Jos olisi mahdollista hankkia maksupääteMoniko silti maksais kortilla?
Uutiset:
Minusta on ihan ok sanoa, jos hinta on liian tyyris omaan budjettiin. Tiedänpä ainakin mistä kiikastaa!
Sivujuonteena: musta on vähän huvittavaa kun täällä marmatetaan että palvelut on kalliita, vaikka palveluiden hinnat on pysyneet samana vuosikausia. Suhteessahan se on joka vuosi halvempaa, jos tunti oli 250€ vuonna 2018 ja on edelleen saman hintainen viisi vuotta myöhemmin. Missä perseen myynnin indeksikorotukset?
Kukaanhan ei estä sinua nostamasta hintaasi jos hinta tuntuu halvalta.
Ei tietenkään estä! Fiksu myyjä kuitenkin seuraa alan yleistä hintatasoa, mikä ei ole noussut inflaation kanssa samaa tahtia
Jos olisi mahdollista hankkia maksupääte, saattaisi nostaakin hintoja. Nykyisellään on kätevämpi pelata 50€:n seteleillä.
Minusta on ihan ok sanoa, jos hinta on liian tyyris omaan budjettiin. Tiedänpä ainakin mistä kiikastaa!
Sivujuonteena: musta on vähän huvittavaa kun täällä marmatetaan että palvelut on kalliita, vaikka palveluiden hinnat on pysyneet samana vuosikausia. Suhteessahan se on joka vuosi halvempaa, jos tunti oli 250€ vuonna 2018 ja on edelleen saman hintainen viisi vuotta myöhemmin. Missä perseen myynnin indeksikorotukset?
Kukaanhan ei estä sinua nostamasta hintaasi jos hinta tuntuu halvalta.
Ei tietenkään estä! Fiksu myyjä kuitenkin seuraa alan yleistä hintatasoa, mikä ei ole noussut inflaation kanssa samaa tahtia
Jos olisi mahdollista hankkia maksupääte, saattaisi nostaakin hintoja. Nykyisellään on kätevämpi pelata 50€:n seteleillä.
kuka estää ostamasta maksupäätteen. toinen asia on sitten että moni turska kyllä epäröisi
käyttää sitä.
kuka estää ostamasta maksupäätteen. toinen asia on sitten että moni turska kyllä epäröisi käyttää sitä.
Lainauskuka estää ostamasta maksupäätteen. toinen asia on sitten että moni turska kyllä epäröisi käyttää sitä.
Mä olen "tyhmänä" eli rehellisenä ilmoittanut kaupparekisteriin todellisen toimialani, siksi mun ei ole mahdollista saada yritykselle maksupäätettä.
Kuten ylempänä olikin tullut jo oikeeta infoa tänne, eli maksupäätefirmat ei salli niiden käyttöä seksipalveluiden myyntiin.