Tykkään tosi paljon kiusoitella pikkuisella edgetyksellä toista.
Ennemmin ehkä esileikkinä, koska toisen tunteminen on niin paljon kriittisempää siinä kohtaa, kun ollaan jo pidemmällä hommissa, ettei just käy tota että orgastisen edgettämisen sijaan syntyy ruined orgasm
Omien toiveiden ja toimintamallien ääneen sanominen tässäkin aiheessa on parasta ja kiihottavinta, eli semmoisten kertominen, että onko nyt sellanen hetki että haluaako just hidastella laukeamista vai haluaisko jo tykitellä, tykkääkö laueta ylipäätään, haluaisko että mä ikäänkuin vien sut laukeamiseen vai haluatko itse kontrolloida laukeamistasi, entä mitä toivot välittömästi sen jälkeen (koskettamisen lopettamista vai edelleen jonkinlaista kosketusta).. Niin, näistä syntyy takuulla kuumia keskusteluja, ja pt saa arvokasta tietoa, jolla voi tehdä tapaamisesta vielä ihanamman just sulle. Toki yleensä ilmankin näitä keskusteluja syntyy upeita tapaamisia, mutta itsetuntemus ja omien toiveiden sanoittaminen takuulla vielä entisestään parantaa kokemusta!
Mä rakastan myös itse edgeilyä, kyllä siinä voi päästä todella orgastisiin päänpyörrytyksiin ilman varsinaista tulemista, jos pitkään on orgasmin reunalla :') Silloin just voi kyllä jalat ja koko muukin keho täristä (joskin niin myös lauetessa
). Myös se tuntuu jollain tavalla hauskalta orgasmin avulla kontrolloinnilta, jos asiakas sormettaa tai nuolee mulle ison orgasmin (saatan monesti laueta jo tapaamisen alkumetreillä, kun oon monesti aika orgasmiherkkä varsinkin sormettamiselle ja nuolemiselle :')), ja sen jälkeen alkaa panna mua - mun orgasmista kostutettu pillu jotenkin "otetaan" "käyttöön", niin se on aika kiihottavaa