Tyhymältä maalaiselta tyhymä kysymys! Mikä on oikea termi "sormetukselle" jossa ei kuitenkaan työnnetä sormia naisen pinppiin sisälle vaan hyväillään vaan pinppiä "ulkoisesti" Sormilla?
Uutiset:
^ Enpä osaa sanoa että kelepaako tuo termi hupakolle?? Minulle se kyllä kelepaa?
Mitä tällaisella tekstillä pittäis ymmärtää: Sormetus emättimeen vastaanottavana, (myöskään koskettelusta emättimen suuaukolle / limakalvoille en pidä, mutta mikäli käsihygieniasi on hyvä, voin joustaa tämän verran)
Mihin tuossa saa koskea jos kädet on pesty ja onko kyseessä sormetus vai mitä termiä tuossa pitäisi käyttää?
On hieman eri käsitys minulla ja eräällä hupsulla?
^ Enpä osaa sanoa että kelepaako tuo termi hupakolle?? Minulle se kyllä kelepaa?
Mitä tällaisella tekstillä pittäis ymmärtää: Sormetus emättimeen vastaanottavana, (myöskään koskettelusta emättimen suuaukolle / limakalvoille en pidä, mutta mikäli käsihygieniasi on hyvä, voin joustaa tämän verran)
Mihin tuossa saa koskea jos kädet on pesty ja onko kyseessä sormetus vai mitä termiä tuossa pitäisi käyttää?
On hieman eri käsitys minulla ja eräällä hupsulla?
En tietenkään ole ammattilainen mutta olettaisin että jos on kädet pestynä, ei ole öljyiset tai muuten pinttyneet liasta, kynnet leikattu ja viilattu, ei ole haavoja yms. niin saat koskettaa häpyä hänen joustamallaan tavoin. Edellisen kommentoijan kumppanilla on kädet joista voi ottaa mallia minkä näköisillä saa koskea vaikka kuninkaallisen tupsua ja varmasti pyytää lisää...