Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raportti - Miira  (Luettu 2977 kertaa)

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Raportti - Miira
« Vastaus #40 : Huhtikuu 01, 2025, 13:15:03 »
Voi jeesus, miten te PTt edes viitsitte antaa noita vartin aikoja kun tätä säätöä katsoo. En ihmettele, että osa ei ota edes varauksia samalle päivälle.

Ilman jotain sihteeriä on aivan mahdotonta PTn olla luurin varressa niin, että saisi sovittua seuraavan tapaamisen kun edellinen on vielä menossa.

Ihmettelen kaikkineen tuota vartin aikaa. Miksi pillunostajankaan kannattaa nähdä varausvaivaa vartin vuoksi. Kannattaisi veivata tumppuun ennemmin

On asiakkaita ja pt:itä joille tää sopii. Mutta ite en aikasokeana hitaan menon muijana niitä tarjoa, pelkkä ajatuskin stressaa. Pikkuhiljaa harkitsen myös puolituntisesta luopumista paitsi joillekin vakkareille.

Oon kerran poikkeuksellisesti myynyt viiden minuutin strippauksen koska asiakas oli lähistöllä ja halusi vaan nähdä tissit ja vetää käteen. Oli kirjaimellisesti ulkona aikaa vielä jäljellä :D Seisoin ihan hölmistyneenä sen jäljiltä, mutta mikäs siinä vaihtelun vuoksi.
Oulu 10.-11.4.

Poissa DevilsAdvocate

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Huhtikuu 01, 2025, 13:27:11 »
Tarkoittaakos tuo pa3 peeaata eli perseaukista? Hankihan poju sitä selkärankaa ja kasvata pallit. Ei näin.
Omertà

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #42 : Huhtikuu 01, 2025, 14:15:48 »
🫡 palveluksesta nopean toiminnan joukoille

Poissa Mie

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #43 : Huhtikuu 01, 2025, 16:32:04 »
Voi jeesus, miten te PTt edes viitsitte antaa noita vartin aikoja kun tätä säätöä katsoo. En ihmettele, että osa ei ota edes varauksia samalle päivälle.

Ilman jotain sihteeriä on aivan mahdotonta PTn olla luurin varressa niin, että saisi sovittua seuraavan tapaamisen kun edellinen on vielä menossa.

Ihmettelen kaikkineen tuota vartin aikaa. Miksi pillunostajankaan kannattaa nähdä varausvaivaa vartin vuoksi. Kannattaisi veivata tumppuun ennemmin

On asiakkaita ja pt:itä joille tää sopii. Mutta ite en aikasokeana hitaan menon muijana niitä tarjoa, pelkkä ajatuskin stressaa. Pikkuhiljaa harkitsen myös puolituntisesta luopumista paitsi joillekin vakkareille.

Oon kerran poikkeuksellisesti myynyt viiden minuutin strippauksen koska asiakas oli lähistöllä ja halusi vaan nähdä tissit ja vetää käteen. Oli kirjaimellisesti ulkona aikaa vielä jäljellä :D Seisoin ihan hölmistyneenä sen jäljiltä, mutta mikäs siinä vaihtelun vuoksi.

Elikkä siis pakkomyyntiä pidemmillä ajoilla harkitsee hän 🌻🌻 lopettamalla 30min ajat! Ei kaikki halua/ ole varaa tunnin aikoihin!! 🤷‍♂️

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #44 : Huhtikuu 01, 2025, 17:40:46 »
Edit: nothing

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #45 : Huhtikuu 01, 2025, 18:40:07 »
Elikkä siis pakkomyyntiä pidemmillä ajoilla harkitsee hän 🌻🌻 lopettamalla 30min ajat! Ei kaikki halua/ ole varaa tunnin aikoihin!! 🤷‍♂️

Tietääkseni en ketään pakota aseella uhaten automaatille ja kyläilemään. Asiakas voi aina säästää vähän kauemmin ja vierailla sitten. Teen aina parhaani tarjotakseni hänelle syvää läsnäoloa ja rahalle vastinetta. En nytkään tarjoa esim. halvempia hierontoja vaan kaikkeen on sama hinnasto.

45min aika tulee tod.näk. olemaan mun minimi koska itse tykkään kiireettömästä tunnelmasta. Kun voin työssäni hyvin, se välittyy heti asiakkaan kokemukseen. Niitä vartin aikoja ja nopeita käsihoitoja löytyy sitten muiden luota. Mie tarjoilen mieluummin näin vertauskuvallisesti pitkään haudutettua käristystä, en mäkkäriä.

Edit: mutta en keskustele tästä enää täällä toista pt:tä koskevan raportin alla. Pahoitteluni, että ylipäätään nostin asian esille täällä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2025, 18:42:38 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
Oulu 10.-11.4.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #46 : Huhtikuu 01, 2025, 23:15:08 »

Niin kyllä me yleensä toteamme että jos ehdotamme että käy, se on jokseenkin sovittu se aika ja palveluntarjoajan ehdottamat jutut. Itse ilmoitin tässä, että Voisin tulla 1745 15min tai 30min koska kumpikin kävisi minulle ja aiemmin jo kerroin että en ole 2h tai pidemmälle ajalle tulossa. Samalla myös ilmoitin että laitatko osoitteen joka kuvastaa minun suustani sitä että olen tosissani tulossa, pidän sovittuna ja haluan tietää tarkan paikan mihin puolelle kaupunkia tulen ja olen valmiina hieman ennen 17:45.

Kun sain kysymyksen kumman ajan haluaisin ja tiedon ympäripyöreästi että xyz kadulla on paikka, olin joidenkin mielestä se "varottava, känninen, huumeissa, naistenhakkaaja, tinkaaja, hielle haiseva, ajat peruva, huonosti kommunikoiva runkkari" kun liikennevaloissa menin suomalaiseen tylyyn tyyliin vahingossa sanomaan kun nopeasti halusin kysyä että "Tarkka" kun olin juuri ihan tuurilla kääntymässä xyz kadulle ja siellä oli huonosti parkkipaikkoja.

mä sanon tähän vielä yhden asian, ja sen jälkeen en enää palaa tähän ketjuun. henkilökohtaisen kokemuksen perusteella tiedän, että mä istuisin puolet mun työpäivistä pyörittelemässä peukaloita ihmetellen missä se asiakas nyt luuraa, jos olettaisin että tapaaminen on sovittu aina kun seksinostaja sanoo "laitatko osoitteen". merkittävä osa seksinostajista ei todellakaan kysy osoitetta siksi että on "tosissaan tulossa" paikalle. sen lisäksi että osa kalastelee osoitetta ihan vain huvin vuoksi, osa kysyy sitä miettiäkseen jaksaako tulla paikalle vai saisiko pillua jostain lähempääkin.

voithan sä totta kai olettaa että tapaaminen on sovittu heti kun sulle on kerrottu koska sitä aikaa olis, oot aikuinen ihminen ja päätät itte miten tapaamises sovit. mutta kyllä mä silti suosittelisin noin yleisesti seksinostajille että kannattaa varmaan oottaa mieluummin jonkinlaista kuittausta tyyliin "eli varataan 15min kello 17:45" tai "ok, varaan tuon ajan sulle" tai "kiitos varauksesta, nähdään kello 17:45" ennenku lähtee hiki hatussa ajeleen tunnin matkan päästä tietämättä mihin on menossa.
nähdään, terkuin ihana isa 😘