Olipa tilanne mikä tahansa, niin jos "ei sano mitään" tarkoittaa, sitä että feidaa eikä edes peru syyllä tai ilman. Niin pitäisi aika tökerönä käytöksenä ja helposti voi sitten päästä myös kokonaan eroon eli seuraavalla kerralla kun on yhteydessä onkin ns mustalla listalla. Ehkä helpoin tapa kaikille on vaan peruuttaa viestillä että joo moro, nyt tuli muuta en pääsekkään. Tai jos haluaa jotenkin valkopestä itseään vaikkapa lyhyen varoajan peruutuksella niin voithan sä keksiä jonkun inhimillisen valheen, vaikka "myöhästyit junasta tai autosta puhkes rengas tai jotain "tosi epätodennäköstä mutta mahdollista. Pahoittelut perään ja jos on sellainen jonka joskus todennäköisesti haluaisit nähdä niin "ois kiva nähdä joku toinen kerta tms perään.
Näin itse ajattelen asiasta.
Joskushan se hupakon peruutus on ainakin omalla kohdalla todennäköisesti tuntunut paljon enemmän pahalta, ku se että hupakolta jää yks tunnin liksa saamatta. Näin kuvittelisin. Koska se ei mikään joka päiväinen tai viikkoinen homma ole itsellä vaan sitä on yleensä suunniteltu enemmän tai vähemmän pitkän kaavan mukaan sitä menoa sinne hupsulle. Eittämättä, ei se kivaa ole ikinä kummallekkaan.
Itselläni oli tälläinen tilanne kerran siten, että olin toisessa maassa lomalla. ja oli juuri tälläinen tilanne että aikaa on yhdelle hupsulle, ja se jolle eniten haluaisin oli afk. ja sitten sain sovittua toisen kanssa, sitten se tyttö a vastasi ja hänelle sopi sen toisen kanssa samaan aikaan joten peruin tytön b. sitten kun menin tytön a luokse, hän totesi että meillä ei kemiat kohtaa tai hän jotenkin ei hiffannu mun ajatusta tai en vittu tiiä
Ja anto rahat takas ja sano että joo tää oli tässä lähe menee... Ikinä ei ole elämässä näin käynyt... Noh siinä talsin sitten sateessa vieraassa kaupungissa ja ei ollu hupsua a eikä b. Ja muutama tunnin päästä oli jo lähtö lentokentälle niin oli aikamoinen vitutus. Mutta sellaista on elämä.