^ ajatella mikä huutava vääryys. tässä voisi jopa joskus maksaa potut pottuina
Uutiset:
Hinta on kannustin asiakkaille myös tulla luokseni, kun pääsevät siten halvemmalla.
^ Jep, kyllä tuollaiset saa hetkeksi miettimään koko homman mielekkyyttä. Onneksi yleensä joku vakkareista pelastaa päivän
Ilmoituksen otsikko on: Voinko tulla käymään luonasi? Ja alkuteksti:
"Moikku
Nokialainen rouva etsii mukavaa kyläpaikkaa näin juhannuksena. Tämä rouva hakee reilua ja rehtiä peuhausseuraa, jonka luona voisin hetken piipahtaa kun mies ja lapset ovat kotona."
Silti yli puolet vastaajista kysyy: Onko sinulla paikkaa? Voinko tulla sun luokse? 🤣
Ja loput sitten luuli kyseessä olevan ilmaisjakelun.
Ai ettien että taas😍
Kylläpähän oli ensi kerta outcallille. Olimme tavanneet asiakkaan kanssa luonani jo useammin. Ilmoitin että voisin tehdä poikkeuksen ja tulla käymään. Niin teki hänkin. Ilmoitti kellarissa, että hoidellaan homma tässä. Tyttöystävä nukkuu talossa. Vi**ttaa niin suunnattomasti, etten pilaa taksikuskin iltaa ja kävelen kotiin. Korvauksen pyysin ja sain, mutta kiukkua tämä ei helpota.
Kylläpähän oli ensi kerta outcallille. Olimme tavanneet asiakkaan kanssa luonani jo useammin. Ilmoitin että voisin tehdä poikkeuksen ja tulla käymään. Niin teki hänkin. Ilmoitti kellarissa, että hoidellaan homma tässä. Tyttöystävä nukkuu talossa. Vi**ttaa niin suunnattomasti, etten pilaa taksikuskin iltaa ja kävelen kotiin. Korvauksen pyysin ja sain, mutta kiukkua tämä ei helpota.
Itse olen joutunut nussimaan muutaman kerran huoraa kerrostalon kellarissa, kun naisystävä on ollut kotona. Ei ollut niille huorille mikään ongelma. Tietysti oma sänky on parempi kuin patja kellarissa, mutta vaihtelu ja jännitys virkistää. Jos joku on aloittanut huoraamisen, en kyllä näe mitä ongelmaa hänelle on siitä, että asiakas pettää vaimoaan tai tyttöystäväänsä huoran kanssa. Sehän kuuluu työnkuvaan.
Itse olen joutunut nussimaan muutaman kerran huoraa kerrostalon kellarissa, kun naisystävä on ollut kotona. Ei ollut niille huorille mikään ongelma. Tietysti oma sänky on parempi kuin patja kellarissa, mutta vaihtelu ja jännitys virkistää. Jos joku on aloittanut huoraamisen, en kyllä näe mitä ongelmaa hänelle on siitä, että asiakas pettää vaimoaan tai tyttöystäväänsä huoran kanssa. Sehän kuuluu työnkuvaan.
Mutta näin se kyllä yleensä on toiminutkin, että vailla omaa paikka toimiva on tullut hotelliin hinnalla, joka vastaa yleistä incall tasoa.