Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsa Petite TuhmaMyy  (Luettu 61104 kertaa)

Poissa TuhmaMyy

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #120 : Maaliskuu 26, 2025, 18:16:42 »
Haha, suurin osa niistä jyväskyläläismiehistä jotka tapasin oli aivan ihania tyyppejä. Siitä huolimatta, munakuvien lähettelijöiden, tinkijöiden, rajojen puskijoiden ja ohari-ollien määrä muihin kaupunkeihin verrattuna oli sen verran korkea, että en enää neljättä kertaa halua tulla kokeilemaan sinne suunnalle onneani 😄 viimeisin Jyväskylän keikka sai mut viimein ottamaan käyttöön sen varausmaksunkin, mistä on nyt täällä saitilla viimepäivinä kohistu.

Poissa Kimalainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #121 : Maaliskuu 27, 2025, 06:27:37 »
Huomenta!
Olet oikeassa tuhmamyy.Varausmaksu kanssasi on ok..tiedän ;)..Yleisellä tasolla puhuen, varausmaksun maksamalla, saattaa se jopa rohkaista ujoja, empiviä tai omantuntonsa kanssa painivia miehiä rohkaistumaan ottamaan se ratkaiseva askel kohtaamiselle..
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2025, 06:30:03 kirjoittanut Kimalainen »

Poissa sosialisti

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #122 : Maaliskuu 28, 2025, 11:28:20 »
Onkohan tämä ainoastaan suosituimpien palveluntarjoajien vitsaus vai yleisempikin ilmiö Jyväskylässä?

Viime aikoina yhä useampi 'nimekäs' pt näyttää kuitenkin ottaneen Jyväskylän osaksi keikkakiertuetta.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #123 : Maaliskuu 28, 2025, 12:43:52 »
Onkohan tämä ainoastaan suosituimpien palveluntarjoajien vitsaus vai yleisempikin ilmiö Jyväskylässä?

Viime aikoina yhä useampi 'nimekäs' pt näyttää kuitenkin ottaneen Jyväskylän osaksi keikkakiertuetta.

En oikeasti ymmärrä että mikä horoilulaki tässäkin pätee, mutta eri pt:ille eri kaupungit on erilaisia.

Kävin ite vastikään ensivisiitilläni Jyväskylässä. Intuitio sanoi että tee sinne pitkä keikka vaikka onkin ensivierailu, joten olin kolme kokonaista päivää. Intuitio oli oikeassa, se oli yksi mun parhaista keikoista.

Mulle ei tullut kuin kai yksi runkkuyhteydenotto eikä yhtä ainutta oharia. Jopa ne, joiden kanssa ei lopulta saatu aikatauluja yhteen oli mieleenjäävän kohteliaita.

Itse jouduin perumaan yhden ajan oman kalenterisekoiluni takia eikä varaaja päässyt korvaaville ajoille, joten ostin hänelle korvaukseksi lahjakortin ja tuun priorisoimaan häntä ajanvarauksessa kun seuraavan kerran tuun Jyväskylään... Sillä mulla oli siellä niin onnistunut keikka että varmasti oon tulossa piakkoin uudestaan.

Tampere on taas itselleni jostain syystä ollut kolme kertaa turhauttava 🤷‍♀️
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2025, 12:47:34 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
Oulu 10.-11.4.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #124 : Maaliskuu 28, 2025, 13:13:38 »

Massa psykoosi tolla meni hyvin siellä mäkin meen sinne vaikka voisi mennä jopa paremmin

kuopiossa ihan esimerkkinä...
kysyvälle vastataan