Taas Loimaalla
Uutiset:
Tarkennan vielä. Incabella on 34 vuotias milf, jolla on myös of samalla nimelläPlö-Sö again.
Tarkennan vielä. Incabella on 34 vuotias milf, jolla on myös of samalla nimelläPlö-Sö again.
Vastaavasti voi valittaa, että suuri osa tarjonnasta on laihoja.Onko? Ja jos olisi, ilmoittavatko "laihat" olevansa muodokkaita, XL tms?
Toki rumasti sanottu minulta. Siitä anteeksipyyntöni. Ottaa vaan jo pattiin tämä yleinen "muodokkuudesta" puhuminen. Rehevä, XL, tuhti... siinä monelle sopivia termejä. Minulle naisen muodokkuus = naiselliset muodot. Eli esim. lantiolla ja vyötäröllä on eronsa ja niin, että lantio on vyötäröä leveämpi. PT:n tarjonnassa termi muodokas on harhaanjohtavasti kaunisteltu. Kotimaisten tarjonnasta suurin osa on näitä, ainakin niistä kaikki tähän asti, joilla on ollut muuten minua kiinnostava tarjonta.
mie en entisenä koulukiusattuna pysty vieläkään ymmärtämään, että miksi pitää toisten kehoja niin kovasti arvostella ja varsinkaan moittia/haukkua,jokainen on omanlaisensa ja sen pitäisi riittää, mie en omista traumoista ja satuttavista sanoista ole vieläkään selvinny ja siksi en ketään halua arvostella ja sitä kautta purkaa omaa pahaa oloa eteenpäin, pitää vaan kaiken sisällään eikä tee muiden oloa vaikeaksi sanoilla tai teoilla,kaikenlaisia vartaloita on ja varmaan löytyy jokaiselle omaa silmää miellyttäviä.Suomessa kuitenkin senverran tilaa,että pitää mahtua olemaan ja tää on vaan miun mielipide,ei tarvihe kenenkään hankkia hernettä nenään.Toki rumasti sanottu minulta. Siitä anteeksipyyntöni. Ottaa vaan jo pattiin tämä yleinen "muodokkuudesta" puhuminen. Rehevä, XL, tuhti... siinä monelle sopivia termejä. Minulle naisen muodokkuus = naiselliset muodot. Eli esim. lantiolla ja vyötäröllä on eronsa ja niin, että lantio on vyötäröä leveämpi. PT:n tarjonnassa termi muodokas on harhaanjohtavasti kaunisteltu. Kotimaisten tarjonnasta suurin osa on näitä, ainakin niistä kaikki tähän asti, joilla on ollut muuten minua kiinnostava tarjonta.
Täsmälleen samaa mieltä. Suomityttöjen "muodokas ja kurvit oikeissa paikoissa" tarkoittaa kauheaa plösömahaa. Samaten jos tisseistä ei ole kuvaa paljaana, niin ne roikkuvat ja selällään maatessa valahtavat kainaloihin.
Olisikin niin, että muodokas olisi sellainen Shakira-tyyppinen
Toki rumasti sanottu minulta. Siitä anteeksipyyntöni. Ottaa vaan jo pattiin tämä yleinen "muodokkuudesta" puhuminen. Rehevä, XL, tuhti... siinä monelle sopivia termejä. Minulle naisen muodokkuus = naiselliset muodot. Eli esim. lantiolla ja vyötäröllä on eronsa ja niin, että lantio on vyötäröä leveämpi. PT:n tarjonnassa termi muodokas on harhaanjohtavasti kaunisteltu. Kotimaisten tarjonnasta suurin osa on näitä, ainakin niistä kaikki tähän asti, joilla on ollut muuten minua kiinnostava tarjonta.
Täsmälleen samaa mieltä. Suomityttöjen "muodokas ja kurvit oikeissa paikoissa" tarkoittaa kauheaa plösömahaa. Samaten jos tisseistä ei ole kuvaa paljaana, niin ne roikkuvat ja selällään maatessa valahtavat kainaloihin.
Olisikin niin, että muodokas olisi sellainen Shakira-tyyppinen