Omaa heppiäni eivät ole hampaat juurikaan raapineet edes ronskimmassa menossa. Joskus harvoin kyllä, mutta mitä pienistä. Jättimeisseliin hampaat osuvat tietysti herkemmin kuin omaani, joka on kooltaan kohtuullista keskiluokkaa.
Uutiset:
Se vähän harmittaa (ei vituta) kun yrittää varata ajan hienolle ja mahtavalle hupakolle jonka on tavannut muutaman kerran aiemminkin, mutta hän jostain syystä ei enää vastaa viesteihin???!
Se tässä asiassa vituttaa kun hän ei edes kerro syytä siihen että mikä minussa on sellaista tai mitä olen tehnyt sellaista ettei hän halua minua enää tavata??! Tietääkseni ei edellisissä tapaamisissa ole ollut mitään ongelmia, enkä ole tietääkseni tehnyt ohariakaan hänelle(en kyllä kenellekään ole tehnyt ohareita).
Siis olisi vaan ihan kiva että hän vastaisi viestiin ja kertoisi reilusti siihen syyn ettei halua minua tavata?
Tiedän että hän tämän lukee ja toivon vastausta yksärillä!?? Jos mitenkään mahdollista??
Ei se aina sitä tarkoita ettei halua tavata syitä voi olla monia ole vaan kärsivällinen kyllä se vastaus sieltä voi tulla ihmiset yleensä ylitulkitsee pieniä asioita😉
Ei varsinaisesti rajoitu huoriin vaan on aika universaali ongelma tuo hampaat suikkarissa. Ymmärrän, että tämä mun kikkeli on herkumpaa kuin hunaja, mutta siitä voisi jättää edes pienen riekaleen seuraavallekin. Olo on taas kuin olisin nussinut ruohonleikkuria...
40 vuoden aikana tasan kaksi tyyppiä osannu ottaa suihin ilman että hampaat raapii kokoaika, mutta tosta kos paketista nappaa kabanossin ja koittaa sitä tunkea omaan suuhun niin ei ole kyllä helpoin homma
Tällä viikolla huorassa vitutti se, että kun varasin ja menin liukuhihna huoraa (Venakko) panemaan, niin sutjakkaan alun (vaatteet pois, selälleen, suikkari, huora päälle, asennon vaihto) jälkeen horo alkaa huutamaan "älä lopeta, älä lopeta" ja kuiskutti jotain venäjän sulosointuja korvaan.
Vituttaa ettei pääse pikaiselta ajoissa kotiin. En saatana enää koskaan mene tuolle Venakolle.
Tällä viikolla huorassa vitutti se, että kun varasin ja menin liukuhihna huoraa (Venakko) panemaan, niin sutjakkaan alun (vaatteet pois, selälleen, suikkari, huora päälle, asennon vaihto) jälkeen horo alkaa huutamaan "älä lopeta, älä lopeta" ja kuiskutti jotain venäjän sulosointuja korvaan.
Vituttaa ettei pääse pikaiselta ajoissa kotiin. En saatana enää koskaan mene tuolle Venakolle.
Tällä viikolla huorassa vitutti se, että kun varasin ja menin liukuhihna huoraa (Venakko) panemaan, niin sutjakkaan alun (vaatteet pois, selälleen, suikkari, huora päälle, asennon vaihto) jälkeen horo alkaa huutamaan "älä lopeta, älä lopeta" ja kuiskutti jotain venäjän sulosointuja korvaan.Sinua seksuaalisesti hyväksikäytettiin! Kyllä minä ottaisin yhteyttä poliisiin.