Onko kenelläkään viimeaikaisia kokemuksia?
Uutiset:
Perjantaina menen mutta taidan jättää jakamatta kokemukset
Voinhan tietty Draculan linnasta jotain kertoa
Itse odotan sitä retkeä ehkä enitenPerjantaina menen mutta taidan jättää jakamatta kokemukset
Mielenkiinnolla odotan linnasta jotain tarinaa...Naisia nyt näkee kun astuu ovesta pihalle mutta Draculan linnaa ei joka pitäjästä löydy
Itse odotan sitä retkeä ehkä enitenPerjantaina menen mutta taidan jättää jakamatta kokemukset
Mielenkiinnolla odotan linnasta jotain tarinaa...Naisia nyt näkee kun astuu ovesta pihalle mutta Draculan linnaa ei joka pitäjästä löydy
Paljon vanhoja ja upeita rakennuksia ja tietysti romanialaiset tummasilmäiset naiset
Paljon vanhoja ja upeita rakennuksia ja tietysti romanialaiset tummasilmäiset naiset
ihan vaan jos et tiedä. Mutta mitään varsinaista yhteyttä linnalla ei ole Stokerin kirjaan tai Draculan esikuvaan, historialliseen Vlad Tepes Draculaan. Hän ei ilmeisesti koskaan edes käynyt Branissa.
Matkalaukku pakattu ja aamulla lähtöAivan varmasti 🤣🤣🤣🤣
^
BT302 on lento. Tervetuloa saattelemaan
Runsaan puolen tunnin kuluttua kentälle
^
BT302 on lento. Tervetuloa saattelemaan
Runsaan puolen tunnin kuluttua kentälle