Joo, no siis mä en vaan ihan ymmärrä tuota ajatusjuoksua.
Olevinaan ollaan niin tautikammoisia, mutta silti mennään altistumaan mahdollisille taudeille kympin videon takia. Tosiaan ei jaksa miettiä tätä sen enempää.
On helpompi varmistua ja luottaa testitulokseen tunnetulta ja tutulta ihmiseltä, kuin anonyymiltä asiakkaalta. Itse käyn ennen kuvauksia testeissä ja vaadin testejä myös kuvauskumppaneilta joka kerta. Jännä juttu minkä olen huomannut on se, että jos kyse ei perimmältään ole KingImpalerin kansallisuudesta tai ihonväristä, niin miksi samanlaisen suurennuslasin alle ei nosteta kaikkia niitä naisia tai toisia miehiä, joiden kanssa harrastan suojaamatonta seksiä videoilla?
Mun turvaseksikäytännöt full servicen parissa ovat ensisijaisesti minun omaksi turvakseni, mutta myös asiakkaiden turvaksi. Ymmärrän, että jotkut kokevat riskit ottamisen arvoisiksi esimerkiksi suutelun tai owo:n kanssa ja haluavat sellaisia palveluja ostaa, mutta oma asiakaskuntani muodostuu ihmisistä, jotka mm. arvostavat sitä miten suhtaudun omaani ja heidän seksuaaliterveyteensä.
Meitä on moneen junaan ja se on tosi ok! Mielestäni ei ole kuitenkaan kovin ristiriitaista, että suhtaudun henkilökohtaisesti tuntemiini kollegoihin luottavaisemmin, kuin asiakkaisiin joita en tunne.