Hei, onko kellään komesta hänestä?
Uutiset:
Alkaa olla näemmä taksa kohdallaan... Sisältikö tuo jotain spesiaalia vai perusminimit pelkästään?
^ Noo! Eipä nuo hänen palvelut eronneet yhtään mitenkään hänen edukseen jotta viitsisi pyydettyjä hintoja maksaa ja kauneus on katsojan silmissä! Joten enpä viittinyt lähteä pelkkää "kauneutta" ihailemaan!
Kannattooko sitä muita kesätöitä tehdä jos kerran on jonoksi asti rahamiehiä oven takana???
Liian kallis muija. Ikä nostaa hintaa kyllä mutta eipä tollanen 20v muija osaa mitään kunnolla tehdäkään. 30-35v muija osaa imee kunnolla ja osaa myös käyttää pilluaan paremmin.
Jätä vaan kesäduuni ja ala panopatjaksi. Ei 30min aikaa voi ees sanoo panemiseksi, se on vaan pussien tyhjennys. Urokset panee pitempään.
Mutta mitä palveluita te siis odottaisitte 200€/30min ja 300€/1h taksoilla? Toisaalta oon kuitenkin saanut neuvon, että oikeasti parikymppisenä kannattaa pyytää hyvin koska pystyyEi ole olemassa palveluita joista olen valmis maksamaan mainitsemasi hinnan. Neuvojasi on varmaankin valmis maksamaan mutta ei kuitenkaan ole kirjoittamassa rapsaa tapaamisestasi. Vissiin rahamiehiä ei kiinnosta, saitti on meidän köyhien harrastus.
Antakaa pt:n itse päättää hintansa jos jos ei sovi niin menette sitten jollekin halvemmalle