Saitin juttujen perusteella näyttää siltä, että palveluntarjoajien vastaamattomuus asiakkaiden asiallisiin yhteydenottoihin/yhteydenottoyrityksiin on kohtuullisen yleistä. Ja nyt ei ole kyse niistä muutaman sanan "pannaaanko, mitä maksaa" -tyylilajin yhteydenotoista, niihin nyt ei tietenkään vastauksia tule.
Muodostetaanpa hieman käsitystä siitä, miten yleistä tämä on. Kertoisitteko asiakaskunnan edustajat
a) millaisella prosentilla suunnilleen saatte asiallisiin yhteydenottoihinne vastauksia?
b) kuinka usein tapaaminen kariutuu siihen, että palveluntarjoaja ei enää ensimmäisen vastauksensa jälkeen vastaa mitään?
c) kannattaako tehdä useita yrityksiä?
Jos kehtaatte, kerro mihin päin Suomea kokemuksesi perustuu. Tässä lienee eroja alueittain paljonkin.
Muodostetaanpa hieman käsitystä siitä, miten yleistä tämä on. Kertoisitteko asiakaskunnan edustajat
a) millaisella prosentilla suunnilleen saatte asiallisiin yhteydenottoihinne vastauksia?
b) kuinka usein tapaaminen kariutuu siihen, että palveluntarjoaja ei enää ensimmäisen vastauksensa jälkeen vastaa mitään?
c) kannattaako tehdä useita yrityksiä?
Jos kehtaatte, kerro mihin päin Suomea kokemuksesi perustuu. Tässä lienee eroja alueittain paljonkin.