Sitten törmäsin videoon, jossa nainen antaa miehelle mun mielestä ihan perussuikkaria, mutta kommenteissa hehkutetaan, että "luoja tuo nainen osaa ottaa suihin", niin jäin miettimään, että miltähän se näyttää, jos ei osaa.Tuskinpa videosta pystyy näkemään eroa hyvän ja huonon välillä. Aika vaikea tietää mitä siellä suun sisällä pippelille tapahtuu, ja nimenomaan sieltä ne hyvän ja mitäänsanomattomien suikkarien erot tulee. Ihan samalla tavalla kuin panossakin, ihan tavallisen näköinen sisään-ulos työntö voi tuntua molemmista aivan taivaalliselta, kun löytyy se juuri oikea lähestymiskulma. Ja sitten kun suunta vaihtuu millin, niin enää ei tunnu miltään.
Yhdeltä naiselta olen elämässäni saanut ns. täydellisen blowjobin, eikä kukaan muu ole päässyt lähellekään. Kuvittele se tunne, kun on sekunnin päästä laukeamisesta, muttei kuitenkaan pelota että laukeaisi heti, ja se tunne kestää koko suihinoton ajan, heti siitä lähtien kun muna meni suuhun. 30 minuutin mittainen täydellinen orgastinen nautinto. Ja tämä tuli siviilipanolta. Valitettavasti suikkari oli ainoa asia missä kyseinen henkilö oli hyvä, joten suhde ei kestänyt kovinkaan kauaa.
Kommenttina siihen, miksi ammattilaiset ovat taitavampia suihinotossa, on se että harjoittelu tekee tässäkin asiassa mestarin. Pitää osata "lukea" miestä samalla kun imuttelee, että oppii mikä toimii ja mikä ei. Siviiliseksissä miehet tuskin kauhean mielellään neuvovat saati antavat negatiivista palautetta suikkarista, sillä onhan huonokin suikkari parempi kuin mököttävä tyttöystävä ja ei suikkaria lainkaan. Hupakoille on helpompi antaa palautetta, kun ei tarvitse pelätä että tunnelma lässähtää täysin.
Yksi juttu mitä olen ihmetellyt, on hupakoiden halu kutitella kielellä kasseja. Kaikki tuntuu tuota tekevän. Onko se jotain sellaista, joka muista miehistä tuntuu hyvältä? Itselläni pelkkä pallien nuoleskelu ei tunnu yhtään miltään, mun kassit on jokseenkin tunnottomat. Sormilla hierominen tai kevyt puristelu tai paineen luonti imemällä tuntuu kyllä pirun hyvältä.