Taitaa Harry olla tässä se huijari
Uutiset:
Taitaa herra helsinginturska olla itse joku noista rapsatuista huijareista kun noin aktiivisesti puolustelee. Tai jonkun heistä "sutenööri". SD sivulta ollaan muuten paljastettu useita naisprofiileilla olevia huijarimiehiä. Miksi muuten puolustelet juuri pahimpia huijariperseilijöitä eli Vantaannarttua ja Turussa pyörivää Julle65 typyä? Sattumaa? Tuskinpa vain.
Sokerista vielä sen verran että enhän minä häitäkään ensisijaisesti viettäisi että menisin jonkun naisen kanssa naimisiin vaan sen takia että siellä saa kakkukahvit. Jos se ei ole sokerideittailua niin mikä sitten on?
Näiden kanssa homma pelaa sovitusti, ei turhia säätöjä, pelin henki selvä ja ... onnistuu. Sponssitaso parin tunnin panotreffeistä 200-400€. Toki kondomi kaikessa, ei peppuun jne. sääntöjä lähes kaikilla:
Näiden kanssa homma pelaa sovitusti, ei turhia säätöjä, pelin henki selvä ja ... onnistuu. Sponssitaso parin tunnin panotreffeistä 200-400€. Toki kondomi kaikessa, ei peppuun jne. sääntöjä lähes kaikilla:
Mikähän nämä sitten erottaa ns. ammattihuorista? Ei kai mikään. 350-400 €/h lähtee jo varsin hyvätasoinen ammattilainen pariksi tunniksi. Ja kumi toki käytössä, mutta myös peppureikä saattaa olla käytettävissä.
Mitä mä nyt en ole ymmärtänyt tästä sokerideittailusta? Ihan täydeltä huorabisnekseltähän toi kuulostaa
Mikähän nämä sitten erottaa ns. ammattihuorista? Ei kai mikään. 350-400 €/h lähtee jo varsin hyvätasoinen ammattilainen pariksi tunniksi. Ja kumi toki käytössä, mutta myös peppureikä saattaa olla käytettävissä.
Mitä mä nyt en ole ymmärtänyt tästä sokerideittailusta? Ihan täydeltä huorabisnekseltähän toi kuulostaa
Tuossa jo nimim. Petzku vastailikin. Ainakin tuolla SD sivulla olevat aidot tytöt kokemusteni mukaan eivät ole ns ammattilaisia. Hakevat pientä lisätienestiä seksitreffailemalla satunnaisesti ja valikoiden, ehkä vain muutamaa ns vakkarimiestä mielellään. Muutamia ammattilaisia on myös ja saattavat ilmoitella myös muilla sivustoilla. Lisäksi on noita ns klassisen sugardatingin girlejä. He tarjoavat vain seuraansa vaikkapa teatteriin, illalliselle, konserttiin yms. mutta eivät seksiä. Sitten on noi huijarit erikseen; niistä onkin tässä ketjussa tarkemmin.