« Vastaus #22 : Toukokuu 10, 2024, 17:50:14 »
Mua harmittaa laukeamisen välttelyssä ainoastaan se, että kun se ei ole hallinnassa tai harjoiteltua niin usein käy niin, että sitten se laukeaminen jää kokonaan.
Kun ensin on 20min toppuuteltu horoa "älä älä älä, mä laukeen" ja mäiskitty pois niin että saat silloin tällöin tehdä yhden lipasun tai pienen lantioliikkeen ja yritetty estää sitä laukeamista niin vola, lopulta se on poissa. Loppu 5min yritetään raivopanna ja lähdetään pettyneenä pois kun ei lauennut.
Antaa saatana sen laukeamisen tulla kun se on tullakseen ja kokeilee sitten vaikka toista kierrosta! Vihtu.
Mulla katoaa joskus itselläkin orgasmi, se voi olla ihan just tulossa ja sitten ajattelen jotain liikaa tai nuolija muuttaa liikettä, orgasmi karkaa eikä tuukkaan enää. Vittumaista 😁
Eli lauetaan vaan kun on sen hetki
Edit toinen mitä voi käydä että on laukeamassa suikkarissa, yritetään estää se ja työnnetään horo pois. Laukeaminen tulee silti, nyt vain siinä yksinään jöpöttävään kyrpään. Olisko kuitenkin ollut kivempi vaan laueta sinne lämpöiseen suuhun?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2024, 17:52:32 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu
Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.