SeksiSaitti

Seksi ja rentoutuminen => Maksullinen seksi => Aiheen aloitti: KuumaPuuma - Maaliskuu 21, 2025, 21:45:09

Otsikko: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: KuumaPuuma - Maaliskuu 21, 2025, 21:45:09
• yrittää vedättää tapaamisaikojen suhteen,
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙

• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?

kokemuksia ja näkemyksiä kuuntelen mielelläni 🙃
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Leea - Maaliskuu 21, 2025, 23:14:21
Jos asiakas selvästi vedättää aikaa huolimatta siitä, että olen jo ilmaissut ajan loppuneen, veloitan yli menevästä ajasta. Muutaman minuutin ylityksistä en veloita.

Pidän pt:n vastuulla ajan tarkkailua, varsinkin hieronnassa, jossa tarkoitus on, että asiakas saa vain olla, rentoutua ja nauttia.
Koen, että itselläni on vastuu, että pysyn aikataulussa ja siten myös johdattelen tapaamisen päättyväksi ajallaan.
Tosin arvostan asiakkaita, jotka itsekin vilkaisevat kelloa (joka on hyvin näkösällä) ja ymmärtävät, että aika on rajallista.

Yksitysasioiden urkkimiseen vastaan jotain ympäripyöreää, tai jos kysely jatkuu, sanon etten kommentoi yksityisasioita.

En erityisemmin yritä peitellä henkilöllisyyttäni, sillä se tieto on helposti netistä löydettävissä kun luonani on kerran käynyt. Arvioin, että 90% luonani käyneistä asiakkaista sen tiedon kaivaa.
Ns. paljastumisen riskin olen ottanut (koska se ei ole todellinen riski minulle) ja tähän mennessä on ollut vain yksi säälittävä uhkailu/kiristys-yritys, joka sekin kuivui kasaan todettuani, että antaa palaa vaan.

Ymmärrän, että jossain toisessa tilanteessa oleva pt haluaa suojella yksityisyyttään tarkemmin, ja pidänkin tietojen kaivelua asiattomana ja perusteena olla tapaamatta kyseistä henkilöä.

Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Livya - Maaliskuu 22, 2025, 00:05:14
• yrittää vedättää tapaamisaikojen suhteen,
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙

• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?

kokemuksia ja näkemyksiä kuuntelen mielelläni 🙃

Ajan venyttäjille pidän yleensä puhuttelun, jos ei se tehoa, niin sitten en yleensä tapaa uudelleen. En pienenä naisena oikein uskalla uudelta tuttavuudelta vaatimaan lisää rahaa, kun olen tilanteessa yleensä automaationa altavastaaja. Joskus ovat itse tarjoutuneet maksamaan yli menneen ajan. Tämä käy herkästi jos asiakas varaa liian lyhyen ajan omiin tarpeisiinsa nähden.

Koen olevani itse vastuussa kellon tarkkailusta, asiakkaan pitää voida kanssani rentoutua ja päästä pienelle irtiotolle arjesta.

Vastaan lempeästi että en puhu henkilökohtaisesta elämästä. Jotain juttuja toki jaan mutta en mitään tunnistettavaa. Joskus vastailen ympäripyöreitä vastauksia tai jotakin huonoa huumoria.

Yleisesti olen kärsivällinen ja lempeä. Sellainen jonka kanssa saa olla oma itsensä eikä tarvitse hävetä.

Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Venla - Maaliskuu 22, 2025, 01:37:16
• yrittää vedättää tapaamisaikojen suhteen,
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?
-> Heitän pihalle. Yleensä ne lähtee ihan suosiolla viimeistään kun vaatteet on jo rappukäytävässä/pihalla.
Oikeasti ihan nätillä huomautuksellahan melkein kaikki lähtee. Sitten vain kunnon pystyyn sekoamiskilahtaminen jos se nättipuhe ei uppoa. Tapahtuu mulla ihan luonnostaan (enkä mä sitä pysty ees sääteleen), jos asiakas osoittaa yhtään huonoa käytöstä mua kohtaan.
Ei mulla ole koskaan ollut vaikeuksia saada tarvittaessa jengiä heitettyä ulos.

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙
-> Hmmm...kelloa ei mun mielestä tartte paljoa tarkkailla tapaamisen aikana, kuin max. vasta ihan loppuminuuteilla, jollei happy endiä ole saavutettu. Ihan pikkasen väkinäistä jos vilkuilisi kelloa koko ajan.  ;D
Kotona mulla on makkarissa kello näkyvillä, joten sitä voi halutessaan katsoa, mutta mä en paljoa vilkuile kelloa. Kokemuksen myötä ilman kellon vilkuilua yleensä osaan suunnilleen arvioida, milloin on aika ottaa ns. loppukiri, jos siihen tarvetta silloin enää. Mulla on aina kello soimassa ennen ajan loppumista, jolloin on vielä joko aikaa ottaa nopsa loppukiri tai mennä suihkuun.
Eli, kyllä mä tavallaan hoidan sen ajan seuraamisen, mutta en ehkä ihan ymmärrä miksi kelloa pitäisi kytätä alvariinsa.
Jos asiakkaalla on jokin minuuttisuoritustavoite, niin ei kiitos.
Jokin "mun on lauettava viisi kertaa puoleen tuntiin" on vain huono vitsi, eikä sillä asenteella kannata lähteä huoriin alunalkaenkaan. Koska ei se tuu koskaan onnistuun, tappaa kaiken fiiliksen jo alusta asti, koko homma on väkinäistä, tapaamisesta ei taatusti tuu onnistunutta ja noin sata muuta syytä miksi jätetään vain koko homma ihan suosiolla sit väliin. Näin nätisti sanottuna. Jää molemmille parempi mieli. :)
Mä koitan karsia nää tapaukset jo toki ajanvarausvaiheessa. Oon muutenkin aika herkkä torppaan tapaamispyynnöt, jos yhtään tulee fiilis, ettei tapaamisesta tuu tuleen onnistunutta. Ja kyllä, kun on pitkä kokemus alalta, niin sen aikasta hyvin tietää jo ennakkoon. Asiakkaat ei aina tunnu sit tajuavan, että kieltäytymällä tapaamasta mä teen palveluksen heille.

• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?
-> En välitä. Ei haittaa. Ei tunnu missään. Oon tottunut. Mä en lähde sepittään mitään taruja (vaikka siis on ihan ok mun mielestä kollegojen rakentaa vaikka millainen peitetarina, ja jotkut niin tekeekin). Mä kerron sen verran rehellisesti mitä oon jo aikoja sitten valinnut jakaa asioitani ns. julkisesti, ja jos en halua kertoa jotain, niin en kerro. Tämä siis tapaamisilla. Viesteissä ignooraan vain kyssärit joihin olen päättänyt etten tule vastamaan. Asia ei ole yhtään ongelmallinen, vaan erittäin simppeli. Mä olen miettinyt noi rajat jo yli kymmenen vuotta sitten, ja niissä on pysytty. Tavallaan olen hyvinkin avoin. Mutta se on aika pinnallista loppujen lopuksi. Olen kuullut vuosien varrella varoituksia siitä kuinka paljon ns. jaan asioita elämästäni. Mutta kyllä ne on kaikki hyvin harkittuja, ja aika on jo todistanut, että mun linja ollut ihan ok.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: äRHäkkä - Maaliskuu 22, 2025, 02:13:36
Vastaan vaikka ei kysyttykään.

Mulle sopisi hyvin että veloitettaisiin käytetyn ajan mukaan. Olisi vähemmän aikapaineita. Tuskin sopisi pt:lle, kun ei pystyisi aikatauluttamaan päiväänsä tehokkaasti. Tiedän saavani vakkarilta erityiskohtelua mm. tässä asiassa. Usein eteisessä ilmoitetaan ettei tänään ole kiireitä. Tämä ei tarkoita ettenkö kunnioittaisi hänen aikaansa, jos menee pitkäksi, niin maksan siitä mielelläni.

Komppaan Leeaa ja Livyaa, jätän kelllon katsomisen heille. Kun ostan aikaa, niin kuitenkin toivon ettei minun tarvitse vahdata sitä. Yritin verrata muihin ostamiini aikaperusteisiin palveluihin ja keksiä lajin, jossa itse vastaisin poistumisesta, niin mieleeni tuli sulkis. Siinä seuraava ajaa pois kentältä, jos ei ole huomannut ajan loppuneen. En kyllä tykkäisi siitä tässä lajissa.

En kyllä utele pt:n asioita, ellei ne liity ostamiini palveluihin. Toisaalta en koe uhaksi jos pt jäätä rikkoakseen kyselee kuulumisia. Jos koen kysymykset tungetteleviksi, niin adhd over sharing pitää huolen, ettei kukaan jaksa kuunnella.

Ja tätä napsutellessani Venla ehti vastata kokemuksellaan kaikkeen ja vieläpä aika kivasti, joten jätän tähän ja menen nurkkaan. Ja vitut. 😁 Hyvä Venla!
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Viola - Maaliskuu 22, 2025, 04:58:22
Komppaan vahvasti Venlaa. Samoja ajatuksia.
Raja siinä mitä kertoo asiakkaalle on mietitty. Sama kaikkien ihmisten kanssa.

Yliajalle menemisestä sen verran sanottavaa. On pt:n asia laittaa tilanne poikki kun ostettu aika on täynnä.

Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Ei sitä lähdetä muuttaman yksipuolisella pt:n ilmoituksella:"maksa lisää."
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.

Yritän päättää tekemisen siihen kun aika on täynnä.
Sen jälkeen en hätistele pois vaan tarjoan vissyt ja jos asiakas haluaa jäädä juttelemaan niin se useimmiten sopii joksikin aikaa. Nämä jäkeenpäin-keskustelut ovat sitä mikä voimaannuttaa ja tuntuu hyvältä. Ihmisen kohtaaminen tasolla mistä on riisuttu vieraskoreus pois. Ollaan sitä mitä olemme.

Joitakin kertoja ns "huoran kunnia" saada asiakkaalle laukeaminen on saanut antamaan yliaikaa. Yritetty laukeamista vaikka 10 min mennyt yli.
Nämä melko harvassa kuitenkin. Eikä niistä ylimenevistä ajoista missään tapauksessa pyydetä lisää. Jos asiakas tarjoaa lisää rahaa oma-alotteisesti niin se on ok. Ei muuten.

Vuodet ovat opettaneet näkemään asiakkaan kokonaisvaltaisena ihmisenä jolla on uniikit seksuaaliset tarpeet. Mutta myös ajatukset, kokemukset, oma eletty elämä.
Jos sitä eletyn elämän verhoa joku raottaa kanssani keskusteluissa, voisin vaikka rakastua sellaiseen mieheen.

Elämän syvyys hyvässä ja pahassa kiinnostaa. Siihen liittyy myös uteliaisuus erilaisiin seksuaalisiin tarpeisiin.

Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Viveca - Maaliskuu 22, 2025, 07:11:34
Mun kanssa on yliaika enemmän sääntö kuin poikkeus, en todellakaan veloita siitä ylimääräistä. Usein on niin paljon kuulumisia vaihdettavana puolin ja toisin, ettei niitä kerkiä varsinaisella ajalla vaihtamaan. Eli tästä voi myös päätellä, että olen yhtä avoin omista henkilökohtaisista asioistani, kuin mun asiakkaatkin omistaan.

Tykkään rennoista ja kiireettömistä gfe-tapaamisista, joissa mulle on tärkeää, ettei sieltä sängystä singota ylös sillä samalla sekunnilla, kun kassit on tyhjenneet. Aikoinaan mulla luki Sihteeriopiston ilmoituksessa että:
”jos haluat x-asennossa pelkän kylmän mekaanisen kassien tyhjennyksen, jossa eväkään ei liikahda, niin ole ystävällinen ja siirry seuraavaan ilmoitukseen. Parhaimmat tapaamiset kanssani perustuvat vastavuoroisuuteen sekä lämpöön ja läheisyyteen.”

Toki pidän itselläni langat käsissä, milloin tapaaminen on ohi. Sängystä ylös nouseminen / taustamusiikin loppuminen toimii hyvänä signaalina, että nyt on aika siirtyä suihkuun ja pukemaan.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: KuumaPuuma - Maaliskuu 22, 2025, 09:30:11
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Ei sitä lähdetä muuttaman yksipuolisella pt:n ilmoituksella:"maksa lisää."
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?

itse kyllä ymmärrän että aika voi ylittyä 5-10min mutta jos asiakas itse tarkkailee kelloa ja ehdottaa jatkamista tai jatkaa vain niin musta on aika kylmää vain nousta sängystä jos asiakas tuntuu haluavan jatkaa, ja musta on luonnollista veloittaa lisätunnit, jos kyse tunnin tapaamisesta johon sulla menisikin useampi tunti, etenkin kun olet ilmoittanut tuntitaksasi.

ilmeisesti jakaa aika paljon mielipiteitä tämä suuntaan jos toiseen 😁
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Miira N - Maaliskuu 22, 2025, 11:23:23
Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia siinä, etteikö joku ole lähtenyt ajallaan tai ainakaan mitään oikeasti vaarallista tilannetta - onneksi. Pahimmillaan kyseessä on ollut joku vartin tapaamisen ostanut tyyppi, ja kun muutaman kohteliaan kehotuksen jälkeen hän on vieläkin viivytellyt laukeamisen kanssa ja hokenut että "ei vielä, ei vielä" niin olen vain rauhallisesti noussut sängyltä ja ilmoittanut, että tapaaminen on nyt ohi.

Rytmitän tapaamista lempeästi jo pitkin tapaamista eli jos esileikki vaikka kestää pidempään niin ehdotan jossain kohtaa, että voisin vaikka nyt esitellä suullisia taitojani. En veloita mitään ylimääräistä jos on tilanne, jossa asiakas on syystä tai toisesta pidempään paikalla, mutta en myöskään anna ostaa lisää aikaa tapaamisella vaan se kesto sovitaan erikseen. Mä tykkään siitä, että rajat sovitaan ja mun on helpompi pitää tapaaminen sujuvana, kun tiedä mihin kaikkeen meillä on aikaa, ettei tule kiirehdittyä.

Ei ole asiakkaan vastuulla katsoa kelloa, rentoutuminen olisi silloin aika hankalaa, uskoisin. On kuitenkin kohteliasta asiakkaalta ymmärtää, että vartin pikapanossa ei ehditä kaikista pisimpään hyväilysessioon ja käymään kaikkia kamasutran asentoja läpi.

Jos mun elämästä kysytään kohteliaasti niin toki, mikä ettei. Mutta jos tuntuu, että asiakas kaivelee jotain ihan vain tietoa saadakseen niin en vastaa. Tapaamisen pääpointti on se kohtaaminen, ei minun henkilökohtainen elämäni  :)
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Mako75 - Maaliskuu 22, 2025, 11:54:00
Asiakkaana sanoisin että nuo kaikki on pt tontilla. Toi yksilöllisyys sitä kautta
Vastauksie  kautta. Itse höpötteli  monesti kuten muil,Ekin ja huoma nyt ettäjoskus aihe ja kysymys mennyt liian yksityisalueelle. Tämä ei omalla kohdalla ole tarkoitus vaan näi  keskustelut normaalielämässä menee. Ja puoli  ja toisin pitäävetää rajoja mitä kertoo
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: MikaM - Maaliskuu 22, 2025, 12:11:19
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Ei sitä lähdetä muuttaman yksipuolisella pt:n ilmoituksella:"maksa lisää."
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?

Jos mielessä on poikkeustapaus, kannattaa kertoa poikkeus jo kysymyksessä.
Horonäyttelyssä oli esillä asiakaspäiväkirja keikkakiertueelta. Asiakkaita oli keskimäärin viisi päivässä ja ylivoimaisesti suosituin aika oli puoli tuntia. Muutama tunnin aika oli varattu ja ehkä yksi kaksi tuntia.

En ole seksiyrittäjä, mutta kuvittelisin yli tunnin varausaikojen olevan aika harvinaisia. Tyler oli tietenkin poikkeus, joka otti heti kylmiltään neljä tuntia Waltasalilla.

Itse olen tunnin tapaus. Viime kerralla tosin minulle todettiin, että kyllä tässä menisi helposti toinenkin tunti.
En kysynyt mahdollisesta lisähinnasta. Kun sopii ajaksi tunnin, niin seksiyrittäjällä on normaalisti mietittynä konsepti mitä tunnissa tehdään.

Itse olen ollut siitä onnekas, ettei kohdalleni ole juuri osunut myyjiä, joilla on tiukka kellokorttisysteemi.
Lisäksi tunti on ollut tunti plus suihku ja pukeutuminen sekä small talk. Tämä kestää normaalisti kymmenestä minuutista  varttiin. Jos tunti olisi ovelta ovelle, niin PT vastuulla olisi aikatauluttaminen niin, että siihen sisältyvät asiakkaan lopputoimet.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Viola - Maaliskuu 22, 2025, 12:48:41
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Ei sitä lähdetä muuttaman yksipuolisella pt:n ilmoituksella:"maksa lisää."
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?


Minua ei vedätetä.
Kaikki se mitä tapahtuu, sallin sen tapahtuvan.
Osaan isona tyttönä sanoa jos menee yli rajojen missä asiassa tahansa.

Monen tunnin ajan ylitykset ei senkään takia ole mahdollisia kun on se siviiliduuni mitä pitää hoidella eri tavoilla päivän aikana asiakkaiden lomassa.

Eikö yleinen käytäntö palveluntarjoajien keskuudessa ole ajan pituuden suhteen tämä:
Jos asiakas session aikana ilmaisee halunsa pidempään tapaamiseen ja pt suostuu siihen. Asiakas nousee sängystä, käy lompakollaan ja laittaa sovitun lisäsumman vaikkapa pöydälle.
Sitten takaisin palveluntarjoajan viereen jatkamaan siihen asti mistä maksettu.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: KuumaPuuma - Maaliskuu 22, 2025, 12:54:13
Asiakkaana sanoisin että nuo kaikki on pt tontilla. Toi yksilöllisyys sitä kautta
Vastauksie  kautta. Itse höpötteli  monesti kuten muil,Ekin ja huoma nyt ettäjoskus aihe ja kysymys mennyt liian yksityisalueelle. Tämä ei omalla kohdalla ole tarkoitus vaan näi  keskustelut normaalielämässä menee. Ja puoli  ja toisin pitäävetää rajoja mitä kertoo

eiköhän se sovitusta ajasta huolehtiminen kuulu molemmille, itse ajattelen näin että kuuluu. ja jos menee reilusti yli niin korvaus kuluneen ajan mukaisesti!
muut voi olla mitä mieltä tykkää 👌🏼

ja tietenkin jokainen vetää rajan mitä kertoo, mutta kyse olikin siitä että vaikka olet sanonut ettei asia kuulu asiakkaalle etkä kerro niin on myös niitä asiakkaita jotka siitä huolimatta kysyy vaatien ja odottaen vastausta ja yrittää udella asioita mitkä ei heille kuulu, ja mielestäni se on törkeää!
jos pt sanoo ettei kuulu sulle niin sitä tulisi kunnioittaa.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Livya - Maaliskuu 22, 2025, 12:56:23
Vastaan vaikka ei kysyttykään.

Mulle sopisi hyvin että veloitettaisiin käytetyn ajan mukaan. Olisi vähemmän aikapaineita. Tuskin sopisi pt:lle, kun ei pystyisi aikatauluttamaan päiväänsä tehokkaasti. Tiedän saavani vakkarilta erityiskohtelua mm. tässä asiassa. Usein eteisessä ilmoitetaan ettei tänään ole kiireitä. Tämä ei tarkoita ettenkö kunnioittaisi hänen aikaansa, jos menee pitkäksi, niin maksan siitä mielelläni.

Komppaan Leeaa ja Livyaa, jätän kelllon katsomisen heille. Kun ostan aikaa, niin kuitenkin toivon ettei minun tarvitse vahdata sitä. Yritin verrata muihin ostamiini aikaperusteisiin palveluihin ja keksiä lajin, jossa itse vastaisin poistumisesta, niin mieleeni tuli sulkis. Siinä seuraava ajaa pois kentältä, jos ei ole huomannut ajan loppuneen. En kyllä tykkäisi siitä tässä lajissa.

En kyllä utele pt:n asioita, ellei ne liity ostamiini palveluihin. Toisaalta en koe uhaksi jos pt jäätä rikkoakseen kyselee kuulumisia. Jos koen kysymykset tungetteleviksi, niin adhd over sharing pitää huolen, ettei kukaan jaksa kuunnella.

Ja tätä napsutellessani Venla ehti vastata kokemuksellaan kaikkeen ja vieläpä aika kivasti, joten jätän tähän ja menen nurkkaan. Ja vitut. 😁 Hyvä Venla!

Tuo käytetyn ajan mukaan veloitus toimis ihan hyvin tutun vakkarin kanssa. Toki pitäisi joku pohjahinta sopia, mutta siitä jos menis yli niin ei tarvitsisi laittaa tapaamista poikki vaan katsottaisiin sitten yhdessä lopussa montako seteliä tarvitsee kaivaa lisää. Vakkarin kanssa olisi myös helppo sopia joku hinta, ja tapaaminen sitten kestäis sen mitä kestäis. Varsinkin illan viimeiseksi tällainen järjestely olis tosi helppo.

Tuo ADHD oversharing on kyllä välillä paha ja saattaa aiheuttaa muutaman morkkiksen toisinaan.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: KuumaPuuma - Maaliskuu 22, 2025, 12:58:23
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Ei sitä lähdetä muuttaman yksipuolisella pt:n ilmoituksella:"maksa lisää."
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?

Jos mielessä on poikkeustapaus, kannattaa kertoa poikkeus jo kysymyksessä.
Horonäyttelyssä oli esillä asiakaspäiväkirja keikkakiertueelta. Asiakkaita oli keskimäärin viisi päivässä ja ylivoimaisesti suosituin aika oli puoli tuntia. Muutama tunnin aika oli varattu ja ehkä yksi kaksi tuntia.

En ole seksiyrittäjä, mutta kuvittelisin yli tunnin varausaikojen olevan aika harvinaisia. Tyler oli tietenkin poikkeus, joka otti heti kylmiltään neljä tuntia Waltasalilla.

Itse olen tunnin tapaus. Viime kerralla tosin minulle todettiin, että kyllä tässä menisi helposti toinenkin tunti.
En kysynyt mahdollisesta lisähinnasta. Kun sopii ajaksi tunnin, niin seksiyrittäjällä on normaalisti mietittynä konsepti mitä tunnissa tehdään.

Itse olen ollut siitä onnekas, ettei kohdalleni ole juuri osunut myyjiä, joilla on tiukka kellokorttisysteemi.
Lisäksi tunti on ollut tunti plus suihku ja pukeutuminen sekä small talk. Tämä kestää normaalisti kymmenestä minuutista  varttiin. Jos tunti olisi ovelta ovelle, niin PT vastuulla olisi aikatauluttaminen niin, että siihen sisältyvät asiakkaan lopputoimet.

Mun mielestä asiakas on täysin tietoinen tuntihinnan ja puolen tunnin hinnan tietäessään, että maksaa tuntien mukaisesti, ja luontaisesti pesuista ja mukavien jutustelusta ei veloiteta tietenkään 👌🏼
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: JuliaK - Maaliskuu 22, 2025, 12:59:05
^^Juuri näin mitä Viola sanoi. Tuskin kenenkään pt.lle sopii tapaamisen keston muuttaminen useilla tunneilla. Jollei ole muuta menoa tai seuraavaa pokaa tulossa niin voin myydä lisäaikaa max 30min, ja siitäkin pitää ilmoittaa turvahenkilölle
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: KuumaPuuma - Maaliskuu 22, 2025, 13:03:10
Vastaan vaikka ei kysyttykään.

Mulle sopisi hyvin että veloitettaisiin käytetyn ajan mukaan. Olisi vähemmän aikapaineita. Tuskin sopisi pt:lle, kun ei pystyisi aikatauluttamaan päiväänsä tehokkaasti. Tiedän saavani vakkarilta erityiskohtelua mm. tässä asiassa. Usein eteisessä ilmoitetaan ettei tänään ole kiireitä. Tämä ei tarkoita ettenkö kunnioittaisi hänen aikaansa, jos menee pitkäksi, niin maksan siitä mielelläni.

Komppaan Leeaa ja Livyaa, jätän kelllon katsomisen heille. Kun ostan aikaa, niin kuitenkin toivon ettei minun tarvitse vahdata sitä. Yritin verrata muihin ostamiini aikaperusteisiin palveluihin ja keksiä lajin, jossa itse vastaisin poistumisesta, niin mieleeni tuli sulkis. Siinä seuraava ajaa pois kentältä, jos ei ole huomannut ajan loppuneen. En kyllä tykkäisi siitä tässä lajissa.

Samaa mieltä, käytetyn ajan jälkeen katsoo montako seteliä annettava, etenkin vakkarin kanssa. 👌🏼

ja adhd oversharing varmasti kaikille tuttua, ollaan ihmisiä, mutta kerran täällä eletään eli lienetkö vaarallista, ellet lipsauta tyyliin pankkitunnuksiasi 👌🏼
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Maalainen88 - Maaliskuu 22, 2025, 13:04:37
Kolmen tyyppisiä palveluntarjoajia oon kohdannu, jotkut ei kerro omasta elämästään yhtikäs mitään ja sepittää selvästi keksittyä tarinaa,jotkut kertoo jotakin henkilökohtaista ja sitten osa avautuu aivan kaikesta mitä on suurinpiirtein syntymänsä jälkeen elämästään kokenut, samoten itse en mitenkään ole säästellyt omasta elämästä kertomisessa,sitä vaan maalla on tapana, että sana pitää ja kahdenkeskiset juttelut ei muille kuulu,oma muisti on siitä jännä,että jos kuultuja asioita ei kelleen puhu,niitä ei edes jonkin ajan päästä enää muista,vanha pipo on niin väljä, että muisti pääsee tyhjentämään kovalevyään ja päästää pois joutavat jutut taivaan tuuliin.
 Sellainen huomio vielä omasta kehosta,kaiken omasta elämästä "pälpättävän" seurassa olen kaikkein rennoin,koska tulee tunne,että molemmat luotetaan toisiimme,syntyy jokin yhteys,kun henkilökohtaisia asioita vaihdetaan,jos toinen sattuu olemaan kovin sulkeutunut omissa jutuissaan,niin se vaikuttaa jopa siihen,kuinka herkästi pikkukaveri kovettuu ja panokin vaikuttaa pelkältä suoritukselta,kaikesta puhelevan naisen kanssa seksikin tuntuu luontevammalta ja paljon rennommalta toimitukselta,se on toi alakerran kaveri ihmeellinen, parempi ihmistuntija se on ku minä itse.

Pääsääntöisesti on kellokortteilua kohdannut,ei minuuttiakaan sovitun ylitte, välillä sillain, että esimerkiksi neljän tunnin aika,sen ajan sisällä kamppeet takas päälle ja sitten lopuksi viidennen tunnin puolella pitkät halaukset hyvästiksi,monet kiitokset palvelusta,loppu rupattelut ja kotia kohti.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: ThomasDundee - Maaliskuu 22, 2025, 13:13:25
Komppaan Leeaa ja Livyaa, jätän kelllon katsomisen heille. Kun ostan aikaa, niin kuitenkin toivon ettei minun tarvitse vahdata sitä. Yritin verrata muihin ostamiini aikaperusteisiin palveluihin ja keksiä lajin, jossa itse vastaisin poistumisesta, niin mieleeni tuli sulkis. Siinä seuraava ajaa pois kentältä, jos ei ole huomannut ajan loppuneen. En kyllä tykkäisi siitä tässä lajissa.

Tää olisi aika paha. Seuraava turska muna ojossa selän takana koputtaa olalle "väistypä sivuun, mä jatkan tästä"  ;D

Joo, samaa mieltä olen että ajankulun seuraaminen on pt:n vastuulla, eikä asiakkaan.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: JuliaK - Maaliskuu 22, 2025, 13:26:27
^Joo! Mulle kävi just vakkarin kanssa niin että hän itse alkoi hosua sängystä ylös hyvissä ajoin ennen ajan loppumista ettei mulle tuu kiire valmistautua seuraavaan. Ihanaa huomaavaisuutta ❤️
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: KuumaPuuma - Maaliskuu 22, 2025, 13:30:18
KIITOS KAIKILLE NÄKEMYKSISTÄNNE 💜

hyvä kuulla toisten käytäntöjä, osaa kertoa selvemmin asiakkaalle omat käytännöt, koska selvästi monet olettaa asioita 😁 👌🏼
 
ihanaa kevättä 💜🥰
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: KuumaPuuma - Maaliskuu 22, 2025, 13:42:58
JuliaK onpa sulla huomaavainen asiakas, onneksi suurin osa onkin huomaavaisia, mutta asiakkaitakin löytyy moneen lähtöön 😁

omasta mielestä ihana kun asiakas kunnioittaa ja ottas huomioon, etenkin jos haluaa tavata useamminkin 🥰💜
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: MikaM - Maaliskuu 22, 2025, 13:49:51
KIITOS KAIKILLE NÄKEMYKSISTÄNNE 💜

hyvä kuulla toisten käytäntöjä, osaa kertoa selvemmin asiakkaalle omat käytännöt, koska selvästi monet olettaa asioita 😁 👌🏼
 
ihanaa kevättä 💜🥰

En ole vielä törmännyt ilmoitukseen, jossa kerrotaan tunnin hinta ja tunnin olevan aika ovelta ovelle.
Ehkä maininta ovesta ei olisi parasta markkinointia

Osalla seksiyrittäjistä höpöttäminen on mielestäni osa pakettia, jonka tarkoitus on keventää tunnelmaa.
Kerran olen törmännyt tapaukseen, joka hoiti hommat teknillisesti hyvin, mutta naisen suullinen kommunikointi oli kovin niukkaa. Tämä aiheutti tunteen poissaolevasta PT:stä. Yritin myöhemmin sopia toista tapaamista. Koska myös kommunikointi s-postissa oli kovin niukkaa, en jaksanut nähdä vaivaa järjestää toista tapaamista.

Kokeneella PT:llä voi olla rutiinikonsepti. Horokirjassa eräs suomalainen kertoi päiväennätyksensä olleen 16 asiakasta. Tämä onnistui tekniikalla jolla asiakas saatiin laukeamaan vartissa. Sitten asiakas ovesta ulos ja seuraava sisään.

 
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: MikaM - Maaliskuu 22, 2025, 13:58:54
JuliaK onpa sulla huomaavainen asiakas, onneksi suurin osa onkin huomaavaisia, mutta asiakkaitakin löytyy moneen lähtöön 😁

omasta mielestä ihana kun asiakas kunnioittaa ja ottas huomioon, etenkin jos haluaa tavata useamminkin 🥰💜

Ehkä asiakkaalla oli kiire tapaamiseen tai bussiin, joka kulkee kerran tunnissa.

Jälkimmäinen tarina on tosi. Erääseen pelipaikkaan tosiaan mentiin niin, että tapaaminen alkoi kun kerran tunnissa kulkeva bussi saapui lähellä olevalle pysäkille. Tapaaminen kesti tunnin plus jälkihoidot. Sitten takaisin pysäkille ja samalla bussilla lähijuna-asemalle Espooseen.

Sitä ihmettelen, mistä asiakas tietää, koska seuraava asiakas on tulossa? Ainakaan minulle ei ole koskaan kerrottu seuraavasta asiakkaasta. Joskus olen voinut päätellä, että aikaisemmin on ollut toinen asiakas, koska tapaamisaikaa on siirretty puoli tuntia myöhemmäksi.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Viola - Maaliskuu 22, 2025, 14:01:42


Osalla seksiyrittäjistä höpöttäminen on mielestäni osa pakettia, jonka tarkoitus on keventää tunnelmaa.
Kerran olen törmännyt tapaukseen, joka hoiti hommat teknillisesti hyvin, mutta naisen suullinen kommunikointi oli kovin niukkaa. Tämä aiheutti tunteen poissaolevasta PT:stä.

Itse olen hiljaisempaa laatua.
Kun myyn intiimialueen hierontaa, teen sitä hiljaa höpöttelemättä. Jos asiakas haluaa jutella niin toki sopii ja vastaan sekä kommunikoin.
Joskus vain sen asiakkaan asento, tunnelma ja nauttiminen on niin syvää ettei siihen väliin mahdu sanoja.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: MikaM - Maaliskuu 22, 2025, 14:10:56


Osalla seksiyrittäjistä höpöttäminen on mielestäni osa pakettia, jonka tarkoitus on keventää tunnelmaa.
Kerran olen törmännyt tapaukseen, joka hoiti hommat teknillisesti hyvin, mutta naisen suullinen kommunikointi oli kovin niukkaa. Tämä aiheutti tunteen poissaolevasta PT:stä.

Itse olen hiljaisempaa laatua.
Kun myyn intiimialueen hierontaa, teen sitä hiljaa höpöttelemättä. Jos asiakas haluaa jutella niin toki sopii ja vastaan sekä kommunikoin.
Joskus vain sen asiakkaan asento, tunnelma ja nauttiminen on niin syvää ettei siihen väliin mahdu sanoja.

Mitenkään loukkaamatta, lasken Violan höpöttäjiin, vaikka höpötys keskittyi lopun palautekeskusteluun.
Muutenkin tapaamissa kannattaa kommunikoida avoimesti. En toki tarkoita sitä, että henkilökohtaisia asioita kannattaa kertoa kovin avoimesti. Viimeksi kehuin kuinka PT hallitsi poikkeuksellisen hyvin raapimisen. Hän tosin valitti, että kynnet olisivat voineet olla pidemmät, joten pääsin sillä kertaa liian helpolla.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: JuliaK - Maaliskuu 22, 2025, 14:18:38
JuliaK onpa sulla huomaavainen asiakas, onneksi suurin osa onkin huomaavaisia, mutta asiakkaitakin löytyy moneen lähtöön 😁

omasta mielestä ihana kun asiakas kunnioittaa ja ottas huomioon, etenkin jos haluaa tavata useamminkin 🥰💜

Ehkä asiakkaalla oli kiire tapaamiseen tai bussiin, joka kulkee kerran tunnissa.

Jälkimmäinen tarina on tosi. Erääseen pelipaikkaan tosiaan mentiin niin, että tapaaminen alkoi kun kerran tunnissa kulkeva bussi saapui lähellä olevalle pysäkille. Tapaaminen kesti tunnin plus jälkihoidot. Sitten takaisin pysäkille ja samalla bussilla lähijuna-asemalle Espooseen.

Sitä ihmettelen, mistä asiakas tietää, koska seuraava asiakas on tulossa? Ainakaan minulle ei ole koskaan kerrottu seuraavasta asiakkaasta. Joskus olen voinut päätellä, että aikaisemmin on ollut toinen asiakas, koska tapaamisaikaa on siirretty puoli tuntia myöhemmäksi.

Tottakai tiesi koska olin kertonut. Ei todellakaan kulje millään busseilla
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: MikaM - Maaliskuu 22, 2025, 14:23:43
JuliaK onpa sulla huomaavainen asiakas, onneksi suurin osa onkin huomaavaisia, mutta asiakkaitakin löytyy moneen lähtöön 😁

omasta mielestä ihana kun asiakas kunnioittaa ja ottas huomioon, etenkin jos haluaa tavata useamminkin 🥰💜

Ehkä asiakkaalla oli kiire tapaamiseen tai bussiin, joka kulkee kerran tunnissa.

Jälkimmäinen tarina on tosi. Erääseen pelipaikkaan tosiaan mentiin niin, että tapaaminen alkoi kun kerran tunnissa kulkeva bussi saapui lähellä olevalle pysäkille. Tapaaminen kesti tunnin plus jälkihoidot. Sitten takaisin pysäkille ja samalla bussilla lähijuna-asemalle Espooseen.

Sitä ihmettelen, mistä asiakas tietää, koska seuraava asiakas on tulossa? Ainakaan minulle ei ole koskaan kerrottu seuraavasta asiakkaasta. Joskus olen voinut päätellä, että aikaisemmin on ollut toinen asiakas, koska tapaamisaikaa on siirretty puoli tuntia myöhemmäksi.

Tottakai tiesi koska olin kertonut. Ei todellakaan kulje millään busseilla

Aika poikkeuksellinen käytäntö. Ei ole tapahtunut minulle koskaan. Kuvittelin PT:n haluavan luoda asiakkaalle illuusion, että hän on ainoa ja ainutlaatuinen asiakas, eikä PT tee hommia jonossa. Fiksu asiakas tietenkin ymmärtää kyseessä olevan lavastuksen.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: palvelunostaja - Maaliskuu 22, 2025, 14:27:03
Mulla on joskus alkanut etäkokous samaan aikaan kuin tapaaminen päättyy, tällöin todella toivoin että olisin ovesta ulkona vaikka hieman ajoissa :)

Aika iso osa työ-  ja siviilielämästäni on muista huolehtimista. Ja koska se on minulle elämäntapa, turskanakin olen joskus sellainen asiakas joka itse vilkuilee kelloa ja stressaa tapaamisen lopettamisesta ajallaan. Ettei vaan olisi muille vaivaksi. 

Jälkikäteen itseäni se harmittaa, että miksen osannut ottaa rennosti edes kun olin ostanut rentoutumista ja hemmottelua itselleni. Siinä on se toinen osapuoli joka on töissä, en minä.

Tietenkin hyvä asiakas ymmärtää tapaamisen rajat, ja yleensä pt:n toiminnasta näkee kyllä helposti että olisi aika yrittää tulla jos vielä meinaa. Mutta jos tunnin tapaaminen venyy puoleentoista ilman että pt tekee elettäkään tapaamisen lopettamiseksi, niin no. Olen kohtelias ja jos mulla on rahaa mukana niin kysyn ainakin, vaikka mielestäni en olekaan tapahtuneesta vastuussa.

Jos pt antaa ymmärtää että hänelle ilman muuta kuuluu jotain siitä ylimääräisestä 30 minuutista jonka hän teki ilman sopimusta, niin pitäisin suoraan sanottuna  parhaassakin tapauksessa amatöörimäisenä käytöksenä. Pahimmillaan laskelmoituna.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: JuliaK - Maaliskuu 22, 2025, 14:44:09
JuliaK onpa sulla huomaavainen asiakas, onneksi suurin osa onkin huomaavaisia, mutta asiakkaitakin löytyy moneen lähtöön 😁

omasta mielestä ihana kun asiakas kunnioittaa ja ottas huomioon, etenkin jos haluaa tavata useamminkin 🥰💜

Ehkä asiakkaalla oli kiire tapaamiseen tai bussiin, joka kulkee kerran tunnissa.

Jälkimmäinen tarina on tosi. Erääseen pelipaikkaan tosiaan mentiin niin, että tapaaminen alkoi kun kerran tunnissa kulkeva bussi saapui lähellä olevalle pysäkille. Tapaaminen kesti tunnin plus jälkihoidot. Sitten takaisin pysäkille ja samalla bussilla lähijuna-asemalle Espooseen.

Sitä ihmettelen, mistä asiakas tietää, koska seuraava asiakas on tulossa? Ainakaan minulle ei ole koskaan kerrottu seuraavasta asiakkaasta. Joskus olen voinut päätellä, että aikaisemmin on ollut toinen asiakas, koska tapaamisaikaa on siirretty puoli tuntia myöhemmäksi.

Tottakai tiesi koska olin kertonut. Ei todellakaan kulje millään busseilla

Aika poikkeuksellinen käytäntö. Ei ole tapahtunut minulle koskaan. Kuvittelin PT:n haluavan luoda asiakkaalle illuusion, että hän on ainoa ja ainutlaatuinen asiakas, eikä PT tee hommia jonossa. Fiksu asiakas tietenkin ymmärtää kyseessä olevan lavastuksen.

Joillain horoilla saattaa olla parempia asiakassuhteita. Ja aidosti fiksumpia asiakkaita.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Mmeoww - Maaliskuu 22, 2025, 14:54:48
• yrittää vedättää tapaamisaikojen suhteen,
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙

• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?

kokemuksia ja näkemyksiä kuuntelen mielelläni 🙃

-Ei oo vielä käyny asiakaskohtaamisissa näin. Toki on peruuntumisia, mutta seurailen niitä ja lopulta jätän vastaamatta tai suljen keskutelun. Inhimilliset selitykset käy kuitenkin mulle. Päivystän tietyt ajat ja silloin on liukuva aikataulu, pidän hyvät tauot välissä muutenkin.

-Pt vastuussa, mutta ei asiakas voi heittäytyä aivan hoivattavaksikaan.

-Joidenkin kanssa ollaan puhuttu tosi laajastikkin kaikesta. Jos koen että asiakas on luotettava, eli puhuu myös omista asioistaan, eikä vain kuuntele kerätäkseen tietoja, niin puhun itsekkin aika avoimesti. Mun henkilöllisyyden paljastuminen ei sinänsä kiinnosta.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: samuel - Maaliskuu 22, 2025, 18:39:00
Tuo ajankäyttö on minusta pääosin pt:n vastuulla, että sovittu aika käytetään, eikä asiakkaan tarvitse vilkuilla kelloon. Taitava pt johdattelee homman kliimaksiin hyvissä ajoin ja pois lähtöön ei tule kiireen tuntua.

Komppaan Violaa tuossa, että se mikä sovittu ajaksi ja hinnaksi on se, millä mennään. Kuvitelkaapa tilannetta, jos turska joutuu seuraamaan kelloa ihan sen vuoksi, että joku hieman hiljaisemman päivän kohdannut pt touhuaa kuin Vesku rautakaupassa ja lopputulos on, että nupinauloja saatiin just niinkuin haluttiin asiakkaan puolesta, mutta siihen menikin pidempi aika, mitä sovittiin ja siitä lätkäistään lisähinta automaattisesti. On toki eri kertoa, että sovittu aika loppumassa - haluatko jatkaa lisähinnasta? Tämäkin toisaalta kyseenalaista, jos turskan orkkua viivytetty siihen saakka, ja aletaan puhua maksullisesta lisäajasta.

En notku koskaan oven pielessä tai muutenkaan yritä venyttää aikaa. Yleensä, jos menee yli niin se on pt, joka on halunnut jutella vielä. Sekin ihan ok, jos ei ole kiire mihinkään. Joissain vakkarisysteemeissä onkin ollut niin, että höpinät olleet ns yliajalla.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Mie - Maaliskuu 22, 2025, 18:50:55
Mun kanssa on yliaika enemmän sääntö kuin poikkeus, en todellakaan veloita siitä ylimääräistä. Usein on niin paljon kuulumisia vaihdettavana puolin ja toisin, ettei niitä kerkiä varsinaisella ajalla vaihtamaan. Eli tästä voi myös päätellä, että olen yhtä avoin omista henkilökohtaisista asioistani, kuin mun asiakkaatkin omistaan.

Tykkään rennoista ja kiireettömistä gfe-tapaamisista, joissa mulle on tärkeää, ettei sieltä sängystä singota ylös sillä samalla sekunnilla, kun kassit on tyhjenneet. Aikoinaan mulla luki Sihteeriopiston ilmoituksessa että:
”jos haluat x-asennossa pelkän kylmän mekaanisen kassien tyhjennyksen, jossa eväkään ei liikahda, niin ole ystävällinen ja siirry seuraavaan ilmoitukseen. Parhaimmat tapaamiset kanssani perustuvat vastavuoroisuuteen sekä lämpöön ja läheisyyteen.”

Toki pidän itselläni langat käsissä, milloin tapaaminen on ohi. Sängystä ylös nouseminen / taustamusiikin loppuminen toimii hyvänä signaalina, että nyt on aika siirtyä suihkuun ja pukemaan.

Vivecan palveluasenne on kyllä osoittautunut yhdeksi parhaaksi jos ei jopa kaikkein parhaaksi mun suht pitkän hupakoissa käynti historian aikana!  :inlove: No sanotaan näin ettei kyllä ole parempaa vastaan tullut! Aina on tullut sellainen tunne että on ollut tervetullut vierailemaan hänen luonaan! Tai ainakin hän on erittäin hyvin pystynyt luomaan sellaisen illuusion! Oli niin tai näin niin kahta en vaihda ja toinen on Viveca ja toinen.......
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: häkkisen isa - Maaliskuu 22, 2025, 19:37:18
• yrittää vedättää tapaamisaikojen suhteen,
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?

kerron asiakkaalle lempeästi viisi minuuttia ennen tapaamisen päättymistä että meillä alkaa aika loppua ja että haluaako hän vielä käydä suihkussa, ja yksinkertaisesti ohjaan asiakkaan ulos ajan päätyttyä. eteisessä tai pukiessa kuluvat ylimääräiset minuutit eivät yleensä ole niin merkittäviä, että jaksaisin välittää niistä. jos asiakas selkeästi hidastelee tahallaan, muistan sen kyllä jos samalta asiakkaalta tulee uutta ajanvarausta, ja harkitsen tilannekohtaisesti ilmoitanko etten ota enää vastaan vai pidänkö seuraavalla kerralla entistä tiukemmin kiinni kellosta.


Lainaus
• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙

päävastuu on ehottomasti mulla, mutta koen että myös asiakkaalla on vastuu hahmottaa omaa ajankäyttöään. siis esim. jos asiakas haluaa tapaamisen aikana harrastaa myös penetroivaa seksiä, niin vaikkapa 30 minuutin tapaamisesta ei kannata käyttää 25 minuuttia siihen, että nuolee tai sormettaa, ja sitten aiheuttaa itselleen pettymystä, kun muulle ei jää enää aikaa. jos ei osaa itse hahmottaa ajankäyttöään, niin kannattaa sanoa etukäteen mitä toivoo ehtivänsä tehdä, jotta voin huolehtia asiasta hänen puolestaan.


Lainaus
• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?

kokemuksia ja näkemyksiä kuuntelen mielelläni 🙃

mun elämä on somessa ja muutenkin aika avoin kirja, joten en juuri välitä jos asiakas jotain mun asioista tietää tai kysyy lisää. silloin harvoin kun joku kysyy jotakin aidosti tungettelevaa, kerron että en koe mukavaksi vastata tähän kysymykseen, ja tarvittaessa töksäytän että asia ei kuulu sulle, jos asiakas ei ymmärrä antaa asian olla.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Mako75 - Maaliskuu 22, 2025, 19:48:24
On muuten ollut sellainenkin  palvelun tarjoaja kenelle olisin voinut maksaa ilman seksiäkin. Jotenki juttelu oli luontaista ja löytyi rajapintaa ja aidosti sanoja joista tuli ahaa elämyksiä ja tosi hyvä fiilis. T
Sellaisen tilanteet elämässä vähissä missä ei ole kaveri, työ, puoliso , isä y  ym roolissa. Minusta tuo oli parempaa kuin terapeutin  kanssa keskustelu
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: orjamies - Maaliskuu 22, 2025, 20:04:59
Tosta ajasta tuli mieleen 1 kokenut pubin pitäjä joka varttia ennen valoa kuulutti että nyt voi

voi vielä tilata . elikkä 5-10 min ennen ajan loppua huomattaa että näin on asia ja tämä on siis

eriasia kun tunnin ajan varanneelle 30min jälkeen alkava etkö sä jo tuu hokeminen...
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: JuliaK - Maaliskuu 22, 2025, 20:08:59
On muuten ollut sellainenkin  palvelun tarjoaja kenelle olisin voinut maksaa ilman seksiäkin. Jotenki juttelu oli luontaista ja löytyi rajapintaa ja aidosti sanoja joista tuli ahaa elämyksiä ja tosi hyvä fiilis. T
Sellaisen tilanteet elämässä vähissä missä ei ole kaveri, työ, puoliso , isä y  ym roolissa. Minusta tuo oli parempaa kuin terapeutin  kanssa keskustelu

Näistä kohtaamisista jää itsellekin aina superhyvä olo❤️ Vähän jopa harmittaa että aika loppui
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Thurber - Maaliskuu 22, 2025, 21:38:20
Jotkut ulkkarit ovat kertoneet elämästään hämmästyttävän paljon, vastauksena kysymykseen onko tulossa takaisin Suomeen vielä joskus. Esim. mitä tekee päivätöikseen kotimaassa ja mihin kiertueen rahat on tarkoitus käyttää, mitä perheelle kuuluu, ja muuta vastaavaa. Ei se minua haittaa, mutta olen ollut yllättynyt. Kertoneet paljon enemmän kuin minä itsestäni.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Merkonomi - Maaliskuu 22, 2025, 21:51:20
^ Samoja kokemuksia täällä. On ollut yllättävän helppoa saada hyvä henkilökohtainen yhteys moneen ulkkariin.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: AnnaB - Maaliskuu 22, 2025, 22:01:15
• yrittää vedättää tapaamisaikojen suhteen,
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙

• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?

kokemuksia ja näkemyksiä kuuntelen mielelläni 🙃


1. En salli vedättämistä vaan aika napakasti ohjailen tapaamista, joten en ole koskaan ollut tilanteessa missä olisi pitänyt miettiä tätä. Joskus joku jää höpisemään ja pukeutuu hitaammin kuin olen ennakoinut, mutta ei silloinkaan puhuta kuin 5-10 minuutista, mikä ei aiheuta mulle stressiä koska en tee liukuhihnaa vartin väliajoilla.

- en ole montaa kertaa kohdannut niin törkeää ajanvenytysyritystä että lempeä ohjailu ei olisi riittänyt pitämään huolta ajasta. Ihan muutamia kertoja ollut joku joka on yrittänyt viimeiseen minuuttiin asti väkisin vääntää toista laukeamista ja silloin olen sanonut ihan suoraan, että sun aika valitettavasti loppuu nyt ja on aika pukeutua.

2. Ehdottomasti se kenen aika on maksullista vahtii kelloa. Koen että se on mun tehtävä huolehtia siitä, että tapaaminen päättyy ajallaan. Mulla on kello kahdessa paikassa silleen, että pystyn vilkaisemaan sitä riippumatta siitä missä asennossa ollaan ja pyrin seuraamaan aikaa mahdollisimman huomaamattomasti. Teen pääasiassa pitkiä tapaamisia, en tee esim vartin tapaamisia ollenkaan koska inhoan yli kaiken minuutin kyttäämistä.

- pyrin luomaan asiakkaalle mahdollisimman rennon fiiliksen ja sellaisen ettei hänen tarvitse miettiä ajankulua. Asiakas ostaa itselleen kallista luksuspalvelua, kyllä mun mielestä siihen kuuluu se että saa heittää omat aivot narikkaan ja että hänestä huolehditaan. Välttelen edes mainitsematta ajankulusta mitään vaan yksinkertaisesti ohjaan omalla toiminnalla tapaamisen oikeassa ajassa alusta loppuun.

3. Hymyilen ja kerron ystävälliseen sävyyn, että nämä ovat yksityisasioita mistä en halua jutella. Jos joudun toistamaan tämän niin hymy hyytyy mitä useamman kerran joutuu sanomaan. Olen vain kerran joutunut sanomaan useammin kuin kerran.


Tulin vielä lisäämään tosta ajan seuraamisesta, että usein pitkissä tapaamisissa jää loppuun aikaa missä halaillaan ja hipsutellaan. Silloin saatan sanoa että "meillä on vielä hetki halailla" tai että "tässähän on vielä hyvin aikaa pussailla" mutta silloinkin omalla toiminnalla ohjaan tilannetta ja seuraan aikaa.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: AnniAuringonkukka - Maaliskuu 22, 2025, 22:15:02
Aika iso osa työ-  ja siviilielämästäni on muista huolehtimista.
...
Jälkikäteen itseäni se harmittaa, että miksen osannut ottaa rennosti edes kun olin ostanut rentoutumista ja hemmottelua itselleni.

Nää kaksi taitaa liittyä toisiinsa. Vaihteita voi olla vaikea vaihtaa nopeasti jos on jatkuvasti vastuussa ja huolehtii muista.

Vastauksia alkuperäisiin kysymyksiin:

Aikaa selkeästi vasiten kuppaavat aiheuttavat lähinnä sen, että seuraavalla kerralla jätän seksillä vähemmän aikaa ja alan ohjata lopputoimia kohti nopeammin koska kokemus on osoittanut että loppuhölinöihin ja sukkien pukemiseen tarvitaan kauemmin.

Totta kai pt on vastuussa ajasta. Asiakas taas kuten Isa sanoi sen arvioimisessa kauanko tarvitsee.

Liian uteliaille vastaan vitsillä tai sanon suoraan että pidän tämän tiedon mieluummin itselläni. En diggaa varsinkaan kun välillä mun kotipaikkaa arvuutellaan. Ymmärrän, että Lapissa ollaan tuttavallisia, mutta hirttää hihna kiinni kun joku alkaa arvuutella mun murteen tms. perusteella mistä tuppukylästä olen. Kas kun ei kysy samantien että kenenkäs tyttöjä sitä ollaan.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: DeiDei - Maaliskuu 22, 2025, 22:15:58
Komppaan Leeaa ja Livyaa, jätän kelllon katsomisen heille. Kun ostan aikaa, niin kuitenkin toivon ettei minun tarvitse vahdata sitä. Yritin verrata muihin ostamiini aikaperusteisiin palveluihin ja keksiä lajin, jossa itse vastaisin poistumisesta, niin mieleeni tuli sulkis. Siinä seuraava ajaa pois kentältä, jos ei ole huomannut ajan loppuneen. En kyllä tykkäisi siitä tässä lajissa.

Tää olisi aika paha. Seuraava turska muna ojossa selän takana koputtaa olalle "väistypä sivuun, mä jatkan tästä"  ;D

Joo, samaa mieltä olen että ajankulun seuraaminen on pt:n vastuulla, eikä asiakkaan.

Länsimaissa on kello ja aasiassa aika. Itse tykkään ajasta.  ;D
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Venla - Maaliskuu 23, 2025, 02:11:47
En ole seksiyrittäjä, mutta kuvittelisin yli tunnin varausaikojen olevan aika harvinaisia. Tyler oli tietenkin poikkeus, joka otti heti kylmiltään neljä tuntia Waltasalilla.

Itse olen tunnin tapaus. Viime kerralla tosin minulle todettiin, että kyllä tässä menisi helposti toinenkin tunti.
En kysynyt mahdollisesta lisähinnasta. Kun sopii ajaksi tunnin, niin seksiyrittäjällä on normaalisti mietittynä konsepti mitä tunnissa tehdään.

Itse olen ollut siitä onnekas, ettei kohdalleni ole juuri osunut myyjiä, joilla on tiukka kellokorttisysteemi.
Lisäksi tunti on ollut tunti plus suihku ja pukeutuminen sekä small talk. Tämä kestää normaalisti kymmenestä minuutista  varttiin. Jos tunti olisi ovelta ovelle, niin PT vastuulla olisi aikatauluttaminen niin, että siihen sisältyvät asiakkaan lopputoimet.

Nopsalla laskemisella edellisen turneen eli lokakuu 2024 (noin 3,5 vkoa, noin 12h työpäiviä ja liukuhihnametodilla kuten aina toimin) tapaamisista:

30min - 25%
45min - 21%
1h - 31%
1,5h - 13%
2h - 8%
3h - 2%

Huomioitavaa, ettei kaikki asiakkaat ole saaneet sen pituista aikaa kuin olisivat halunneet. Yli 1h aikojen antamisen suhteen entuudestaan tuntemattomille olen hieman varauksellinen. Eli niitä koitetaan varata aina hieman enemmän kuin toteutuu, mutta se johtuu vain siitä, että mä en ole aina suostunut antamaan kuin 1h ajan. Tai sitten vapaana ei vain ole enää ollut kuin lyhyempiä aikoja. Eli 1,5-2h aikoja on kysytty hieman enemmän, kuin mitä toteutunut. Yli 2h aikoja annan vain valikoiduille vakkareille ja niissä täytyy olla muutakin sisältöä kuin ns. sängyssä peuhaamista.

Eihän tuo aina ihan noin tietty mene, arvioisin että 30min/45min/1h aikoja menee ehkä vuositasolla suunnilleen mulla yhtä paljon.
1,5h & 2h aikoja menee aina vähemmän, mutta niiden välillä arvioisin et niitä menee vuositasolla suunnilleen yhtä paljon.
Pidemmät ajat on sitten harvinaisempia, ja tosiaan niitä en edes vakiona tarjoa.

Tylerin lisäksi kyllä jotkut muutkin kylmiltään haluaa pidempiä aikoja, mutta ehkä yleisempää on, että eka kerta on se 30min tutustumiskäynti. Eli ehkä mulla vaikuttaa jonkin verran sekin, että noita vakkareita on ehtinyt kertymään rutkasti.
Yleisesti hinnoittelu tietysti vaikuttaa myös, mutta mun hinnoittelu taas ei suosi pidempiä aikoja.

Mulla aika on ovelta ovelle, ja kyllä, on mun vastuulla rytmittää tapaamista. Siksi "munakellokin" hälyttämässä sellaisella ajastuksella, että asiakas ehtii ajan puitteissa vielä ottaan nopsan suihkun ja pukea päälle & loppu pusut ja halit.  8)
Tähän muuten huomiona, jotkut asiakkaat haluavat lopputoimiin rauhallisemman tahdin, juoda vaikka kahvit, tai vain suihkutella kunnolla rennommin ja ns. vähän palautua "maan pinnalle" rauhallista tahtia.

Tämä kannattaa erikseen mainita, jos haluaa että tapaaminen rytmitetään niin, että loppuun jää enemmän kuin 5-7 min aikaa lopputoimille. Tätä en itseasiassa ole tajunnut alunalkaen itse, vaan muutaman asiakkaan toiveista oppinut kokemuksen kautta.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: namnam - Maaliskuu 23, 2025, 06:39:43
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Ei sitä lähdetä muuttaman yksipuolisella pt:n ilmoituksella:"maksa lisää."
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?

itse kyllä ymmärrän että aika voi ylittyä 5-10min mutta jos asiakas itse tarkkailee kelloa ja ehdottaa jatkamista tai jatkaa vain niin musta on aika kylmää vain nousta sängystä jos asiakas tuntuu haluavan jatkaa, ja musta on luonnollista veloittaa lisätunnit, jos kyse tunnin tapaamisesta johon sulla menisikin useampi tunti, etenkin kun olet ilmoittanut tuntitaksasi.

ilmeisesti jakaa aika paljon mielipiteitä tämä suuntaan jos toiseen 😁

Mulla heräsi kysymys miten sä ajaudut tilanteeseen että tunnin aika venyisi moneksi tunniksi? Asiakkaan vastuula on myös varata riittävän pitkä aika, suurin osa pokista ostaa palvelua suht säännöllisesti ja tämän osaavat. Jos on aloittelija tai tahallinen ilmaista aikaa yrittävä, ohjaan ja neuvon heitä varaamaan pidemmän ajan.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: orjamies - Maaliskuu 23, 2025, 06:50:03
Noista ajoista mitä ihmiset varaa olen joskus katsonut hinnoittelua sillä voi vaikuttaa PALJON

mikä aika on suosituin. osalla esim 30 min ja 45 min välinen voi olla " 20e " tässä varmaan

puhuu kokemus. 30 min sopii vakkarille muuta 45min on ns sisäänveto tuote jossa jää pikkusen

pelivaraa ja voit kokeilla sitä yhtä juttua ja saadaan asiakas tuntemaan tää on tän arvoista.

eli ratakisko malli voit ohjailla minkä ajan asiakas ottaa.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Viveca - Maaliskuu 23, 2025, 06:59:15
Mun kanssa on yliaika enemmän sääntö kuin poikkeus, en todellakaan veloita siitä ylimääräistä. Usein on niin paljon kuulumisia vaihdettavana puolin ja toisin, ettei niitä kerkiä varsinaisella ajalla vaihtamaan. Eli tästä voi myös päätellä, että olen yhtä avoin omista henkilökohtaisista asioistani, kuin mun asiakkaatkin omistaan.

Tykkään rennoista ja kiireettömistä gfe-tapaamisista, joissa mulle on tärkeää, ettei sieltä sängystä singota ylös sillä samalla sekunnilla, kun kassit on tyhjenneet. Aikoinaan mulla luki Sihteeriopiston ilmoituksessa että:
”jos haluat x-asennossa pelkän kylmän mekaanisen kassien tyhjennyksen, jossa eväkään ei liikahda, niin ole ystävällinen ja siirry seuraavaan ilmoitukseen. Parhaimmat tapaamiset kanssani perustuvat vastavuoroisuuteen sekä lämpöön ja läheisyyteen.”

Toki pidän itselläni langat käsissä, milloin tapaaminen on ohi. Sängystä ylös nouseminen / taustamusiikin loppuminen toimii hyvänä signaalina, että nyt on aika siirtyä suihkuun ja pukemaan.

Vivecan palveluasenne on kyllä osoittautunut yhdeksi parhaaksi jos ei jopa kaikkein parhaaksi mun suht pitkän hupakoissa käynti historian aikana!  :inlove: No sanotaan näin ettei kyllä ole parempaa vastaan tullut! Aina on tullut sellainen tunne että on ollut tervetullut vierailemaan hänen luonaan! Tai ainakin hän on erittäin hyvin pystynyt luomaan sellaisen illuusion! Oli niin tai näin niin kahta en vaihda ja toinen on Viveca ja toinen.......

Kiitos tästä 😍

Mä tarjoan sellaista asiakaspalvelua, jollaista itse haluaisin saada ja mistä olisin valmis maksamaan pyytämäni korvauksen verran 👌
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: samuel - Maaliskuu 23, 2025, 10:02:22
Tuo, että ulkkarit kertoilevat omasta elämästään helpommin ja yksityiskohtaisemmin kuin kotimaiset...

On ihan eri kertoa elämästään jossain miljoonakaupungissa Etelä-Amerikassa tai Aasiassa kuin jossain pikkukylässä 25km päässä. Se turska ei sua siitä tunnista tai ala pyöriä sun nurkilla ja koita saada lisää infoa.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: thorath - Maaliskuu 23, 2025, 10:10:35
Mä tarjoan sellaista asiakaspalvelua, jollaista itse haluaisin saada ja mistä olisin valmis maksamaan pyytämäni korvauksen verran 👌

Harva hupakko tarjoutuu hyvittämään hintaansa oli hupakko sitten myöhässä 15 minuuttia tai puoli tuntia tapaamisen alkamisesta. Näissä tilanteissa on tapahtunut itselleni myös että varattu aika on myös lyhentynyt hupakon kiireen vuoksi mutta hintana on edelleen alkuperäinen pidemmän ajan hinta.
Asiakkaan myöhässä ollessa kuitenkin ollaan heti blokkaamassa tai pyytämässä lisää rahaa.
Päivänselvää tämän jälkeen on ollut että en tule jatkossa edes ottamaan yhteyttä.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: thorath - Maaliskuu 23, 2025, 10:16:59
Tuo, että ulkkarit kertoilevat omasta elämästään helpommin ja yksityiskohtaisemmin kuin kotimaiset...

On ihan eri kertoa elämästään jossain miljoonakaupungissa Etelä-Amerikassa tai Aasiassa kuin jossain pikkukylässä 25km päässä. Se turska ei sua siitä tunnista tai ala pyöriä sun nurkilla ja koita saada lisää infoa.

Ulkomailla huoriin törmää kaduillakin. Heille asialla ei ole väliä jos on jo aiemmin ollut bordellissa tai kadulla ennen kuin asiakkaiden vähentyessä on lähdetty suomeen.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: MikaM - Maaliskuu 23, 2025, 10:19:30
Tuo, että ulkkarit kertoilevat omasta elämästään helpommin ja yksityiskohtaisemmin kuin kotimaiset...

On ihan eri kertoa elämästään jossain miljoonakaupungissa Etelä-Amerikassa tai Aasiassa kuin jossain pikkukylässä 25km päässä. Se turska ei sua siitä tunnista tai ala pyöriä sun nurkilla ja koita saada lisää infoa.

Mistä sitä tietää, mikä on ulkkarin tai suomalaisen tarinassa totta ja mikä on sepitettä. Ei oikeastaan mistään, ellei sitten törmää toisaalla tietoon, joka vahvistaa tarinan todeksi. On aika yleistä, että esimerkiksi ikä kerrotaan reilusti alakanttiin. Nyrkkisääntönä voisi antaa, lisää ikään kymmenen vuotta.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: orjamies - Maaliskuu 23, 2025, 10:39:24
Tuo, että ulkkarit kertoilevat omasta elämästään helpommin ja yksityiskohtaisemmin kuin kotimaiset...

On ihan eri kertoa elämästään jossain miljoonakaupungissa Etelä-Amerikassa tai Aasiassa kuin jossain pikkukylässä 25km päässä. Se turska ei sua siitä tunnista tai ala pyöriä sun nurkilla ja koita saada lisää infoa.

Mistä sitä tietää, mikä on ulkkarin tai suomalaisen tarinassa totta ja mikä on sepitettä. Ei oikeastaan mistään, ellei sitten törmää toisaalla tietoon, joka vahvistaa tarinan todeksi. On aika yleistä, että esimerkiksi ikä kerrotaan reilusti alakanttiin. Nyrkkisääntönä voisi antaa, lisää ikään kymmenen vuotta.

Lähtisin siitä että 95% kertoo keksityn tarinan johon liittyy  opiskelu vähintään 1 lapsi

sairas sukulainen . siihen voi liittyä silaus faktaa jotain maasta mistä on tullut etc...
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Viveca - Maaliskuu 23, 2025, 15:40:16
Mä tarjoan sellaista asiakaspalvelua, jollaista itse haluaisin saada ja mistä olisin valmis maksamaan pyytämäni korvauksen verran 👌

Harva hupakko tarjoutuu hyvittämään hintaansa oli hupakko sitten myöhässä 15 minuuttia tai puoli tuntia tapaamisen alkamisesta. Näissä tilanteissa on tapahtunut itselleni myös että varattu aika on myös lyhentynyt hupakon kiireen vuoksi mutta hintana on edelleen alkuperäinen pidemmän ajan hinta.
Asiakkaan myöhässä ollessa kuitenkin ollaan heti blokkaamassa tai pyytämässä lisää rahaa.
Päivänselvää tämän jälkeen on ollut että en tule jatkossa edes ottamaan yhteyttä.

Itse olen ollut kerran myöhässä, kun rekat täytti Hailuodon lautan. Kuten olen monesti sanonut, mulla on yliaika enemmän sääntö, kuin poikkeus. Juurikin siitä syystä, etten itse haluaisi palvelua minuuttiaikataululla. Plus että mun aikataulut on niin joustavat, ettei asiakkaan myöhästyminen kaada mun maailmaa. Aika alkaa sitten, kun asiakas astuu ovesta sisään ja loppuu sitten, kun ollaan valmiita.

30min aika on mulla lähempänä puolta tuntia, kuin tuntia. Ja tunnin lähempänä tuntia, kuin puoltatoista. Tämän kiireetömän mallin olen vuosien saatossa todennut mulla toimivaksi.

Moneen junaanhan meitä on, joten toimintatapojakin on erilaisia.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: AnnaB - Maaliskuu 24, 2025, 00:49:32
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Ei sitä lähdetä muuttaman yksipuolisella pt:n ilmoituksella:"maksa lisää."
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?

itse kyllä ymmärrän että aika voi ylittyä 5-10min mutta jos asiakas itse tarkkailee kelloa ja ehdottaa jatkamista tai jatkaa vain niin musta on aika kylmää vain nousta sängystä jos asiakas tuntuu haluavan jatkaa, ja musta on luonnollista veloittaa lisätunnit, jos kyse tunnin tapaamisesta johon sulla menisikin useampi tunti, etenkin kun olet ilmoittanut tuntitaksasi.

ilmeisesti jakaa aika paljon mielipiteitä tämä suuntaan jos toiseen 😁

Mulla jäi aiemmin tää huomaamatta. Siis hetkinen, miten kukaan päätyy tilanteeseen missä tapaaminen venyy useammalla tunnilla "koska asiakas tuntuu haluavan jatkaa"? Käyttääkö tässä röyhkeä asiakas hyväkseen PT joka ei osaa asettaa rajoja ja sanoa ei?

Onhan se kylmää vaan nousta sängystä, mutta onhan se itsestään selvää että se aika käytetään mistä on maksettu, eikä jatketa yli tosta vaan puolella tunnilla, tai useilla tunneilla. Jos asiakas haluaa pidentää tapaamista kesken kaiken, se onnistuu kyllä jos mulla on aikaa, mutta raha vaihtaa omistajaa siinä vaiheessa kun maksettu aika päättyy, jos haluaa ostaa lisää aikaa, eikä vasta toteutuneiden tuntien mukaan. Mistä mä muuten tiedän onko maksukykyä edes?

Tällä alalla palaa nopeasti loppuun ja menee mielenterveys jos ei osaa asettaa rajoja ja se pätee elämässä kyllä muutenkin.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Venla - Maaliskuu 24, 2025, 03:59:17
Noista ajoista mitä ihmiset varaa olen joskus katsonut hinnoittelua sillä voi vaikuttaa PALJON

mikä aika on suosituin. osalla esim 30 min ja 45 min välinen voi olla " 20e " tässä varmaan

puhuu kokemus. 30 min sopii vakkarille muuta 45min on ns sisäänveto tuote jossa jää pikkusen

pelivaraa ja voit kokeilla sitä yhtä juttua ja saadaan asiakas tuntemaan tää on tän arvoista.

eli ratakisko malli voit ohjailla minkä ajan asiakas ottaa.

Kyllä, sillä voi vaikuttaa. Ehkä paljonkin.
Mun hinnat tosiaan ei suosi pidempiä aikoja, toin sen tuossa nyt ilmi vain sen takia, koska se on vaikuttava seikka minkä pituisia aikoja varataan.

Mun hinnat:

30min/120e
45min/200e
1h/250e
1,5h/350e
2h/420e
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: namnam - Maaliskuu 27, 2025, 08:38:15
Asiakkaana sanoisin että nuo kaikki on pt tontilla. Toi yksilöllisyys sitä kautta
Vastauksie  kautta. Itse höpötteli  monesti kuten muil,Ekin ja huoma nyt ettäjoskus aihe ja kysymys mennyt liian yksityisalueelle. Tämä ei omalla kohdalla ole tarkoitus vaan näi  keskustelut normaalielämässä menee. Ja puoli  ja toisin pitäävetää rajoja mitä kertoo

eiköhän se sovitusta ajasta huolehtiminen kuulu molemmille, itse ajattelen näin että kuuluu. ja jos menee reilusti yli niin korvaus kuluneen ajan mukaisesti!
muut voi olla mitä mieltä tykkää 👌🏼

ja tietenkin jokainen vetää rajan mitä kertoo, mutta kyse olikin siitä että vaikka olet sanonut ettei asia kuulu asiakkaalle etkä kerro niin on myös niitä asiakkaita jotka siitä huolimatta kysyy vaatien ja odottaen vastausta ja yrittää udella asioita mitkä ei heille kuulu, ja mielestäni se on törkeää!
jos pt sanoo ettei kuulu sulle niin sitä tulisi kunnioittaa.

Onhan näitä utelijoita. Niille pitää vaan sanoa riittävän napakasti, että asia ei kuulu hänelle. Jos vaan jatkaa, sanoisin tässä menee fiilis, jos ei lopeta kyselyitään niin hänen täytyy poistua. Jotkut oikeasti yrittää udella, joillain se on spontaania smaaltalkkia eivätkä loukkaanu kun sanon en puhu siitä. Joitain kiihottaa kyselyt montako sulla tänään käynyt ym, niihin voi keksiä vaan sepitetyn tarinan. Tää homma vaatii aika hyvää ihmisten lukutaitoa, muutamassa sekunnissa luet asiakasta miten parasta juuri hänen kanssaan toimia. Napakkuus, huumori, ulosheitto, mikä, jos tilnne on tunnelmaltaan vaikea.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: Mmeoww - Maaliskuu 27, 2025, 09:43:30

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana?


-Pt vastuussa, mutta ei asiakas voi heittäytyä aivan hoivattavaksikaan.


Tällä tarkoitan siis sitä, että saa hoputella käytetyn ajan ulkopuolella, kun joillakin meinaa venähtää pitkäksi pukemisessa esittäen ettei ymmärrä ajan kulumista. Mä en jaksais ruveta kenenkään äidiksi.

Varatun ajan sisällä pt on vastuussa. Varatun ajan ulkopuolella asiakas, sillä me ei voida vastuuttaa palveluntarjoajia siitä, että asiakas ei saa itseään ulos ajalta. Se on lähtökohtaisesti oletus, että asiakas osaa poistua.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: finlayson - Maaliskuu 27, 2025, 10:04:49
Violan kommentti:
”Jos alussa on sovittu ajan pituus ja siihen liittyvä raha, se on sopimus joka täytyisi olla voimassa loppuun asti.
Ei sitä lähdetä muuttaman yksipuolisella pt:n ilmoituksella:"maksa lisää."
Olisiko kyse jopa sopimusrikkomuksesta rikoslain mukaan. Tuo tuli mieleen ilman juristin pätevyyttä.”

kysymys violalle?
eli jos asiakas yrittäisi vedättää useammalla tunnilla tietäen tuntitaksan, niin et veloittaisi muutamasta lisätunnista?

itse kyllä ymmärrän että aika voi ylittyä 5-10min mutta jos asiakas itse tarkkailee kelloa ja ehdottaa jatkamista tai jatkaa vain niin musta on aika kylmää vain nousta sängystä jos asiakas tuntuu haluavan jatkaa, ja musta on luonnollista veloittaa lisätunnit, jos kyse tunnin tapaamisesta johon sulla menisikin useampi tunti, etenkin kun olet ilmoittanut tuntitaksasi.

ilmeisesti jakaa aika paljon mielipiteitä tämä suuntaan jos toiseen 😁
Mulla jäi aiemmin tää huomaamatta. Siis hetkinen, miten kukaan päätyy tilanteeseen missä tapaaminen venyy useammalla tunnilla "koska asiakas tuntuu haluavan jatkaa"? Käyttääkö tässä röyhkeä asiakas hyväkseen PT joka ei osaa asettaa rajoja ja sanoa ei?

Onhan se kylmää vaan nousta sängystä, mutta onhan se itsestään selvää että se aika käytetään mistä on maksettu, eikä jatketa yli tosta vaan puolella tunnilla, tai useilla tunneilla. Jos asiakas haluaa pidentää tapaamista kesken kaiken, se onnistuu kyllä jos mulla on aikaa, mutta raha vaihtaa omistajaa siinä vaiheessa kun maksettu aika päättyy, jos haluaa ostaa lisää aikaa, eikä vasta toteutuneiden tuntien mukaan. Mistä mä muuten tiedän onko maksukykyä edes?

Tällä alalla palaa nopeasti loppuun ja menee mielenterveys jos ei osaa asettaa rajoja ja se pätee elämässä kyllä muutenkin.
Huomasin itsekin, ja kysysin samaa kuumapuumalta.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: häkkisen isa - Maaliskuu 28, 2025, 09:50:34

Onhan se kylmää vaan nousta sängystä, mutta onhan se itsestään selvää että se aika käytetään mistä on maksettu, eikä jatketa yli tosta vaan puolella tunnilla, tai useilla tunneilla.


no täähän se että ihan yhtä kylmäähän se on asiakkaalta jäädä sinne sänkyyn muna pystyssä odottamaan että hänet viimeistellään.

mä muistan vieläkin vuosien takaa yhen ajanvenyttelijän ketä olin koko puolituntisen painanut hiki hatussa ja kuka aivan selkeesti oli tahallaan pidätellyt omaa orgasmiaan. kerroin että meillä loppuu aika nyt, kun se aika oikeesti oli loppumassa niinku sillä sekunnilla, ja se parahti silleen vähän loukkaantuneesti et "mut en mä oo ees tullu vielä". en jaksanut alkaa vänkäämään joten runkkasin sen kelloa tuijottaen pitkin hampain loppuun vähät välittämästä vonkauksesta, että "tuu nyt vielä hetkeks päälle", tökkäsin talouspaperit käteen ja ohjasin ulos. ei se tainnut lopulta mennä kuin joku 10min yliajalle, mutta edelleen mietin että oliko se kudin pidättely ja 10 minuuttia yliaikaa nyt sit sen arvoista että saa kivasti alkaneen tapaamisen päätteeks mekaanisen käsihoidon naiselta kellä on naama norsunvitulla ja kuka ei halua enää kattoo sua päinkään. et onks se vaan jotain pihiyttä ja "kaikki irti" -mentaliteettia, vai saako ne siitä jotain kiksejä ku ne tietää että sainpas nyt jotakin kaupan päälle :D
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: namnam - Maaliskuu 28, 2025, 11:25:28
Tällee pitkällä kokemuksella minusta ajanvenyttäjä haluaa ilmaista aikaa ja tai vaan koetella rajoja. Samaa kuin alkaa kinuta palveluja joista on jo tietoinen niitä ei ole tarjolla. Anna ny koitan vähä persettä,, ota ny muna suuhun ei tarvi kumia oon terve.. Saavat kai jotain tyydytystä?

On ihan reilua sanoa että hinta on kallis, muttei oo reilua tinkiä tai yrittää jotai venkoilua.

Multa pyydettiin juur eilen ota paljaalla suihin haluubnielen, tokaisin vaan pallien imemisen välissä etten ota.

Vakkaritkin kokeilee joskus rajoja kun ollaan niiku tuttuja tai jotain.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: äRHäkkä - Maaliskuu 30, 2025, 00:14:38
Tuskin kukaan tykkää renkaanpotkijoista, mä en pidä edes basaareista. Tykkään kun asiat on selkeitä. Tosin samaan hengenvetoon sanon arvostavani vakkarin suhtautumista aikaan. Vaikka hän on aika taituriksi oppinut minun suhteeni, niin hänkään ei pysty takaamaan, saati ajoittamaan laukeamisiani kellontarkasti. Hän tietää, että hoputtaminen on varma tappaja kanssani. Välillä menee pitkäksi, mutta hän on sen huomioinut sessiota viedessään ja antanut minun vain naatiskella menosta. En ikinä ota sitä oletettuna tai selviönä. Olemme asiasta keskustelleet ja sopineet missä kohtaa menee laskutuksen rajat. Muiden kuin vakkarin kanssa olen ollut ovesta ulkona ajallaan. Paitsi kerran, ja silloin innostus keskusteluun oli molemminpuolista, eikä muutama minuutti tuntunut haittaavan. Pitkä höpötys, lyhyesti asia. Sovitusta pidetään kiinni, molempiin suuntiin. Jos poikkeuksia pääsäännöstä, niin nekin sovittuna.
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: NaapurinNoora - Maaliskuu 30, 2025, 20:55:52
• yrittää vedättää tapaamisaikojen suhteen,
veloitatko kuluneiden tuntien mukaisesti jos aikaa kuluu kauemmin kuin suunniteltu?

• koetko että pt vai asiakas vai molemmat on vastuussa kellon tarkkailusta tapaamisten aikana? 😙

• kuinka suhtaudut asiakkaiden kyselyihin, siihen jos asiakas on tungetteleva ja yrittää kaivella asioitasi jne?

kokemuksia ja näkemyksiä kuuntelen mielelläni 🙃

* Mulla ei onnekseni ole liiemmin kokemusta ajan venyttäjistä kuin yhden pokan verran, tämän jälkeen päätin hetken olla tekemättä ollenkaan vartin taapaamisia. Mitä lyhempi ajanvaraus, sitä todennäköisempää on, että siihen koitetaan sisällyttää enemmän kuin realistisesti mahdollista. Nyt onneksi positiivisiakin kokemuksia vartin pokista, vaatii itseltä vaan jämptimpää otetta tarvittaessa.
Jos minulla on aikataulullisesti mahdollista pidentää lennosta sovittua aikaa, onnistuu se jos siihen on taloudellisesti varautunut. Tämä toki vaatii asiasta keskustelun ja suostumuksen, ei oletuksia ja tulkintoja. Joskus on tullut hieman venytettyä aikaa omasta tahdosta, tällöin olen kysynt sopiiko ja maininnut että tästä ajasta en veloita.

* Minun vastuulla on ajankulun seuraaminen ja johdattelenkin tapaamista ja touhuja niin, että toivotut asiat ovat toteutuneet niille varatussa ajassa. Mun ajat on ovelta ovelle aikoja, mutta minuuttipeliä tämä ei ole koska en koskaan tee liukuhihnaa.

* Vastaan niihin mihin haluan vastata ja jos koen, että rajani ylittyy sen suhteen mitä itsestäni haluan jakaa ilmaisen sen selkeästi. En vedä herneitä nenään heti pokan kysellessä jotain yksityiselämääni liittyvää, monesti on kyse ihan viattomasta small talkista tai siitä ettei ymmärretä, ettei kyseisestä aiheesta ole soveliasta kysellä pt:ltä. Mikäli rajojani ei kunnioiteta, suhtaudun asiaan vakavammin ja otan käyttöön kaiken sen rautaisen aspa-kokemuksen mitä omaan muiden töiden kautta hankalistakin asiakkaista.  :whipping:
Otsikko: Vs: pt, kuinka suhtaudut asiakkaisiin ketkä
Kirjoitti: dueerre - Maaliskuu 31, 2025, 20:44:30
Sivistynyt herrasmies noudattaa AINA palveluntarjoajien ohjeita. Mikäli asiakas saapuu paikalle omalla autolla on syytä tulla paikalle ajoissa, että löytää VARMASTI autolleen paikan sekä osoitteen. Mikäli sitten jää luppa-aikaa ei ole todellakaan mitään syytä rimputella palveluntarjoajan ovikelloa sovittua ajankohtaa aikaisemmin vaan täytyy malttaa odottaa. Itse olen aina sanonut palveluntarjoajalle, että ilmoittaa minulle 10 min. aikaisemmin ennen kuin aika on lopussa, niin tiedän varautua siihen, että en ylitä minuutillakaan varaamaani aikaa. Näin palveluntarjoaja saa hyvän mielen ja tiedän hatkossakin saavani hyvää hoitoa.Kunnioittakaa muutkin turskat palveluntarjojan hyväntekeväisyystyötä.
Mistä muualta saatte toivomaanne paineiden poistoa silloin kun siihen on tarvetta ja vieläpä lyhyellä varoitusajalla !
Itselleni nämä hyvinvointipalvelut ovat tervetulleita ja enemmän kuin välttämättömiä. Aina olen saanut rahoilleni täyden vastineen ja on suuri ilo maksaa avunannostanne teille !
Lopuksi KAUNIIT KIITOKSENI KAIKILLE PALVELUNTARJOAJILLE. ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ MEITÄ MIEHIÄ PULAAAN JA UNOHTAKO MEITÄ.
LUPAATTEHAN SEN ?? TARVITSEMME TEIDÄN PALVELUKSIANNE JATKUVASTI !