Kertokaa kokemuksia Turun thai-tarjonnasta. Ainakin sitä on riittävästi.
Uutiset:
Mietin kanssa tätä. Taso on pääasiassa huono, mutta mitä sitten jos ja kun löydätkin hyvän paikan ja saat jopa hmmm spesiaalia ym. Haluatko edes kehua paikkaa. Veikkaan että moni ei halua kehua hyvää paikkaa jos sellaisen löytää? En tiedä.
Olisiko joku käynyt mintussa lähiaikoina ?
Thaimaalainen supermalli hieroo ammattitaidolla. Pieni vartalo, mutta isot rinnat. Tuleppa paikan päälle katsomaan ja valmistaudu kokemaan uskomaton elämys.
Suzy on hyvä thaityttö. paikka on uudenmaankadun ja sirkkalankadun kulma. Kaunis tyttö
hyvä seksihommissa. Hierojana myös hyvä, laittaa sormen peppuun ja hieroo eturauhasta
ja runkkaa samaan aikaan.
Toinen hyvä paikka on angel, läntisellä pitkällä kadulla. Siellä on aina ollut
kaunis nuori thaityttö, en ole pettynyt koskaan.
Joskus aikoinaan kävin tiedustelemassa näissä Thai-paikoissa mitä saa ja mitä maksaa, mutta ikinä ei kerrottu mitään etukäteen ennen kuin oli siihen aikaan maksanut 20 euroa sisälle.
Sen jälkeen pääsi vasta takahuoneeseen neuvottelemaan. No minä en kyllä maksa yhtäkään mitään jos en saa pillua tai oikein todella hyvää suikkaria tai esim. owo + cim.
Ehkä asiat Thai-hieronnoissa on tänäpäivänä toisenlaiset, mutta itse en menisi edes ovesta sisälle ennen kuin tietäisin että ihan varmasti saa pillua, peppua tai oikein todella hyvää suikkaria.
Olin äskettäin Turussa käymässä ja piipahdin ST sivustolla ilmoittelevan Will Ma nimimerkillä ilmoittelevan luona kylässä. Hiljainen kaunis nainen, tykkäsi nuolemisesta ja mukavasti pyöriin kun saa orgasmin.
Seksi muuten normaalit suikkari ja panemista eri asennoissa, tissit minun mieleen reilut ja luomut. Siisti asunto ja puhtaat lakanat. Voisin mennä uudestaankin käymään.