SeksiSaitti
Seksi ja rentoutuminen => Maksullinen seksi => Aiheen aloitti: Miira N - Huhtikuu 16, 2025, 15:16:44
-
Mielenkiinnosta kerään näkökulmia vahvistus-/varmistusviestin käytännöistä.
Kun sovin asiakkaan kanssa ajan, pyydän häntä laittamaan vielä viestiä tapaamispäivänä aikaan X mennessä, jotta tiedän hänen saapuvan paikalle suuremmalla todennäköisyydellä. Mulle kyseessä on “pelkkä” muodollisuus eli oletan tapaamisen olevan jo sovittu - tuo viesti on vain varmistus, mutta itse tapaaminen on vahvistettu jo aikaisemmin sitä sovittaessa.
Jos asiakas ei siis pääsekään paikalle, oletan, että siitä erikseen ilmoitetaan, eikä jätetä vain lähettämättä tuota pyytämääni viestiä. Jos näin käy, lasken sen ohariksi (joskin ei yhtä pahaksi kuin sellainen missä ei tulla paikalle) ja asiakas ei pääse asiakkaaksi maksamatta varausmaksua tulevaisuudessa. Oletan, että kyseessä on henkilö, joka hupivarailee tms. eikä vaikka flunssan saanut henkilö, joka olisi terveenä tullut kyllä paikalle.
Olen kuitenkin huomannut, että osa suhtautuu viestiin vahvistuksena eli ei viestiä aikaan mennessä = ei sovittua tapamaista = kyseessä ei ole ohari.
Varmasti vaikuttaa, miten sen PT myös kirjoittaa ja miten sen luettuna ymmärtää.
Joten: kumpaan joukkoon kuulut? Palveluntarjoajat, kumpi on oma käytäntösi ja ostajat, kumman koette olevan yleisempi tai miten suhtaudutte näihin ylipäänsä? Pitääkö erikseen pyytää, että “ilmoita, mikäli et pääse paikalle”?
-
Eiköhän meitä ole niin monella tavalla ajattelevia, että jos et erikseen mainitse, että "ilmoita, jos et pääse tulemaan", niin joku aina tulkitsee varmistusviestin lähettämättä jättämisen perumiseksi. Minusta joillakin on ollut toisinkin päin tuo, eli " jos et varmista katson ajan perutuksi".
-
Mielenkiinnosta kerään näkökulmia vahvistus-/varmistusviestin käytännöistä.
Kun sovin asiakkaan kanssa ajan, pyydän häntä laittamaan vielä viestiä tapaamispäivänä aikaan X mennessä, jotta tiedän hänen saapuvan paikalle suuremmalla todennäköisyydellä. Mulle kyseessä on “pelkkä” muodollisuus eli oletan tapaamisen olevan jo sovittu - tuo viesti on vain varmistus, mutta itse tapaaminen on vahvistettu jo aikaisemmin sitä sovittaessa.
Jos asiakas ei siis pääsekään paikalle, oletan, että siitä erikseen ilmoitetaan, eikä jätetä vain lähettämättä tuota pyytämääni viestiä. Jos näin käy, lasken sen ohariksi (joskin ei yhtä pahaksi kuin sellainen missä ei tulla paikalle) ja asiakas ei pääse asiakkaaksi maksamatta varausmaksua tulevaisuudessa. Oletan, että kyseessä on henkilö, joka hupivarailee tms. eikä vaikka flunssan saanut henkilö, joka olisi terveenä tullut kyllä paikalle.
Olen kuitenkin huomannut, että osa suhtautuu viestiin vahvistuksena eli ei viestiä aikaan mennessä = ei sovittua tapamaista = kyseessä ei ole ohari.
Varmasti vaikuttaa, miten sen PT myös kirjoittaa ja miten sen luettuna ymmärtää.
Joten: kumpaan joukkoon kuulut? Palveluntarjoajat, kumpi on oma käytäntösi ja ostajat, kumman koette olevan yleisempi tai miten suhtaudutte näihin ylipäänsä? Pitääkö erikseen pyytää, että “ilmoita, mikäli et pääse paikalle”?
Pyydän asiakasta vahvistamaan sovitun tapaamisen aina aikana x ennen tapaamista. Tämä tietenkin edellyttää että tapaaminen on sovittu loppuun saakka, että vahvistusviestiä pyydän laittamaan. Jos viestiä ei tule sovittuna aikana, vapautan ajan muille halukkaille varaajille sen kummempia miettimättä. Jos asiakas taas ilmoittaa olevansa estynyt niin se on aina kivempi, kuin totaalinen radiohiljaisuus.
Muutaman mahdollisuuden annan ajanvaraukseen per asiakas, jos useamman kerran peräkkäin peruu tai ei vahvista tapaamista, niin sitten en anna enää uutta mahdollisuutta varata aikaa.
-
Yleensä tottunut tuohon että aikaisemmin on sovittu ja vahvistettu tapaaminen ja tapaamispäivänä vielä varmistus että tavataan.
Mun mielestä hyvä ja selkeä tapa mikä toimii itselle oikein hyvin.
Ja molemmat infoaa heti jos tapasminen ei onnistu.
-
^ Samoin täällä, kyllä asiat on jo ennalta sovittu. Vahvistus viestillä voidaan varmistella, että suunnitelmat on ennallaan. Ja perumiset esteen tullessa tietenkin mahd. pian.
-
En luota siihen, että asiakas oma-alotteisesti vahvistaa saapumisensa.
Minä laitan viestiä viimeistään edellisen päivän iltana.
Kysyn onko tulossa vai haluaako peruuttaa.
Jos on edelleen tulossa, annan osoitteen.
-
Minä laitan viestiä viimeistään edellisen päivän iltana.
Kysyn onko tulossa vai haluaako peruuttaa.
Jos on edelleen tulossa, annan osoitteen.
Luottamuspulaa tai ei, niin tämä myös hyvä tapa. Varsinkin jos viestin sisältö tyyliin "oothan varmasti tulossa tänään, täällä jo pöksyt kosteana odotellaan" 😅
-
En luota siihen, että asiakas oma-alotteisesti vahvistaa saapumisensa.
Minä laitan viestiä viimeistään edellisen päivän iltana.
Kysyn onko tulossa vai haluaako peruuttaa.
Jos on edelleen tulossa, annan osoitteen.
Tässä puhuu vuosien kokemus. Tuo Violan tapa lienee ainoa varma tapa sikäli kuin tässä mitään varmuutta on.
Itse olen tavannut vahvistaa tulemiseni n. tuntia ennen. Mutta taannoin kävi niin, että olin sopinut tapaamisen edellisviikolla. PT ei pyytänyt mitään vahvistusviestiä. Aika oli iltapäivällä mutta jo aamulla huomasin, että PT:ltä oli tullut puolilta öin viesti, että olenko varmasti tulossa ja jotain 6:30 viesti, että koska en vahvistanut aikaa, tapaaminen on peruttu. Olin ihan täh ??? Että minun olisi kai pitänyt pyytämättä ymmärtää vahvistaa tapaaminen jo vuorokautta ennen ???
Mielenkiinnosta kerään näkökulmia vahvistus-/varmistusviestin käytännöistä.
Kun sovin asiakkaan kanssa ajan, pyydän häntä laittamaan vielä viestiä tapaamispäivänä aikaan X mennessä, jotta tiedän hänen saapuvan paikalle suuremmalla todennäköisyydellä. Mulle kyseessä on “pelkkä” muodollisuus eli oletan tapaamisen olevan jo sovittu - tuo viesti on vain varmistus, mutta itse tapaaminen on vahvistettu jo aikaisemmin sitä sovittaessa.
Jos asiakas ei siis pääsekään paikalle, oletan, että siitä erikseen ilmoitetaan, eikä jätetä vain lähettämättä tuota pyytämääni viestiä. - -
Joten: kumpaan joukkoon kuulut? Palveluntarjoajat, kumpi on oma käytäntösi ja ostajat, kumman koette olevan yleisempi tai miten suhtaudutte näihin ylipäänsä? Pitääkö erikseen pyytää, että “ilmoita, mikäli et pääse paikalle”?
Minusta tuo Miiran käytäntö on sinänsä ihan oikea ja noin minäkin ajattelen, että sovittu tapaaminen on sovittu ja edellyttää erillistä perumista, johon ei pelkkä varmistusviestin lähettämättä jättäminen riitä.
-
En ole ikinä pyytänyt, enkä lähettänyt mitään vahvistusviestejä. Se mikä on sovittu, on sovittu, mikäli jompi kumpi ei sitä peru.
-
En ole ikinä pyytänyt, enkä lähettänyt mitään vahvistusviestejä. Se mikä on sovittu, on sovittu, mikäli jompi kumpi ei sitä peru.
Periaatteessa näin sen kuuluisi ollakin, vaikka aika olisi kuukauden päässä varauksesta. Kun on sovittu, on sovittu, ellei muuta kuulu.
Laitan kuitenkin yleensä (ainakin uusille tapaamisille) edellisenä päivänä, tai saman päivän aamuna, oma-aloitteisesti ylimääräisen vahvistuksen. Eikä minua yhtään haittaa vastata "Kyllä, olen edelleenkin tulossa" jos minulta sitä kysytään, jos en ole itse ehtinyt laittaa vahvistusta.
Ja normaalisti myös esimerkiksi "matkalla, paikalla klo XX:00" kun tapaaminen on lähellä.
-
En luota siihen, että asiakas oma-alotteisesti vahvistaa saapumisensa.
Minä laitan viestiä viimeistään edellisen päivän iltana.
Kysyn onko tulossa vai haluaako peruuttaa.
Jos on edelleen tulossa, annan osoitteen.
Jokaisella on omat tapansa. Jos keskiviikkona on sovittu tapaaminen perjantaiksi 48 tunnin kuluttua, ei erillistä vahvistusta tarvittane.
Itselläni on kaksi vakkaria, joiden kanssa tapaaminen on voitu sopia kahden viikon päähän.
Näistä toinen lähettää aina päivää tai paria ennen tapaamista jonkinlaisen muistutusviestin, jota en välttämättä ole kuitannut vastaanotetuksi.
Toinen taas ei lähetä mitään viestiä ennen tapaamista, vaan olettaa minun saapuvan paikalle.
Toistaiseksi olen aina ollut paikalla, mutta pidän tätä menettelyä riskialttiina. Joskus voisi sattua niin, että unohdan päivän tai olen erehtynyt tapaamisajasta.
-
Niin no...jokaisella on omat toimintatavat.
Vakkareiden kanssa ajanvaraukset on tuttuja vakiintuneita tapoja.
Siinä ei tarvita minkäänlaisia vahvistusviestejä. Kerran sovittu ja se aika pitää, ellei jompi kumpi kumpi peruuta hyvästä syystä.
Sitten on niitä ketkä tulevat ekaa kertaa. Heistä en tiedä mitään muuta kuin minkälaisen tapaamisen haluavat. Aina en edes sitäkään.
Näiden kohdalla käytän juurikin tuota aikaisemmin kertomaani toimintatapaa. Minä otan kontaktin edellisenä päivänä ja kysyn ovatko tulossa vai ei.
Olen menettänyt luottamuksen ainakin miesten sisälukutaitoon... ja muistiin. Kaikissa ilmoituksissani lukee hinnat. Niistä huolimatta suurin osa uusista asiakkaista kysyy mitä maksaa. :o
Kuvat osaavat katsella hyvinkin tarkkaan. Siksi parempi kysyä kuin jäädä odottamaan mahdollista oharia.
On myös sellaisia miehiä ketkä oma-alotteisesti laittavat muutamaa päivää ennen vahvistusviestin ja ehkä samalla lisää toiveita tapaamisen suhteen.
Silloin minä laitan viestin takaisin ja muutamalla sanalla kerron mitä mieltä hänen haluamista asioista.
Meitä on moneen junaan. Jotkut jäävät junasta kun saivat jo joltain toiselta ajan. Minua ei enää tarvita siihen panetuksen hätään.
-
Olen menettänyt luottamuksen ainakin miesten sisälukutaitoon... ja muistiin. Kaikissa ilmoituksissani lukee hinnat. Niistä huolimatta suurin osa uusista asiakkaista kysyy mitä maksaa. :o
Ei se ole sisälukutaito, vaan tähän on melko selkeä syy: joillakin myyjillä hinnat ovat sitten tapaamisella jotain muuta kuin ilmoituksessa. En tiedä mikä ilmiö se on, mutta kun ilmoitus realisoituu tapaamiseksi, hinta lähteekin nousuun. Viestitellessä (tai joskus vasta tapaamisella) joskus paljastuu, että ilmoituksen hinnat ovatkin vain suuntaa-antavia tai samanlaisia kuin lentoyhtiöiden ja matkatoimistojen alkaen -hinnat, joilla todellisuudessa kukaan ei taida lopulta päästä matkustamaan mihinkään. Siksi itsellä on ihan rutiini kysyä hinta joka kerta yhteyttä ottaessa ja joskus vielä vahvistusviestissäkin.
-
Tuntemattomien kanssa jos ei edellisenä iltana (tai myöhäisen iltatapaamisen kohdalla aamulla) ole kaikki tarvittavat vahvistukset tulleet, en tapaamiselle mene.
Tähän taisin viitatakin toisessa ketjussa, taannoin kävi niin että klo 12 tapaamiseen tuli saapumisohjeet vasta samana aamuna paria tuntia ennen tapaamista - ei pätkääkään huvittanut ruveta kiireessä valmistautumaan, menin koiran kanssa pitkälle lenkille. Koira tykkäsi.
Aina vahvistan olevani tulossa itse vaikka olisi suht lyhyellä varotusajalla varattu samana aamuna.
Nyrkki perseessä odottaminen ei ole kivaa (paitsi jos tykkää), kummankaan osapuolen kannalta.
-
Mielestäni on normaaleja käytöstapoja ilmoittaa jos ei pääse. Mutta jos kokee vaikeaksi sanoittaa perumista, niin ehkä sitä haluaa ajatella että asia hoituu kun vaan jättää vahvistamatta? Ja no, alalla on paljon erilaisia käytäntöjä ja kaikki ei oikein ole lukumiehiä. En tiedä.
Mun on jotenkin hankala hahmottaa, että joku jättäisi reagoimatta vahvistuspyyntöön mutta silti tulisi paikalle. Parhaassakin tapauksessa pt on jo valmiiksi vähän ärsyyntynyt, ja tapaaminen sen verran huonompi.
Pt:n erikseen kysymä vahvistus on selkeä, mutta toki voi olla ajoituksen kannalta vaikea (keskellä yötä tai kiireistä työpäivää, jolloin vastaus viivästyy. Tai kun vieressä on joku kysymässä keneltä se viesti tuli)
Suurin osa omista tapaamisista on samalle päivälle joten ei kauheasti ole kosketuspintaa näihin varmistusjuttuihin.
-
Olen menettänyt luottamuksen ainakin miesten sisälukutaitoon... ja muistiin. Kaikissa ilmoituksissani lukee hinnat. Niistä huolimatta suurin osa uusista asiakkaista kysyy mitä maksaa. :o
Ei se ole sisälukutaito, vaan tähän on melko selkeä syy: joillakin myyjillä hinnat ovat sitten tapaamisella jotain muuta kuin ilmoituksessa. En tiedä mikä ilmiö se on, mutta kun ilmoitus realisoituu tapaamiseksi, hinta lähteekin nousuun. Viestitellessä (tai joskus vasta tapaamisella) joskus paljastuu, että ilmoituksen hinnat ovatkin vain suuntaa-antavia tai samanlaisia kuin lentoyhtiöiden ja matkatoimistojen alkaen -hinnat, joilla todellisuudessa kukaan ei taida lopulta päästä matkustamaan mihinkään. Siksi itsellä on ihan rutiini kysyä hinta joka kerta yhteyttä ottaessa ja joskus vielä vahvistusviestissäkin.
Just näin. Ei ole kerta eikä kaksi kun se hinta nouseekin tapaamista sovittaessa ilman selkeää syytä. Hinta epäselvyyttä tulee joskus myös siitä kun ei tiedä onko joku palvelu extra vai ei. Jotkut ottaa extraa esim rinnoille laukeamisesta. Siksi tulee kysyttyä että paljonko maksaa 30min aika jos laukeaa lopuksi tissien väliin. Vaikka ilmossa olisikin joku hinta. Typerin ylläri extra mitä on tullut kohdattua oli hieronnasta lisähinnan pyytäminen.
Vahvistusviestit on täysin ok ja jokaisen tavatun kanssa on ollut joku vahvistus 60-15min ennen ekaa tapaamista. Vahvistusviestit toimii molempiin suuntiin. Ei tartte jännittää että muistiko PT sen sovitun ajan.
-
Olen menettänyt luottamuksen ainakin miesten sisälukutaitoon... ja muistiin. Kaikissa ilmoituksissani lukee hinnat. Niistä huolimatta suurin osa uusista asiakkaista kysyy mitä maksaa. :o
Ei se ole sisälukutaito, vaan tähän on melko selkeä syy: joillakin myyjillä hinnat ovat sitten tapaamisella jotain muuta kuin ilmoituksessa. En tiedä mikä ilmiö se on, mutta kun ilmoitus realisoituu tapaamiseksi, hinta lähteekin nousuun. Viestitellessä (tai joskus vasta tapaamisella) joskus paljastuu, että ilmoituksen hinnat ovatkin vain suuntaa-antavia tai samanlaisia kuin lentoyhtiöiden ja matkatoimistojen alkaen -hinnat, joilla todellisuudessa kukaan ei taida lopulta päästä matkustamaan mihinkään. Siksi itsellä on ihan rutiini kysyä hinta joka kerta yhteyttä ottaessa ja joskus vielä vahvistusviestissäkin.
Aivan. Enpä tuota tullut ajatelleeksi.
Hämmentävää jos hinnat vielä muuttuvat siitä mitä alunperin on ilmoituksessa mainittu.
-
Voi siinä ilmoituksessakin jo olla ristiriitaiset hinnat :) ja ekstrojen hinnoittelu ei aina ole täysin selkeää. Olen pyytänyt omasta mielestäni samanlaista tapaamista samalta pt:ltä, mutta jokin sanavalinnassani silloin toisella kertaa sai yhden asian muuttumaan lisämaksulliseksi.
Mutta jos ilmoituksessa on yksi hinta enkä pyydä mitään tiettyä, niin en mä sitten ota asiaa erikseen puheeksi.
-
Nyt kysyn tyhmyyttäni että miten ilmoituksessa voi olla hinnat? RE:ssä on kyllä mutta ilmoittavatko kaikki tosiaan siellä? Itse koen sen niin jäätävän kalliiksi ettei maksa vaivaa.
-
Nyt kysyn tyhmyyttäni että miten ilmoituksessa voi olla hinnat? RE:ssä on kyllä mutta ilmoittavatko kaikki tosiaan siellä? Itse koen sen niin jäätävän kalliiksi ettei maksa vaivaa.
Monella on myös omat nettisivut ja hinnat siellä.
-
En luota siihen, että asiakas oma-alotteisesti vahvistaa saapumisensa.
Minä laitan viestiä viimeistään edellisen päivän iltana.
Kysyn onko tulossa vai haluaako peruuttaa.
Jos on edelleen tulossa, annan osoitteen.
Hep! Käytännöllinen ja Hyvä Tapa 👍. - Itsekin olen pyrkinyt lähettämään pidemmän ajan päähän sovittaessa varmistusviestin päivää aikaisemmin.
-
Nyt kysyn tyhmyyttäni että miten ilmoituksessa voi olla hinnat? RE:ssä on kyllä mutta ilmoittavatko kaikki tosiaan siellä? Itse koen sen niin jäätävän kalliiksi ettei maksa vaivaa.
Samuelin vastauksesta jatkaen, joidenkin ilmoitus ei ole varsinaisista seksipalveluista.
(Omasta mielestä RE ei ole erityisen kallis jos tekee täysipäiväisesti seksityötä ja mieltää sen markkinointikuluksi. Tämä ei toki päde kaikkiin seksityöntekijöihin, ja jos saa riittävästi asiakkaita ilman maksullista markkinointia niin eihän siinä sitten mitään. Verrokiksi (https://www.en.fgirl.ch/creation-annonce/) miten eräs toinen, oman alueensa suurin sivusto markkinoi itseään ilmoittajille.)
-
Minä sovin tapaamisen yleensä hyvissä ajoin ja edellispäivänä tai aamulla vahvistan asian. Tarkka osoite, ovikoodi tai mikä nyt tapauskohtaisesti on tarpeen, tulee sovitusti siinä ennen....
Ei ole ongelmia ollut.
Olen joskus joutunut perumaan tapaamisen, käsittääkseni tämäkin on otettu asiallisesti vastaan; Näitä vaan tulee.
Rahastakaan ei ole tarvinnut riidellä. Aina olen tyydytettynä poistunut sovitun ajan perästä 🥴
-
Mä en pyydä vahvistusta edellisenä päivänä kuin harkintani mukaan epämääräisen epävarman oloisilta. Sovin tapaamiset vain sähköpostitse, ja mulla varauksen vahvistuksena on ihan hyvin toiminut se, että asiakas toimittaa viimeistään edellisenä päivänä mulle puhelinnumeron, johon voin soittaa 5-10min ennen tapaamista ja ohjata perille asti. En anna turvallisuussyistä tarkkaa sijaintiani uusille asiakkaille kuin vasta juuri ennen tapaamista. Toki he odottavat oikeilla kulmilla soittoani.
Aina välillä joillekuille oman numeron antaminen on kynnyskysymys ja sitten me ei vaan voida tavata. Siinä ei yleensä auta mun vakuuttelut siitä, että heidän yksityisyytensä on mun kanssa varmassa turvassa.
-
Itse olen tavannut vahvistaa tulemiseni n. tuntia ennen. Mutta taannoin kävi niin, että olin sopinut tapaamisen edellisviikolla. PT ei pyytänyt mitään vahvistusviestiä. Aika oli iltapäivällä mutta jo aamulla huomasin, että PT:ltä oli tullut puolilta öin viesti, että olenko varmasti tulossa ja jotain 6:30 viesti, että koska en vahvistanut aikaa, tapaaminen on peruttu. Olin ihan täh Että minun olisi kai pitänyt pyytämättä ymmärtää vahvistaa tapaaminen jo vuorokautta ennen
Mä kerron heti tapaamisen sopimisen jälkeen, että varmistathan tapaamispäivänä kello X mennessä. Asiakkaalla on siis tiedossa se varmistus jo heti välittömästi eli ei tarvitse jännittää, että millaiset käytännöt mulla on.
Mitä tulee siihen, että seksityöntekijät lähettelevät itse vahvistuksia niin en tee sitä siksi, ettei sitä (taaskaan) vaadita muilta yrittäjiltä, miksi olisin poikkeus? Jos asiakas palvelun haluaa niin ihan minimivaatimus on se, että asiakas muistaa tapaamisen olevan edes sovittu. Haluan suodattaa tällaiset hihhulit saman tien pois, jotka haluavat minun muistuttavan heitä tapaamisesta. Oletan kuitenkin, että vastapuoli on täysi-ikäinen ja osaa omaa kalenteriaan käyttää.
-
Mitä tulee siihen, että seksityöntekijät lähettelevät itse vahvistuksia niin en tee sitä siksi, ettei sitä (taaskaan) vaadita muilta yrittäjiltä, miksi olisin poikkeus?
Ei nyt tule mieleen yhtään muuta alaa, jossa yrittäjä odottaisi että mä asiakkaana lähetän ylimääräisen vahvistuksen määrättyyn aikaan. Suht moni firma lähettää muistutusviestin esim. edellisenä päivänä, mutta ei odota siihen mitään kuittausta.
Mutta oleellisemmin, ketä varten se vahvistus on? Ymmärsin että tässä on kyseessä ylimääräinen tehtävä jonka annat asiakkaillesi oman mielenrauhasi takia. Saat toki pyytää ja yleensä suomalaiset on hyviä tottelemaan sääntöjä. Ja tämän alan erikoispiirteenä monet asiakkaat aidosti pitävät yrittäjästä ja ovat mielellään tälle mieliksi.
Mutta olet mielestäni vähän väärillä urilla jos mietit tätä jotenkin reiluuden kautta, että juuri näin sen pitää mennä.
-
^^ Voin olla väärässä (ainakin kerran luulin olevani 😉), mutta mun käsitys on, että näitä vahvistusviestejä pyydetään nimenomaisesti palveluntarjoajien puolelta oharien välttämiseksi. En näe mitään syytä miksi itse sellaista asiakkaana kaipaisin ja selviän mainiosti ilman niitä, kunhan saan ajoissa tiedot sijainnista ym. tarvittavan infon paikalle saapumisesta.
-
Mä lähetän treffipäivänä viestin, missä kerron treffien keskeisimmät speksit, eli että treffaamme tänään klo x-y, z e.
Jaan samalla osoitteen ja kerron tulevani vastaan. Pyydän tähän kuittauksen. Paikalletulovahvistuksen lisäksi varmistan näin, että meillä on deitin kanssa yhteisymmärrys korvauksen määrästä.
Mun mielestä tämä on sekä järkevää että huomaavaista. Haluan, että perustiedot ovat hyvin selkeät, eikä deitin tarvitse stressata siitä ettemmekö olisi yhteisymmärryksessä perusasioista. Samalla ilmaisen, että odottelen jo deitin saapumista. :)
Pakko myöntää, että olen pari kertaa unohtanut lähettää tämän vahvistus- ja tulo-ohjeviestin. Olen vielä sen verran untuvikko, että opettelen vielä rutiineja. Onneksi deitit ovat olleet aktiivisia ja kyselleet tietojen perään.
-
Itse laitan vahvistusviestin ja sitten vielä ku olen lähellä tapaamispaikkaa. :headbang:
-
^^ Voin olla väärässä (ainakin kerran luulin olevani 😉), mutta mun käsitys on, että näitä vahvistusviestejä pyydetään nimenomaisesti palveluntarjoajien puolelta oharien välttämiseksi. En näe mitään syytä miksi itse sellaista asiakkaana kaipaisin ja selviän mainiosti ilman niitä, kunhan saan ajoissa tiedot sijainnista ym. tarvittavan infon paikalle saapumisesta.
Kyllä se omakin vahvistaminen on välillä tarpeen. On ne hupakotkin yhtälailla unohtaneet tapaamisia. Eipä tule sitten turhaan valmistauduttua ja lähdettyä.
Toisten kanssa tuota ei tarvita kumpaankaan suuntaan, mutta aina ei uuden tuttavuuden kanssa tiedä...
-
^ Tarkoitin juurikin sitä, että itse kyllä muistan sovitut tapaamiseni ilman vahvistuksiakin. Mutta oikeassa olet, meissä ihmisissä on eroja ja toisten kanssa vaan joutuu varmistelemaan asioita.
-
Mitä tulee siihen, että seksityöntekijät lähettelevät itse vahvistuksia niin en tee sitä siksi, ettei sitä (taaskaan) vaadita muilta yrittäjiltä, miksi olisin poikkeus? Jos asiakas palvelun haluaa niin ihan minimivaatimus on se, että asiakas muistaa tapaamisen olevan edes sovittu. Haluan suodattaa tällaiset hihhulit saman tien pois, jotka haluavat minun muistuttavan heitä tapaamisesta. Oletan kuitenkin, että vastapuoli on täysi-ikäinen ja osaa omaa kalenteriaan käyttää.
Teoriassa juuri noin ja olet periaatteessa täysin oikeassa ja minä kanssasi samaa mieltä, mutta elävän elämän käytännön realiteetit (joihin emme voi vaikuttaa) nyt vain taitavat olla sellaiset, että se Violan tapa taitaa kuitenkin johtaa parempaan tapaamisten toteutumisprosessiin. Sehän on nimenomaan myyjän etu.
Asiakas tuskin sellaisia myyjältä tulevia varmistusviestejä odottaa ja kaipaa, Violakin taitaa lähettää niitä oman etunsa, ei asiakkaan vuoksi.
Mutta asiakkaana lähetän ilman muuta varmistusviestin pyytämättäkin ennen tapaamiselle lähtöä. Sen verran monta turhaa reissua on tullut tehtyä. Ja lähtökohtana on, että jokin kuittaus minun pitäisi saada ennen kuin on aika lähteä kohteeseen.
Tuohon "oletan kuitenkin, että vastapuoli - - osaa omaa kalenteriaan käyttää."
-> jos odotat tätä kaikilta, odotat liikoja ;D
-
Violakin taitaa lähettää niitä oman etunsa, ei asiakkaan vuoksi.
Sekä että.
Kyllä, oman edun takia. Ohareita vähemmän.
Myös siksi, että toimintatapani on parempi asiakkaalle.
Hän voi kunniallisesti vielä peruuttaa tapaamisen jos tuntuu siltä, ettei sittenkään halua tulla sessioon. Annan reilun perääntymismahdollisuuden.
-
Tuohon "oletan kuitenkin, että vastapuoli - - osaa omaa kalenteriaan käyttää."
-> jos odotat tätä kaikilta, odotat liikoja ;D
Aika moni PT tekee sellaisen [virheellisen] oletuksen, että kaikki muut toimivat samalla konseptilla kuin hän.
Kun varaat ajan hammaslääkärille tai autolle huoltoajan, ostat palvelua, jota tarvitset ja joka on sinulle välttämätöntä.
Seksipalvelujen käyttäminen ei ole mikään välttämätön palvelu, varsinkaan jos vielä kerrotaan, että palvelua on tarjolla vain päivänä X, kellonaikaan Y. Osoitteen saat paria tuntia ennen tapaamista ja tasaraha on oltava. Jos turskalla ei ole palvelusta mitään positiivista kerrottavaa, turska olkoon hiljaa seurakunnassa.
-
Mä en lähettele mitään vahvistusviestejä enkä niitä odota myöskään asiakkailta. Mä oon vahvasti sitä koulukuntaa, että jos jotain on sovittu niin siitä pidetään kiinni ilman erillisiä lisävarmiseluja puolin ja toisin. Laitan myös osoitteen (asunnon numeroa lukuunottamatta) heti tapaamisen sopimisen yhteydessä, etten sitten unohda antaa osoitetta kiireisenä päivänä.
Mulle on joskus käynyt tilanteita, että asiakas on lähettänyt vahvistusviestin, ja koska en ole huomannut viestiä ja vastannut hänelle sopivassa ajassa, hän on katsonut treffit peruuntuneeksi ja jättänyt tulematta...
-
Ei nyt tule mieleen yhtään muuta alaa, jossa yrittäjä odottaisi että mä asiakkaana lähetän ylimääräisen vahvistuksen määrättyyn aikaan. Suht moni firma lähettää muistutusviestin esim. edellisenä päivänä, mutta ei odota siihen mitään kuittausta.
Tässä olet ihan oikeassa, myönnän.
Sanoisinkin siis, että tämä varmistusviestittely on sille varausmaksulle (joka taas on yleinen käytäntö) vaihtoehto. Eli se on vähän joko tai. Valitettavasti kuitenkin tälle "ylimääräiselle työlle" on tarvetta, koska osa lakkaa esim. lukemasta viestejä muutamaa tuntia ennen (ilmeisesti ei kehdata suoraan estää syystä tai toisesta, kun ollaan päätetty ettei tulla paikalle) ja tämä pelastaa minut useimmiten, joten katson sen ihan tarpeelliseksi.
Mitä tulee siihen, että aikuinen ihminen ei osaa laittaa sovittua menoa kalenteriin niin sellaisia asiakkaita en tietenkään kaipaa.
-
Mä en lähettele mitään vahvistusviestejä enkä niitä odota myöskään asiakkailta. Mä oon vahvasti sitä koulukuntaa, että jos jotain on sovittu niin siitä pidetään kiinni ilman erillisiä lisävarmiseluja puolin ja toisin. Laitan myös osoitteen (asunnon numeroa lukuunottamatta) heti tapaamisen sopimisen yhteydessä, etten sitten unohda antaa osoitetta kiireisenä päivänä.
Mulle on joskus käynyt tilanteita, että asiakas on lähettänyt vahvistusviestin, ja koska en ole huomannut viestiä ja vastannut hänelle sopivassa ajassa, hän on katsonut treffit peruuntuneeksi ja jättänyt tulematta...
Haluaisin pystyä itsekin katsomaan tapaamiset oikeasti jo sovituksi, mutta koska en itse (vielä) käytä varausmaksua niin ohareiden prosentuaalinen osuus on korkea, josta syystä on yksinkertaisesti pakko lisätä näitä keinoja. Ymmärrän, että ennakkoon edes jotain maksanut asiakas on paljon suuremmalla todennäköisyydellä tulossa kuin sellainen, joka voi varata maksamatta ja anonyymisti. Seuraamuksia ei yksiselitteisesti ole. Myös tämä lanka saa nojaamaan vahvemmin ennakkomaksujen käyttöönottoon.
-
Vahvistusviestit toimii molempiin suuntiin. Ei tartte jännittää että muistiko PT sen sovitun ajan.
Tämä on kyllä totta.
-
Kun tapaamista alun perin sovitaan ja löydetään sopiva ajankohta tapaamiselle vahvistan tämän vielä sanallisesti "tapaamme xx.x. klo x-y" ja kerron, että laitan vielä vahvistus- ja infoviestin muutama päivä ennen tapaamista. Kontaktoin asiakkaan yleensä 2-3pvää ennen tapaamista ja pyydän vastauksen viestiin jolloin tapaaminen on molemmin puolin lukkoon lyöty. Tässä viestissä kertaan vielä sovitun; tapaamisajankohdan, sovitut speksit tapaamisen sisällöstä ja maksusta ja kerron, että saapumisohjeet laitan joko tapaamista edeltävänä iltana tai tapaamispäivän aamuna, riippuen monelta on määrä tavata.
Tämä on minulle toimiva ja mielestäni selkeä tapa toimia. Laittamalla vahvistusviestin muutama päivä ennnen tapaamista karsin myös tehokkaasti hupivarailijat, mielensä muuuttaneet tai tapaamisen unohtaneet ja pystyn vapauttamaan ajan jollekin muulle.
-
Violakin taitaa lähettää niitä oman etunsa, ei asiakkaan vuoksi.
Sekä että.
Kyllä, oman edun takia. Ohareita vähemmän.
Myös siksi, että toimintatapani on parempi asiakkaalle.
Hän voi kunniallisesti vielä peruuttaa tapaamisen jos tuntuu siltä, ettei sittenkään halua tulla sessioon. Annan reilun perääntymismahdollisuuden.
Tuollainen vahvistusviesti voi olla myös hyvää henkilökohtaista markkinointia, jolla PT osoittaa, että on kiinnostunut asiakkaasta. Kuten totesin, PT markkinointi eroaa asiakkaan suuntaan hyvässä ja pahassa.
"Yes, kiitos!
Ah, meillä niin paljon uusia kivoja paikkoja ja leluja kokeiltavana...
Tulee olemaan pitkä tunti sinulle 😜"
Hieman muokattu vahvistusviesti ja kieltämättä tuli tunne, että vanha tuttu odottaa innolla seuraavan päivän tapaamista...
-
Itsellä nostaa hiukan niskakarvoja ajatus siitä että pt soittelisi vahvistuksia 😬
Viesti toki ok ja tähän asti asiat on aina saatu sovittua.
Yleensäkin, kun kaks täyspäistä sopii jotain, ne vahvistukset ja kuittauksetkin pystyy sopimaan?
Itselle koko tämä vänkääminen tuntuu oudolle mutta ymmärrän kyllä ensinnäkin tuon oharitouhun ja sen aiheuttaman harmin.
On vain itselle vieras tapa...
Niin, olisko lähinnä oharia omalla kohdalla ollut kun maililla koitettiin tapaamista sopia ja esitin päivää ja pyysin aamuaikaa.
Vastauksessa pt tarjosi
muistaakseni kl 17?
En sitten enää sitä keskustelua jatkanut 🤗
-
Ajanvarauksen yhteydessä sanon, että "laitan osoitteen edellisenä iltana". Ja edellisenä iltana laitan seuraavan päivän asiakkaille viestit, jossa kertaan monelta nähdään, mitä maksaa, annan saapumisohjeet, ja pyydän vielä kuittaamaan viestin saaduksi.
Mä koen tän samana kuin miten esim kosmetologilta/hierojalta/kampaajalta tulee 24h ennen varattua aikaa sähköpostiin tai viestillä muistutus varauksesta, hinnoista ja peruutusehdoista.
Henkilökohtaisesti en tykkäisi, jos mun asiakkaana pitäisi vielä ajanvarauksen jälkeen oma-aloitteisesti muistaa lähettää vahvistusviestejä varauksistani - saattaisi jäädä kampaajalla aina käymättä, kun luultavasti unohtaisin 😅 Lisäksi en itse palveluntarjoajana tykkäisi odotella, että tuleeko vahvistuksia vai ei, ja näin pääsen vielä kertaamaan, mitä ollaan sovittu (ja muistuttamaan, mitä ihanaa on luvassa - jos olisi päässyt unohtumaan...😁😘)
-
Kiitos kaikille näkökulmista ja toimintatapojen avaamisesta - näin sitä pääsee kehittymään ;D
Otan hetkeksi koekäyttöön tuon minulta tulevan vahvistuksen eli ajan sopimisen jälkeen kerron vielä palaavani osoitetietojen kanssa lähempänä, kertaan sovittuun aikaan asiat, mistä olemme sopineet ja asiakkaan sen kuitatessa luovutan osoitetiedot.
Haluaisin vielä kuitenkin tietää, että esim. IlonaTequila, kuinka kauan odotat sitä kuittausta? Kerrotko asiakkaalle, että sen täytyy tulla tiettyyn aikaan mennessä?
Tällä hetkellä hyödyn kuitenkin suuresti jonkinlaisesta vahvistuskäytännöstä, joten toivon sellaisten asiakkaiden jotka eivät sitä tarpeelliseksi koe omalta kohdaltaan suhtautuvan siihen ymmärryksellä :-*
-
Omakohtaista kokemusta vahvistusviesteistä vain muutamalta pt:ltä. Kahden keikkalaisen kanssa tapaamiset oli sovittu useampi viikko aikaisemmin, oli kiva saada vahvistus edellisenä päivänä. Vahvistukset oli pitkälti IlonaTequilan kuvailemassa muodossa, faktat ja pikku heruttelua.
Yksi paikallinen halusi muutamaa päivää aikaisemmin sovitun tapaamisen vahvistettavaksi vielä edellisenä iltana. Luvattua viestiä ei kuulunut, aamulla kyselin perään, nätisti paikkaili unohduksensa ja tapaaminen onnistui hiukan myöhästyneellä aloituksella.
Vaikka valtaosa tapaamisistani on toteutunut ilman lisävahvisteluita, niin näiden kokemusten pohjalta näkisin vahvistusviestin molemminpuolisena hyvänä, kummankaan ei tarvitse jännittää toisen unohtaneen. Etenkin jos tapaaminen on sovittu jo aikaa sitten. Itse muistan kyllä odotetun tapaamisen, kiva tietää että toinenkin.
Elämäntilanteeni takia minulle on sama kuinka ja milloin vahvistus toteutetaan. Salaa hupakoivalle saattaa mennä agenttileikiksi, varsinkin lyhyet aikaikkunat, mutta sehän voi olla osa nautintoa.😁
-
Ajanvarauksen yhteydessä sanon, että "laitan osoitteen edellisenä iltana". Ja edellisenä iltana laitan seuraavan päivän asiakkaille viestit, jossa kertaan monelta nähdään, mitä maksaa, annan saapumisohjeet, ja pyydän vielä kuittaamaan viestin saaduksi.
Tykkään itse tästä Ilonan mainitsemasta tavasta. Muistutus tulevasta tapaamisesta, samalla osoite ja muut ohjeet saapumisesta. Useimmiten arkeni on sen luonteista, että vähentää suunnattomasti stressiä, jos tiedän ajoissa mihin pitää olla menossa vaikkapa suoraan töistä. En pidä siitä, että infoa tulee ripotellen, vaan selkeä paketti on aina parempi. Ja nimenomaan ajoissa, jolloin oma ajankäyttöni on helpompaa.
-
Haluaisin vielä kuitenkin tietää, että esim. IlonaTequila, kuinka kauan odotat sitä kuittausta? Kerrotko asiakkaalle, että sen täytyy tulla tiettyyn aikaan mennessä?
Pääasiassa kuittaukset tulevat vielä samana iltana, viimeistään seuraavana aamuna (tai aamupäivällä). Tulossa olevat asiakkaat kuitenkin ovat odottaneet sitä osoitetietoa 😊 JOS asiakkaalta ei ole tullut kuittausta 2-3h ennen tapaamisen alkua, laitan perään viestin, että "varmistatko, että sait osoitteen ja olet tulossa?", mutta näihin harvoin tulee vastausta, vaan sitten tietää jo melkein ohariksi.