On sitä joskus tullut odoteltua jonkun aikaa, mutta tykkään yleisesti kyllä käydä sellaisiin aikoihin hupakoimassa, että sillon harvemmin on ylimäärästä porukkaa pyörimässä kaduilla tai pihoilla, jotain yksittäistä koiranulkoiluttajaa lukuunottamatta. Mutta tollasissa tilanteissa myös voi tulla kiusallisia tilanteita.
Kerran oli sellai, että en joutunu varsinaisesti tyttöä venaa pihalla ku pari minsaa mut siinähän sitten just sopivasti tuli joku jolla taloon avaimet nii sisälle ja se oli kuitenkin vähän eksyksissä olleen näköinen ja en kuitenkaan mennyt samalla ovenavauksella rappuun vaan jäin siihe ulos odottamaan.
Ja sit se tyyppi jäi siihen rapun ns aulaan ihmettelee jotain (ei mua) ja sitten hupsu tulee hissillä hakemaan niin se meni tietty ekana kysyy jotain siltä toiselta äijjältä... Ja yritin viittoilla ulkoota että hei hei täällä ollaan...
No ei kai siinä kerkis jotain kysymään siltä randomilta, ennenku huomas mut ei siinä nyt niin suurta ongelmaa.
Yhen toisen kerran oli sillai että taisi joku asukas olla vainulla, että talossa ramppaa random ukkoja paljon, kun seisoskelin jokusen hetken ulkona ja tuli just jostain koiran ulkoiluttamasta tms ja kysy multa että ketä oon menossa tapaa
pidin hieman outona kysymyksenä ja sanoin vaan että venaan kaverii. Sit se meni sisään ja jäi vissiin sinne rappuun odottaa mitä tapahtuu ja kun tyttö tuli hakee mua alhaalta nii se äijjä oli siel rapussa jossain yhtä kerrosta ylempänä tms. ja varas hissiä niin ettei päästy hissillä ylös... Mentiin ehkä yks kerros ylöspäin ja sit hupsul meni pasmat ihan sekasin ja sano vaan et sory not today.
Useimmiten, kun tulee noita et joutuu pakkases venailee niin kylhä se alkaa vituttamaan vaikka ois vaan pari minuuttia, mutta yleensä se on vaan ulkkarin kommunikoinnin huonoutta.
Yleisimmin ei ongelmia kyllä ja sisään pääsee heti.