Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?  (Luettu 8992 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ketään uskaltanut ehdottaa seksiä lääkärinsä/hoitajansa kanssa?
« Vastaus #40 : Tammikuu 27, 2025, 13:40:26 »
En ole uskaltautunut moiseen. Tunnen lekureita ja terveysalan ammattilaisia, joiden mukaan vastaanotoilla näitä ehdottelijoita ja koskettelijoita kyllä löytyy. Kaikki sellaiset ovat kuulemma johtaneet ehdottelijan kannalta huonoihin seurauksiin

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #41 : Tammikuu 27, 2025, 14:19:03 »
Ei ole tullut kyllä mieleenikään. Ehkäpä hyvien käytöstapojen vuoksi ja....... lääkäri/hoitaja menee apäseksikkäinpien ammattien joukkoon just sinne insinöörien it tyyppien kanssa.
KäteenHeiluttaja

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #42 : Tammikuu 27, 2025, 15:04:47 »
Ei ole tullut kyllä mieleenikään. Ehkäpä hyvien käytöstapojen vuoksi ja.......

Komppaan Liftiä tässä. Itse en ole kuormasta syövä ja olen kuullut samaa useammalta aspa-työtä tekevältä. Viimeksi parturilla istuessani neiti kertoi ärsyttävän suuresti, kun hän tekee työtään ja asiakas pyrkii treffeille. Teit niin tai näin, niin asiakassuhde vaarantuu ja tulo sitä myöden. En siis lirkutellut häntä treffeille, keskusteluun ajauduimme kun pari työntekijää selvitteli pikkujouludraamoja.

Olen kyllä käynyt pari kertaa kaljalla naispuolisen minua hoitaneen lääkärin kanssa. Takana pidempi hoitosuhde ja kaverillisiksi muodostuneet välit, eroottisuus kaukana puheenaiheista.
Päivän moka vielä tekemättä?