Kun mies saa vallan järjestellä kaapit Vielä rautakanget ja moottorisaha jonnekin hyllylle olohuoneeseen tai makkariin. Niin ja tietysti purkuraudat sekä sirkkeli ym..
Uutiset:
Kun mies saa vallan järjestellä kaapit Vielä rautakanget ja moottorisaha jonnekin hyllylle olohuoneeseen tai makkariin. Niin ja tietysti purkuraudat sekä sirkkeli ym..
Ja kylven tuhkassa ja ryyppään viikon putkeentuhkasta en tiedä mutta viikon ränni on hyvä alku. Itselläni yleensä kuukauden - kahden kuukauden rännin jälkeen löytyy naaraita joka sormelle. Taito on vaan siinä että pitää itsensä seitinohuessa nousuhumalassa koko ajan. Nainen ei huomaa että olet jurrissa vaan luulee että olet tuollainen hymyileväinen, positiivinen, puhelias, kohtelias, viriili sekä saatanallisen hyvällä itsetunnolla varustettu KARJU.
Varoituksen sana ja maallikkosaarna; säännöllinen pikkutissuttelu ja siihen vielä kännien vetäminen päälle viikonloppuisin altistaa kroonisen alkoholisairauden, eli alkoholiriippuvuuden puhkeamiselle. Ja pidempi ränni on oikein tehosteannos sille.Siis minähän olen ihan täysin holisti mutta en tosiaan ymmärrä mitä pahaa siinä on. Jos olen selvinpäin, en saa pillua edes rahalla, enkä tee töitä tuntiakaan. Olen ilkeä ja vittuilen. Parempi vaan vetää naama virneessä simaa, painaa pitkää päivää ja kotona aina ohimennen höpistä "rakastan, rakastan"
Sitten kun se puhkeaa, ei voi enää juoda yhtään jos haluaa elää normaalia elämää, eli on kauhea tauti.
Tämä riski on ihan todellinen niille joilla on geneettinen alttius sairastumiselle.
Mutta missä ovat Impaled Nazarenen levyt? 🤔Cdt taitaa olla kaverin autotallissa Kuusankoskella mutta lpt löytyy