Huomenna lähden Jussin viettoon ja reitti sivuaa Tamperetta. Olisiko suosituksia taitavasta suihinottajasta Mansen suunnalla?
Owona pitäisi saada ja mielellään vielä kreemitkin nieluun.
Owona pitäisi saada ja mielellään vielä kreemitkin nieluun.
Uutiset:
Näitä samansuuntaisia aloituksia tulee tosi usein. Ja niihin olen usein vastannut.
Ja sitten ukko vastaa ja tulee tää: Kyllähän 50e on ihan ok?
Vaikuttaa juhannus sen verran hiljaiselta 🥱 että mä voisin owon nyt tuohon hintaan keskikesän kunniaksi tarjota. Jonoon vaan
Näitä samansuuntaisia aloituksia tulee tosi usein. Ja niihin olen usein vastannut.
50€ owosta ja suuhun laukeamisesta? Juu ei..🙄😅
50€ owosta ja suuhun laukeamisesta? Juu ei..🙄😅
^Eihän siinä silloin mitään moitittavaa olekaan jos on tytön oman hinnoittelun mukaista.
Mutta kun tässäkin aloituksessa haettiin kokeneempaa niin silloin ei yleensä puhuta kympeistä.
^En mä lähe tähän sun kans,oot vaan periaatteesta vittuilemassa
Vaikuttaa juhannus sen verran hiljaiselta 🥱 että mä voisin owon nyt tuohon hintaan keskikesän kunniaksi tarjota. Jonoon vaan
Ja sitten kun jono loppu, niin menet testeihin.. eikö?
Kyllähän se olisi hyvä tietää mikä on ero 50, 80 ja 100 euron suikkarin välillä?
Tähän ei saatu edelleenkään vastausta.
Kyllähän se olisi hyvä tietää mikä on ero 50, 80 ja 100 euron suikkarin välillä?
Tähän ei saatu edelleenkään vastausta.
Voisit tietää jos joskus oikeasti saisit...
Joo testeissä käyn jos tarvetta (suojaamaton kontakti), mutta lähes aina touhuan suojattuna, koska se on reilua ja vastuullista kaikkia osapuolia kohtaan.. inhottaa ajatus että joku toimii vastuuttomasti toisia ihmisiä kohtaan.. ja ei ole prep lääkitystä.. tervattu villasukka niin kaikki ok😄😄Vaikuttaa juhannus sen verran hiljaiselta 🥱 että mä voisin owon nyt tuohon hintaan keskikesän kunniaksi tarjota. Jonoon vaan
Ja sitten kun jono loppu, niin menet testeihin.. eikö?
Ja testeissä käyn säännölisesti. Owon kyselijöiltä kun harvoin löytyy tuoreita testituloksia. Koskas Jantteri79 on viimeksi testattu? Ja ihan koko hoito. Niin ja eikös sinulla ole prep-lääkityskin niin kuin kaikilla irtosuhteita harrastavilla?