Tapasin tänään Porissa. Rapsojen ja hänen sivujensa innoittamana laittelin viestiä ja saimme tapaamisen onnistumaan. Odotusarvo oli jo lukemani ja kuvien mukaan ylhäällä. Silti oli vieläpä positiivinen yllätys. Olin etukäteen kertonut vähän, mistä pidän ja hän oli todella hyvin poiminut sieltä juttuja tehden tunnin sessiosta sopivasti vaihtelevan, mutta ei kuitenkaan asiasta toiseen hyppivän. Osaaminen oli kyllä minunlaisen pervon hoitelemiseen loistava. Itse en ole mikään extreme juttujen ystävä ja sellaisessa alistavassa fetish-henkisessä sessiossa homma toimi ainakin Eiran kanssa loistavasti. Tämän kaltaiset tapaamiset vaativat enemmän kuin normiseksipaljelut tekijältään asiakkaan lukutaitoa ja vuorovaikutusta sekä kemiaa. Eiran kanssa nämä toimivat kanssani loistavasti. Luultavasti myös suurimman osan kanssa muutenkin, kun toimii herrasmiesmäisesti ja on täsmällinen ja puhdas saapuessaan paikalle.
Toivottavasti vielä pääsen joskus häntä tapaamaan Porissa. Noin 25 vuotta on erinäisillä palventarjoajilla tullut poikkeiltua, ja tämä meni itsellä kärkikaartiin otettiimpa mikä genre tahansa huomioon, mitä olen vuosien aikana harrastanut. Kiitokset siis Eiralle viestini lukemisesta ajatuksella! Huomasi, että se oli oikeasti luettu rivienkin välistä.
Toivottavasti vielä pääsen joskus häntä tapaamaan Porissa. Noin 25 vuotta on erinäisillä palventarjoajilla tullut poikkeiltua, ja tämä meni itsellä kärkikaartiin otettiimpa mikä genre tahansa huomioon, mitä olen vuosien aikana harrastanut. Kiitokset siis Eiralle viestini lukemisesta ajatuksella! Huomasi, että se oli oikeasti luettu rivienkin välistä.