Anteeksi mun lusikka nyt miesten "sopassa" mut ajattelkaat itse.... hienot rapsat,nuori ja kaunis miten paljon hän saa ns tekstareita ja s-posteja. Vaikka mie en kävelle ollenkaan enää tuossa luokassa nuorudeen kanssa ja ...jne mut saan minäkin niin paljon tekstareita että puh on tukossa....
Mitä jos soittamalla selvitätte mihin mennään...jos vaikkaa vastaaja sanokin että...hupsis,olen ho kyllä mut tänään vapaa päivää(ei mulla vaan nyt ;)vaan ns yleensä) Malttia...malttia jos kiinnostus on vaan häneen kohtaan-kyllä joskus sieltä se vastaus tulee....ns nopeet syö hidaat
Mitä jos soittamalla selvitätte mihin mennään...jos vaikkaa vastaaja sanokin että...hupsis,olen ho kyllä mut tänään vapaa päivää(ei mulla vaan nyt ;)vaan ns yleensä) Malttia...malttia jos kiinnostus on vaan häneen kohtaan-kyllä joskus sieltä se vastaus tulee....ns nopeet syö hidaat
RA:n ja MrT:n rapsojen perusteella lienee aika huippu mimmi jolle on tulossa asiakkaita enemmän kuin voi ottaa vastaan. Ottaa vastaan vain osan. Harmittahan se jos joutuu karsituksi.