Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuorempien milffien faneille herkkua  (Luettu 12813 kertaa)

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuorempien milffien faneille herkkua
« Vastaus #20 : Marraskuu 27, 2024, 11:21:54 »
Taas Loimaalla  :inlove:

Poissa repesorsastaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Marraskuu 28, 2024, 10:32:23 »
Tarkennan vielä. Incabella on 34 vuotias milf, jolla on myös of samalla nimellä
:'( Plö-Sö again.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Marraskuu 28, 2024, 11:46:17 »
Tarkennan vielä. Incabella on 34 vuotias milf, jolla on myös of samalla nimellä
:'( Plö-Sö again.

Jos ei plus koon naiset kiinnosta, niin miksi tulet tuollaista tänne ketjuun kirjoittamaan  ::)
Hänelle löytyy asiakkaita jotka tykkää muodoista  :whipping:

Poissa repesorsastaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Marraskuu 28, 2024, 14:18:41 »
Toki rumasti sanottu minulta. Siitä anteeksipyyntöni. Ottaa vaan jo pattiin tämä yleinen "muodokkuudesta" puhuminen. Rehevä, XL, tuhti... siinä monelle sopivia termejä. Minulle naisen muodokkuus = naiselliset muodot. Eli esim. lantiolla ja vyötäröllä on eronsa ja niin, että lantio on vyötäröä leveämpi. PT:n tarjonnassa termi muodokas on harhaanjohtavasti kaunisteltu. Kotimaisten tarjonnasta suurin osa on näitä, ainakin niistä kaikki tähän asti, joilla on ollut muuten minua kiinnostava tarjonta.

Poissa intohimo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Marraskuu 28, 2024, 14:52:35 »
Vastaavasti voi valittaa, että suuri osa tarjonnasta on laihoja.

Poissa repesorsastaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Marraskuu 28, 2024, 15:22:49 »
Vastaavasti voi valittaa, että suuri osa tarjonnasta on laihoja.
Onko? Ja jos olisi, ilmoittavatko "laihat" olevansa muodokkaita, XL tms?

Poissa Bacardi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #26 : Marraskuu 30, 2024, 08:32:35 »
Toki rumasti sanottu minulta. Siitä anteeksipyyntöni. Ottaa vaan jo pattiin tämä yleinen "muodokkuudesta" puhuminen. Rehevä, XL, tuhti... siinä monelle sopivia termejä. Minulle naisen muodokkuus = naiselliset muodot. Eli esim. lantiolla ja vyötäröllä on eronsa ja niin, että lantio on vyötäröä leveämpi. PT:n tarjonnassa termi muodokas on harhaanjohtavasti kaunisteltu. Kotimaisten tarjonnasta suurin osa on näitä, ainakin niistä kaikki tähän asti, joilla on ollut muuten minua kiinnostava tarjonta.

Täsmälleen samaa mieltä. Suomityttöjen "muodokas ja kurvit oikeissa paikoissa" tarkoittaa kauheaa plösömahaa. Samaten jos tisseistä ei ole kuvaa paljaana, niin ne roikkuvat ja selällään maatessa valahtavat kainaloihin.

Olisikin niin, että muodokas olisi sellainen Shakira-tyyppinen :)

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #27 : Marraskuu 30, 2024, 09:23:48 »

Täsmälleen samaa mieltä. Suomityttöjen "muodokas ja kurvit oikeissa paikoissa" tarkoittaa kauheaa plösömahaa. Samaten jos tisseistä ei ole kuvaa paljaana, niin ne roikkuvat ja selällään maatessa valahtavat kainaloihin.

mie en entisenä koulukiusattuna pysty vieläkään ymmärtämään, että miksi pitää toisten kehoja niin kovasti arvostella ja varsinkaan moittia/haukkua,jokainen on omanlaisensa ja sen pitäisi riittää, mie en omista traumoista ja satuttavista sanoista ole vieläkään selvinny ja siksi en ketään halua arvostella ja sitä kautta purkaa omaa pahaa oloa eteenpäin, pitää vaan kaiken sisällään eikä tee muiden oloa vaikeaksi sanoilla tai teoilla,kaikenlaisia vartaloita on ja varmaan löytyy jokaiselle omaa silmää miellyttäviä.Suomessa kuitenkin senverran tilaa,että pitää mahtua olemaan ja tää on vaan miun mielipide,ei tarvihe kenenkään hankkia hernettä nenään.
kelleen kelpaamaton,arvoton nallekarhu 😞

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : Marraskuu 30, 2024, 13:35:39 »
Pidetään hei aihe siihen mihin on tarkoitettu eli rapsoihin Incabellasta!

Nyt on mennyt niin rumaksi taas aiheen vierestä hävetkää!

Jos täällä tulee pyörittyä niin plus koon, bbw, kurvikas pitäisi jo olla tajua et näitä sanoja käyttää isokokoiset suomalaiset pt:t  ::) Jos etsii jotain ’Shakira kurvikasta’ katsokaa ulkkarit läpi ja antakaa suomineitojen olla. Kyllä sitä jo kuvista pitää pystyä osata erottamaan minkä mallisesta kehosta kyse.

Esimerkiksi tämän ketjun Incabellan ilmossa on erittäin hyvin laaditut ja selkeät kuvat näkyy koko keho naamoineen ja muotoineen useasta eri kuvakulmasta sekä vielä vinkattu of! Jos siinä jää mitään epäselväksi vika on muualla kuin hänessä. Eivätkä ole jotain hämääviä selfieitä vaan kaukaa otettuja kuvia eikä jää yksikään kurvi huomaamatta

Lyhyesti aiheen vierestä myös esim HellKat bbw osaa ottaa kuvat niin selkeästi ettei mikään kurvi ja muoto ole muokattu vaan tiedät varmasti tekstiä lukiessa ja kuvia katsoessa minkämallista seuraa ostat

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Marraskuu 30, 2024, 13:45:26 »
Ettehän tosissanne voi olettaa heidän laittavan seuranhakuilmoitukseen ”mahani on iso ja tissini saattavat roikkua tietyssä asennossa”

Laitanko minä vastaavasti heille ”Hei täällä suomalainen mies kaipaa seksiseuraa tälle illalle, minulla on hieman kaljua ohimoissa, mahastani voi ehkäpä huomata vähän että paheeni on sipsit elokuvan kanssa, munani on melko pieni”

En tietenkään laita!  :laught:

Kyllä sitä on nähty pienempiäkin tissejä valahtavan doggyssa hieman  ::) Tai silikonien tuntuvan liian kovilta käsissä.

Kyllä ymmärrän jos on strategisesta kuvakulmasta otetut selfiet missä ei todellisuus tule esiin ja kaikki peitetään tai jopa muokataan mutta aihe on Incabellasta alun perin, jonka kuvista ei jää mitään epäselväksi

Poissa analseeker

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : Marraskuu 30, 2024, 15:15:41 »

Laitanko minä vastaavasti heille ”Hei täällä suomalainen mies kaipaa seksiseuraa tälle illalle, minulla on hieman kaljua ohimoissa, mahastani voi ehkäpä huomata vähän että paheeni on sipsit elokuvan kanssa, munani on melko pieni”
noinhan se juui pitäisi tehdä,ettei tule sit ylläriä ovella.

Poissa molopää

• Hero Member
« Vastaus #31 : Marraskuu 30, 2024, 16:30:22 »
Väännetään nyt vielä aiheen sivusta, että aika moni pt sanoo ilmossa ettei asiakkaan iällä ja ulkomuodolla ole merkitystä.
Aika monelle asiakkaalle taas on pt:n ikä ja koko merkityksellinen.
Ja miksei saisi olla kun on maksava asiakas.

Poissa MommyPegs

• Jr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #32 : Marraskuu 30, 2024, 18:59:36 »

Kerro yksi pluskokoinen jolla tissit ei roiku! Siis nainen jolla on tissit. Uimahalleissa kun tulee nähtyä hämmästyttäviä vartalonmalleja, muuten muhkea kroppa mutta lähes rinnattomia. Totta hitossa fysikka tulee vastaan jos massaa löytyy enemmän, niin mihin hitossa sen pitäisi kasaantua? Tissien kasvaa suoraan eteenpäin? Tai ylöspäin? :o
Uhkean muhkea M.I.L.F.
177/XL/E -1983
Also known as HotVilma

Poissa wellu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : Marraskuu 30, 2024, 22:27:50 »
Jos tissit on isot ne roikkuu jos ei oo silikonit se on fakta.