Itselläni on sellainen outous, että haluaisin että minua haluttaisiin ja minä tuottaisin partnerille hyvää oloa ja että nautinto olisi vastavuoroista.
Tuossahan ei ole mitään outoa, varmaan useimmat meistä näin haluaisivat. Aloittaja ei ehkä tarkoittanut orgasmia nautinnosta puhuessaan mutta kun sitäkin tässä narussa sivuttiin niin kerrottakoon että nuorena miehenä tapailin muutaman viikon nuorta naista, joka sitten tunnusti ettei ole eläissään saanut orgasmia. Ja mitä minä tein? Lopetin orastavan suhteen seuraavana päivänä, perusteluna että halusin tuottaa partnerille nautintoa. Suhteen olisi mielestäni pitänyt olla yhtä molemminpuolisten orgasmien ilotulitusta. Ehkä tämä on jäänyt mieleen siksi että olen myöhemmin ihmetellyt ymmärryksen ja myötätunnon puutettani. Mutta sellaisiahan nuoret usein ovat, jyrkkyydessään julmia.
Nykyään koen ostoseksissä erittäin vapauttavana sen että voin keskittyä omaan nautintooni. Tapasin esimerkiksi kymmeniä kertoja erästä palveluntarjoajaa joka ei saanut kanssani yhtään orgasmia, eikä niiden puuttuminen häirinnyt minua ollenkaan. Kehotin häntä kerran sanomaan jos voin tehdä jotain hänen nautintonsa hyväksi, ja olisin mielelläni niin tehnyt, mutta häntäkään orgasmin saamatta jääminen ei haitannut.
Uskoisin silti hänenkin nauttineen suudelmista ja kosketuksista ja molemminpuolisista hierontasessioista sitten kun olimme paremmin tutustuneet, sen verran lämpimiksi tunnelmat yltyivät ainakin omalta osaltani. Ja aina voi lohduttautua sillä että vaikka toinen ei oikeasti nauttisikaan, hän saa hommasta silti rahaa.
Ja vielä maksuseksin puolustukseksi: esimerkiksi tällaiselle eronneelle ja yksinäiselle miehelle hyvä vakkarisuhde voi olla valtava ilon ja lohdun ja energian lähde, joka auttaa jaksamaan ilman mitään dopingia.