius ja kokemus vaikutta paljon. Minunkin mielestä 30 - 40 vuotiaiden kanssa on erittäin mukavaa puuhastella.

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #36 : Tammikuu 24, 2025, 17:58:42 »
Jaan elämääni 21 vuotta nuoremman naisen kanssa.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #37 : Tammikuu 24, 2025, 18:12:37 »
Kaikki nyt nuorta saa mutta harvoin hyvää ja vanhaa.
KäteenHeiluttaja