Ilmoitan ohareista, munakuvien lähettelijöistä (se on seksuaalista häirintää), osoitteenkalastelijoista ja vaarallisen oloisista tyypeistä. Oon vahvasti sitä mieltä että meillä horoilla on oikeus varoittaa muita näistä tapauksista ilman että paljastaa tunnistettavia tietoja, mm. nimi. Asiakkaillahan on tietty oikeus rapsoissaan kirjoittaa mitä huvittaa. 🙄
Niin, mutta kyse ei olekaan siitä, onko oikeutta vai ei ja tekeekö väärin vai ei, vaan siitä, onko toiminta omiaan herättämään luottamusta.
Juuri näin. Luottamus on kaiken a ja o. Huorissakin riittää kaikenlaisia kilipäitä ja myös piripäitä. Suinkaan en nyt Hannaa meinaa, joka muutoin vaikuttaa järkevältä nuorelta naiselta. Silti se, että asiakkaista tai sellaisiksi aikovista kirjoitellaan joitain yksilöitäviä tietoja jonnekin foorumeille, ei ainakaan luottamusta lisää.
Mutta munankuvat yms. netti-Scheisse nyt taitavat olla sieltä harmittomimmasta päästä huoran hommissa. Ei nyt ihan hirveän hyvältä kuulosta, jos näistä pitää jossain juoruta. Munankuvia kun on maailma puolillaan. Väkivallalla tms. uhkailijat on toki toinen asia ja näistä vakavimmat kannattaa ilmoittaa poliisille.
Menneessä maailmassa mulla oli pari-kolme huippuluokan vakkaria. Heihin pystyi luottamaan kuin kirveen silmään eikä mikään tieto mennyt asiattomille tahoille. Itsekin pidin suuni kiinni monista jutuista ja kivaa oli.
Ylipäätään kaikki bisnes perustuu luottamukseen, myipä sitten huipputeknologiaa, käytettyjä autoja tai tota maailman vanhinta yleensä pikkareiden verhoamaa artikkelia. Jos asiakas ei jostain syystä luota myyjään, niin on myyjän homma ansaita se luottamus eikä syyttää asiakkaitaan. Enhän mä mitään pillun myynnistä tiä, mut joskus ollu vastuu jokusen miljoonan liikevaihdosta jollain muulla alalla
PS. Hupakon eräs wanha nimitys oli ”Yleinen nainen”. Onhan se oikeastaan nykyäänkin aika kuvaava, jos kaikille avoimessa internjetsissä ilmoitellaan myyntiartikkeleistaan. Asiakkaat nyt sit rapsoissa vertailee niitä myyntiartikkeleita siinä kuin sähköpyöriäkin. No offence