^Ja sinä edustat piripäisiä "ymmärtäjiä".
Uutiset:
^Ja sinä edustat piripäisiä "ymmärtäjiä".Kiitos muistutuksesta, pitääkin ottaa lääkärin määräyksestä 2pilleriä attentia - https://www.yliopistonapteekki.fi/attentin-10-mg-tabletti-30-fol-66555
Ottamatta kantaa muuhun niin oon miettiny että miksei pt saisi julkaista ohareiden tai muiden perseilijöiden nimimerkkejä?Luultavasti sen takia että joskus löytyy tapauksia jotka mustamaalaavat asiakkaita tai esimerkiksi luulevat että ovat tavanneet herra 52 nimimerkin viime perjantaina näillä seurauksilla vaikka herra 52 on todistettavasti ollut Brasiliassa.
Siis saamatta itselleen tonnia paskaa niskaan esim. ilmiantojen muodossa.
Eli miksi asiakkaat saa julkisesti rapsata palveluntarjoajia, mutta toisinpäin ehdoton ei?
Toki huorille on oma kanava jossa voivat ruotia paniko pena vahingossa vai tarkoituksella ilman kumia.
Mutta sun kirjoitus oli täysin ymmärrettävä. Silloin kun luu on kovana, järki pakenee kyrpään.
Ottamatta kantaa muuhun niin oon miettiny että miksei pt saisi julkaista ohareiden tai muiden perseilijöiden nimimerkkejä?
Siis saamatta itselleen tonnia paskaa niskaan esim. ilmiantojen muodossa.
Eli miksi asiakkaat saa julkisesti rapsata palveluntarjoajia, mutta toisinpäin ehdoton ei?
Ja taas näitä, jotka ei ymmärrä, että tämä on liiketoiminta ja yrittäjän, eli tässä tapauksessa maksullisella naisella on salassapitovelvollisuus.
Ois se aika karua kun meet lakitoimiston asiakkaaksi ja juristi sit levittääkin kaikki sun tiedot nettiin, kun sen mielestä olit kusipää paska.
Näitä ei toivottuja asiakkaita on aina ollut ja aina tulee olemaan.
Price of making bussiness.
Ja taas näitä, jotka ei ymmärrä, että tämä on liiketoiminta ja yrittäjän, eli tässä tapauksessa maksullisella naisella on salassapitovelvollisuus.
Ois se aika karua kun meet lakitoimiston asiakkaaksi ja juristi sit levittääkin kaikki sun tiedot nettiin, kun sen mielestä olit kusipää paska.
Mitenkähä on salassapitovelvollisuuden kanssa,jos kertoo jonkun huijarin nimimerkin? Sitähän ei oikein pysty varmuudella yhdistämän nimimerkin takana olevaan henkilöön, ellei kyseessä ole nimimerkki,jonka käyttäjä yleisesti tiedetään? Minusta lakitoimisto ja torttu kauppa eivät ole ihan vertailukelpoisia tässä asiassa,
Hei kanssasisaret! Onko teille koskaan käynyt niin, että asiakas lähti maksamatta?
Jos mulle kävis oikeesti noin, että rahat jäis autoon ja maksun aika olisi aktin jälkeen, niin tarjoutuisin jättämään jonkin pantin pt:lle. Esim. puhelimen tai jotain.
Jos mulle kävis oikeesti noin, että rahat jäis autoon ja maksun aika olisi aktin jälkeen, niin tarjoutuisin jättämään jonkin pantin pt:lle. Esim. puhelimen tai jotain.
Jos mulle kävis oikeesti noin, että rahat jäis autoon ja maksun aika olisi aktin jälkeen, niin tarjoutuisin jättämään jonkin pantin pt:lle. Esim. puhelimen tai jotain.Mulla on kerran käynyt yksi tuon tyyppinen. Mulla oli mukana rahaa riittävä määrä mutta neito tarjosi jotakin extraa ja ilmoitin että kiinnostaisi kyllä muttei minulla ole siihen rahaa. Se saattoi olla toinen neito leikkeikin mukaan, tätä en muista varmasti. Me oltiin kuitenkin jo aloiteltu ja neito ei halunnut toimittaa minua kesken kaiken lähistöllä olevalle pankkiautomaatille vaan sanoi että käy lopuksi ja jätä hänelle siksi aikaa kännykkä. Näin me toimittiin.