Olen tehnyt paljon tausta työtä miten suomeen saataisiin seksikkäitä hyvän näköisiä seksityöläisiä tarjoamaan palveluitaa vapaa ehtoisesti.Halukkaita on tuhansia,itseäni kiinnostaa kolumbialaiset.maa on täynnä huippu hyvän näköisiä naisia ja heidät saisi tänne helposti kolmeksi kuukaudeksi lomalle suomeen.siinä ajassa he tienaisivat omaisuuden rahaa.suomalainen horo pyytää 200 euroa pika panosta.Aasiassa se on gogo baarissaa kk perus palkka.kolumbiassa yhtä köyhää.turisti viisumin saa kuka vaan kolmeksi kuukaudeksi.tavoitteenani on järjestää suomeen aluksi pari kolme tyttöä.maksan niiden lennot ja he voivat asua kotonani.en ole mikää persaukinen sutenööri joka käyttää ihmisiä hyväksi.päin vastoin tarkoitus peräni on hyvä.olen kyllästynyt suomalaisiin huoriin.mitä seksikkäämpi ja kauniinpi nainen niin siitä maksaa mielellään.. en vaa viel kertaakaan saanu sovittuu suomalaisen kaa tapaamista.. esität pari kysymystä nii haukutaan persaukiseksi runkkariksi.todistakaa että olen väärässä..
Tällainen toiminta lasketaan paritukseksi.
Jos siis et halua asian tiimoilta poliisin kanssa tekemisiin, niin kannattaa unohtaa koko kuvio.