Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turun privaatit  (Luettu 9400 kertaa)

Poissa Joske

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Turun privaatit
« : Toukokuu 19, 2023, 19:14:22 »
On ajansaatossa privaattipaikat Turussa käyneet vähiin. Onko enää missään Turun paikoissa mitä on jäljellä suomalaisia esiintyjiä? Suosituksia?

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turun privaatit
« Vastaus #1 : Toukokuu 20, 2023, 13:04:50 »
Eerikinkadun catsissä näyttää huomenna aloittavan Maria pitkästä aikaa.
Suomineito ja suositeltava  :headbang:

Poissa Taitaka

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Helmikuu 08, 2024, 17:11:34 »
Mä kävin eräänä päivänä Marian pakeilla Catsissa. En voi suositella. Maria vaikutti joko olevan pienessä hiprakassa tai sitten kävi muuten vaan ”hitaalla”. Iso nainen isolla pömppömahalla ja jalkoväli tuoksahti päivän auringossa seisseelle sardiinille. Tulipahan nähtyä mutta en mene toiste.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Helmikuu 26, 2024, 23:09:07 »
Jonkin verran privaattipaikoissakin käynneenä mukaanluettuina thaipaikat ja läntisenpitkäkadun muut hierontapaikat. niin yleinen luulo on se että jokaisessa niissä hieronnan päälle lisähinnasta saa panon. Tietty suurimmilta osin  se näin myös on. Mutta huonon ajoituksen eli hunon tuurin myötä voi käydä toisinkin.Silloin hieronnan päälle tyttö tarjoaa vain käsihoitoa ja tietty sekin lisämaksusta.Jos on ehtinyt hierontahinnan latoa jo tiskille ja hieronnan lopuksi tulee kysymys lisäpalvelusta niin jos ei panoa tulekkaan niin myöhäistä on siinä vaiheessa sitä pyytää. Itse olen toiminut joka kerralla sisään astuessa näin että olen varmistanut mitä lisäpalvelua lopuksi saa ja jos kuvioon tulee vain pelkkä käsihoito niin olen toivottanut hyvät päivänjatkot ja hakenut sellaisen kohteen jossa panokin toimii.Jos on kotimaisia tyttöjä niin heidän kohdallaan joissakin voi olla että ylimääräistä nautintoa ei automaattisesesti tule.Thaipaikkojen meininki joissakin tapauksissa on rahat pois helpolla ja ulos

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 16, 2024, 23:12:12 »
Täytyy hieman päivittää tuota privaatti ketjua oman jatkeena. Olen viime aikoina tehnyt sellaisen huomion kun olen seurannut noita privaattien neitoja. Niin jostain kumman syystä niistä on tulllut ikäneitojen palveluntarjoamispaikka. Tarkoitan naisia neljänkymmenen molemmin puolin. Nuoret tytöt ei jostain syystä ole niihin halukkaita.Joskus hyvin harvoin niissä on joku reilusti nuorempi tyttö. Kun kävelee reberbahnin ja sensuellin ynnä muiden ohi niin lähes poikkeuksetta niissä on vanhempia naisia. Varmaan jotkut muutkin minun lisäkseni odottais nuoria tyttöjä niihin enenempi. Taitaa parikymppisillä nuorilla miehillä jos niihin sisään astuvat olla vastassa oman äidin ikäisiä naisia.Voi olla että sen ikäiset pojat ei niitäkäytä vaan käyttäjäkunta löytyy keski-ikäisistä miehistä.

Poissa Wiima

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Syyskuu 17, 2024, 12:03:55 »
Saman huomannut mutta neitojen iät taitaa olla monessa paikassa 50v-60v,ei oikein innosta

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Syyskuu 17, 2024, 13:58:40 »
Ihan hyvä huomio wiimalta. joitakin on myös niissä paikoissa yli 50. Suurin osa  noissa nelikymppisten ikäluokassa mitä itse olen huomannut.Itse jos niissä usein kävisin niin saisin noita oman ikäisiä niistä. Mutta nuoren tytön vartalo on aina viehkeämpi kuin nelikymppisten muijien.

Poissa Wiima

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Syyskuu 24, 2024, 07:49:46 »
Olen Turussa työmatkalla,ja eilen iltakävelyllä kävelin Catsin ohi ja hetken mielijohteesta menin sinne,vaikka en suosi näitä strippipaikkoja.No sielä oli blondi nainen ei mikään kedon kaunein kukkanen,varmaan viisikymppinen,mutta ajattelin että olkoon olin jo sisäällä,katsotaan peli loppuun,rahat kouraan ja takahuoneeseen,samalla muistin miksi en käy näissä paikoissa,koska huonekalu jota kutsutaan sängyksi on näissä hyvin epämukava.Vaatteita pois ja näen palvelutarjojan vartalon,luulen hetken että hän on raskaana mutta kyllä se on vain viini/pömppövatsa,tunnelma hiukan latistuu.No veitikka saadaan hereille kuitenkin,ja pukille mieleeni tulee heti mökki ja uudet perunat,ja tietenkin Ahti silliä,taas tunnelma latistuu.Palvelun tarjoja katsoo että tulenko pian,asennon vaihto ja sisulla maaliin vaikka nyt on jo kauppahallin kalatiskin muistot mielessä.Pientä jutustelua,sanoo että vähän asiakkaita,vastaan että suomessa kovat ajat mutta ajatuksissani ymmärrän kyllä miksi

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Syyskuu 24, 2024, 20:53:51 »
Kyllä tiedän tämän blondin ,ei hän nyt ihan viisikymppinen ole mutta kylläkin tuollainen mun ikäluokkaa hieman alta neljäkymmentä ikävuotta. Olen eka kerta käynyt  lähes kymmenkunta vuotta taaksepäin juuri studio catsissahänen luonaan.Sen jälkeen hän on useimmiten ollut exotixsessa ja sensuellissa. Hieman heikosti tyttö osaa suomea. Kyllä häneltä ihan mukiinmenevän vartalokäsittelyn saa ja myös panon päälle. Ehkä lievä haparointityyli hänellä ajoittain mutta kyllä se menettelee kun homman saa loppuun vietyä. Saman ikäluokan auringon vastaanotolle eikannata mennä. Blondi on sekin mutta palveluasenne täysi nolla. Aurinko jostain syystä ilmoittelee täällä turussa säännöllisin väliajoin. Mutta jos ei juuri tuohontarpeeseen ole juuri silloin reilusti nuorempia tyttöjä saatavilla niin kyllä Natalia voi käydä sexin merkeissä tervehtimässä.

Poissa Wiima

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Syyskuu 24, 2024, 21:33:38 »
Kyllä se nyt vain reperento on niin että tuo nainen on ainakin 50 vuotias,olen sen verran varma että voin vaikka lyödä vetoa suurestakin summasta,kysyppä kun seuraavan kerran käyt,minulle riitti kerta,rahat menee hukkaan,vai onko sinulla joku sponssisopimus hänen kanssaan kun kehut niin häntä?

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Syyskuu 24, 2024, 23:08:54 »
Ei ole sponsorisopimusta mutta ilmoituksissa missä hän on niin kyllä hän on aina ikänsä maininnut. Kyllä mä oman ikäiset naiset erotan kymmenen vuotta vanhemmista. Tietty jotkin nelikymppiset naiset oikeasti näyttää kyllä ikäistään vanhemmilta ,tiedän omasta tuttavapiiristä joitakin tapauksia. Mutta tupakointi ja muuten huonot elintavat alkavat ennenaikaisesti vanhentaa koskee myös miehiä. En ole niin sanonutkaan että hänellä loisto täyden kympin palvelu edes olekkaan. Monet palveluntuottajat ohittavat hänetkin. Mutta homman ydin on siinä että hänestä on myös jonkin verrankin huonompiakin olemassa.Tarkoitin edellisen kirjoituksen lopuksi että en minäkään kaikkein ensimmäiseksi ole tarpeen vaatiessa hänen luokseen kiiruhtamassa heti ekaksi. Mutta hän menettelee kylläkin jos spermalasti on täynnä ja juuri muihin paljon nuorempiin tyttöihin ei juuri siihen tarpeeseen saa yhteyttä.

Poissa greweson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Syyskuu 24, 2024, 23:25:08 »
Onko porukka käyneet Verkatehtaankadulla,paikka nimeltään tänäpäivänä Exotic Massage Shop.
Kävin monta vuotta sitten useita kertoja kyseisessä paikassa ja tarjonta oli striptease ja lisämaksusta runkkausta.
Esiintyjänä oli silloin usein pitkä vaalea Virosta, oisko ollut nimeltään Ilona joka suoritti tehtävänsä hyvin, silloin sai vielä klubilla olla pikkasen kännissäkin,
ei muuten kai olisi mennyt.
Tänäpäivänä en tiedä millainen seksi ym. kulttuuri paikassa on.

Poissa Wiima

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Syyskuu 25, 2024, 07:45:24 »
reperento,ilmoituksessa nyt voi lukea ihan mitä vain,muutamat niistä on kopioita toisistaan eri ilmoittajat vain,samasta kynästä lähtöisin,ja jos on ollut 39vuotta kymmenen vuotta sitten niin....kyllä nyt suosittelen sinulle käyntiä Specsaversilla🙂Kyllä naisesta nyt sen iän näkee jos vähäkin on naisten seurassa pyörinyt,mutta makunsa kullakin,toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.Mutta tämä käynti oli minun kokemus ja 150€:lla saa kyllä nuorempaa ja timminpää tyttöä.On asunto ja hyvä hygienia,ja kunnon sänky.

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Syyskuu 25, 2024, 12:05:16 »
Vastaus Wilman kirjoitukseen ei tämä kyseessä oleva mimmi kymmenen vuotta sitten iäkseen ilmoittanut 39 vaan kyllä hän silloin ilmoitti joko 29 tai28.Eikä ne mitään kopioita toisistaan olemun kirjoitukset. uskon että tämä mimmi on rehellinen iän suhteen kun joka vuosi hänellä on vanhempi ikä. Sitten on niitä jotka ei"vanhene milloinkaan." Esim. Janica joka on ikuisesti 49 mutta todellisuudessa tänä päivänä 65. Ja myös kesänainen Abigal joka on aina siinä 40 ja rapiat. Todellisuudessa jotain 54. ja noiden naisten kohdalla oikean iän huomaa jos käy heidän luonaan. Minä olen joskus käynyt kummankin luona mutta ei se palvelu silloinkaan heillä erikoista ollut.Mutta kuten olen maininnut niin tämä natali kelpaa paremman puutteesa jos muuta ei sillä hetkellä tarjolla.

Poissa Wiima

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Syyskuu 25, 2024, 12:13:25 »
En tarkoittanut että sinun kirjoitukset on kopioita,vaan treffi ilmot.Ei ole ilmossa ikää tullut lisää vuosikausiin,noin kymmeneen,eikä ole sen jälkeen vanhentunut vai?Näitä on vaikka kuinka paljon,etenkin vanhan NL alueen naisissa.Mutta ei de mitää kun sen tiedostaa ja ymmärtää vai mitä,ja luetunkin voi oppia ymmärtämään,kertaus on opintojen äiti.  :)

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Syyskuu 25, 2024, 12:47:54 »
On tosiaan niitä joille ikää ei ole vuosikausiin tullut lisää mutta Natali ei nyt vaan kuulu heihin. Sellaisiin joille ikä on aina sama ilmoitukset voi ohittaa. Kas Janicalle on ikä noussut 52. Mutta se kun ei vielä riitä lähimaillakaan.

Poissa ossiiih

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Syyskuu 25, 2024, 13:07:32 »
On tosiaan niitä joille ikää ei ole vuosikausiin tullut lisää mutta Natali ei nyt vaan kuulu heihin. Sellaisiin joille ikä on aina sama ilmoitukset voi ohittaa. Kas Janicalle on ikä noussut 52. Mutta se kun ei vielä riitä lähimaillakaan.

Onko tämä Janica sama henkilö kuin tuossa aloittamani topicissa Suomiblondi 52v Turku?

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : Syyskuu 25, 2024, 13:53:33 »
Kyllä hän on sama henkilö. mitä blokkasit .Eli tämä Janica52. Todellisuudessa nyt 65 tai 66. Kauan sitten kävin hänen luonaan lähes13 vuotta sitten ja silloin hän oli kauan 39.Todellinen ikä silloin tuo nyt hänen ilmoittamansa 52. Hieman kiiruullinen hän oli silloin laittoi kellon ajastamaan aivan kuin thaikkuloissa. Pikainen hyväily aluksi ja sitten pano. Jos muita löytyy niin melkein hänet kannattaajättää väliin vaikutti jo silloin vanhan näköiseltä vuosiasitten.

Poissa ossiiih

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : Syyskuu 25, 2024, 14:01:52 »
Kyllä hän on sama henkilö. mitä blokkasit .Eli tämä Janica52. Todellisuudessa nyt 65 tai 66. Kauan sitten kävin hänen luonaan lähes13 vuotta sitten ja silloin hän oli kauan 39.Todellinen ikä silloin tuo nyt hänen ilmoittamansa 52. Hieman kiiruullinen hän oli silloin laittoi kellon ajastamaan aivan kuin thaikkuloissa. Pikainen hyväily aluksi ja sitten pano. Jos muita löytyy niin melkein hänet kannattaajättää väliin vaikutti jo silloin vanhan näköiseltä vuosiasitten.
Pistää vähän miettimään. Ollu ns.suunnitelmissa ainakin 10 vuotta. En oo aiemmin ehtinyt kun oon tuhannen kilometrin päästä kotoisin.

Poissa Sepillussa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #19 : Syyskuu 25, 2024, 14:39:33 »
Pakko oli sekaantua tähän keskusteluun,koska popparit loppuu,eli reperento:Olen törmännyt nataliin jo vuosia sitten aivan eri asiayhteydessä kuin näissä seksi merkeissä ja totta tosiaan hän on 51 rouvashenkilö,eli wiima oli osittain oikeassa,älkää enää änkyröikö tästä