Hienoa kuulla, että Lotta touhuille kaikkien kanssa silmälasit päässä. Minä kun luulin, että hän käyttää niitä vain minun kanssani löytääkseen katkarapuni.
Mutta vakavasti sanoen, Lotta on mun suosikkini. Eikä pelkästään siksi, että Freyja on ilmeisesti edelleen tauolla. Lotta kilpailisi joka tapauksessa ykkössuosikkini paikasta vaikka Freyjakin olisi tavattavissa.
Ihanuus alkaa jo hississä ja sitä riittää ihan niin pitkään kuin miehessä vetoa. Ja jos en pyytäisi Lottaa välillä olemaan hieman rauhallisemmin, jäisi aika suihkusta suihkuun varmaan viiteen minuuttiin.
Mutta nyt varattu aikaa hieman enemmän, jotta on ehditty imemään molempien rinnat ja nännit sekä nuolemaan molemmat pyllyt.
Vielä kun löytäisin itsestäni sen kakkosvaihteen, että leikkiä voisi jatkaa ensimmäisen orgasmin jälkeen. Mutta niin vaan on, jotenkin ukkomiehelle iskee siinä vaiheessa jonkinasteinen morkkista. Vaikka aikaa ja Lotalla palveluhalukuutta on vielä jäljellä, niin tämä ryhävalas kiiruhtaa suihkun kautta kadulle.