Toivoisin, että voisi ylpeänä ja innostuneena kertoa valinnastaan minulle. ❤️ Toki haluaisin keskustella asian läpi perinpohjaisesti, lähinnä kuitenkin tiedon jakamisen näkökulmasta. Itse oppinut kaiken niin kantapään kautta.
Olisin kuitenkin huolissani, jos olisi todella nuori aloittaessaan. Itse olin 18-vuotiaana aloittaessani aivan liian epäkypsä, epätasapainoinen ja naiivi alalle. Ja sattui, monta kertaa. Olin täysin kykenemätön asettamaan rajoja, vaikka toki olin silloin asiasta eri mieltä. Mun kokemus on myös se, että aloittelijana mun asiakkaissa oli selkeästi enemmän hyväksikäyttäjiä ja myös manipulointiyritykset olivat arkipäivää. Nyt 30-vuotiaana 99 % mun asiakkaista on aivan ihania ja mulle tulee niin hyvä mieli niistä tapaamisista. Kaikki kauniit sanat, kiitollisuus, aitous ja arvostus. ❤️ Se on liikuttavaa.
Mutta kyllä, olisin iloinen ja luottavainen JOS tytär tuntisi tekevänsä valintansa oikeista syistä ja arvostaisi itseään tarpeeksi asettaakseen siinä hetkessä oikeilta tuntuvat rajat ja standardit.