Julian mieshän on itsekin alalla ja kuulemma tarjoaa kunnon suikkareista jne
Uutiset:
^Kyllä se on mun mies. En nyt ihan ymmärrä miten kenenkään perhesuhteet liittyy mihinkään mutta tietysti sulla, kuten muillakin on oma vapaus valita kellä pt.llä käy. Eikä niitä valintoja tarvitse mitenkään selitellä tai perustella kenellekään. Kuten ei pt.n tarvitse perustella keitä hän valitsee asiakkaikseen.
Ehkä vähä oftopic mutta ois kiva kuulla miten sun mies suhtautuu tähän ammattiin? Itellä lähes sama tilanne ja näin miehenä hieman ristiriitaiset tunteet
^Hieno homma, kiitos ymmärryksestä. Tässä ollaan molemmat koettu väliin melkoisia ristiaallokoita.Teetkö JuliaK kotikäyntejä, länsisellä Tampereella? Ihan yksin, ei miehe kera : )
Heips,
Ihmettelen usein, kun miehet kysyvät suuhoitoa ilman kondomia. Eikö teille oma terveys merkitse mitään? Ymmärrän kyllä, että ilman kondomia tuntuu paremmalta, mutta mitäpä jos saatkin jonkin noista alla olevista taudeista itsellesi???
Itse en halua mitään tauteja mihinkään aukkooni enkä niitä tauteja jakele myöskään asiakkailleni.
Lähes kaikki seksitaudit voivat esiintyä sukuelinten ohella myös suun limakalvoilla: herpes, kondylooma eli visvasyylä, tippuri, kuppa ja klamydia. Myös B-hepatiitti voi tarttua suun limakalvojen kautta!
Aika riskipeliä käytte miehet, jos annatte ottaa suihin ilman kondomia.
Maria😘
Heips,
Ihmettelen usein, kun miehet kysyvät suuhoitoa ilman kondomia. Eikö teille oma terveys merkitse mitään? Ymmärrän kyllä, että ilman kondomia tuntuu paremmalta, mutta mitäpä jos saatkin jonkin noista alla olevista taudeista itsellesi???
Itse en halua mitään tauteja mihinkään aukkooni enkä niitä tauteja jakele myöskään asiakkailleni.
Lähes kaikki seksitaudit voivat esiintyä sukuelinten ohella myös suun limakalvoilla: herpes, kondylooma eli visvasyylä, tippuri, kuppa ja klamydia. Myös B-hepatiitti voi tarttua suun limakalvojen kautta!
Maria😘
Kaikessa pitäisi käyttää suojaa, se on vastuunottamista. Enkä missään nimessä tässä vertaillut suomalaisia ja ulkomaisia palveluntarjoajia.
Valitettavasti moni ei edes tiedä, että suuseksin kauttakin voivat taudit tarttua. Olen myös seksologi ja sairaanhoitaja koulutukseltani, joten mulle nää jutut on tärkeitä. En halua pilata kenenkään elämää. Vastuulliset pt:t käyvät myös suojien käytön lisäksi säännöllisesti testeissä.
Testissä käyminen ei kuitenkaan yksistään ole suoja.
Jokainen tietysti tekee omat valintansa, niin pt kuin asiakas. Halusin vain muistuttaa suojien käytön tärkeydestä ja vastuunottamisesta.
Rakkautta ja aurinkoa kaikille
Maria
Heips,
Maria😘
Tilastoihin kannattaakin luottaa, hyvä🙈.
Ja kyllähän mä tuossa mainitsinkin, että kukin pt ja asiakas saavat itse päättää!
Ei ollut tarkoitus jauhaa samaa asiaa, mutta tännekin tulee uusia ihmisiä koko ajan ja uskokaa tai älkää, kaikki eivät ole niin valistuneita kuin te!
Mutta ihanaa kesää kaikilla suojilla tai ilman🌞🌞🌞
Nauttikaa seksistä ihan kuten haluatte, sehän on teidän ja pt keskinäinen sopimus😘.