Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: IirisFIN  (Luettu 10495 kertaa)

Poissa jhstone

  • Hero Member
  • Viestejä: 842
  • **** Nauttii muiden arvostusta
IirisFIN
« : Heinäkuu 22, 2023, 21:09:41 »
Iiriksen hierontapalvelusta onkin jo useita kehuja.
Kuten Iiris on täällä kertonut myös "full service" seksi on alkanut häntä kiinnostaa. Joten kutsuin outcall käynnille. Olihan huippu visiitti. Kuumat suudelmat alkuun, vaatteet veks. Ja huh, suikkari toimii. Lisäksi Iiris tykkää et häntä kosketaan, ja myös kertoo ne parhaat paikat js tavat koskea.
Lopuksi mun lemppari, eli 테이블 😉
Iiriskin tuntui siitä tykkäävän.
Naapuri: IirisFIN
Eläin elää ihminen ihmettelee
- Ismo Alanko

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: IirisFIN
« Vastaus #1 : Heinäkuu 22, 2023, 22:42:14 »
Kiitos, oli todella hauskaa ja sun luona oli lisäksi niin kiva tunnelma! 🥰 Mutta luulen, että 30 min on jatkossa meille aivan liian lyhyt aika…
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa Dolphin

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: IirisFIN
« Vastaus #2 : Elokuu 19, 2023, 14:41:46 »
Iiriksen lupaukset aistikkaasta herkkyydestä ja taitavasta seksuaalienergioita vapauttavasta kosketuksesta pääsivät toden teolla testiin. Stressin vuoksi oma seksuaalinen yhteyteni vaikutti olevan hieman kadoksissa ajankohtana johon tapaamista olin tiedustellut, joten olin kahden vaiheilla ajanvarauksen kanssa. Intuitiota kuunnellen rohkaistuin lopulta varaamaan 1h tapaamisen, toivoen rentouttavaa ja elvyttävää hierontaa ja hitaan nautiskelevaa GFE-tyylistä seksiä.

Saavuttuani tunnelma oli rento ja luonnollinen heti ensi hetkestä. Hieronnan alussa kuulin itseni yhä epäröivän. Mutta kuin huomaamatta koin rentouden ja nautinnon ottavan valtaa. Kuulostelin hiljaa ja nautin Iiriksen kosketuksista ja taidokkaan notkeista liikkeistä, body to body -hieronnasta. Iiriksen käsittelyssä oloni todella elpyi ja olin pian valmis suunnitelman seuraavaan vaiheeseen. Ja kuinka antoisalta ja aistiherkältä se tuntuikaan. Usean asennon kautta etenimme nautiskellen, ja päädyimme lopulta palkitsevaan ja ilahduttavaan loppuhuipennukseen.

Mukavien keskusteluiden jälkeen oli aika halata hyvästiksi ja poistuin kauniiseen kesäiltaan. Havahduin hämmästyen kuinka askel olikin kevyt ja olo euforinen. Mitä olinkaan juuri kokenut. Toiveeni olivat toteutuneet täsmälleen, ja ylittyneetkin. Iiris todella on kaunis ja ihastuttava persoona ja tekee tätä taidolla ja rakkaudesta lajiin. Vahva suositus. Uusinta kiehtoo ehdottomasti, ja sopiva ajankohta onkin jo mietinnässä. 😊

Poissa Hattrick

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: IirisFIN
« Vastaus #3 : Elokuu 19, 2023, 16:58:11 »
Tää on kyllä kuvien perusteella yksi kuumimmista naisista mitä tiedän. Ja nuo silmät!  :inlove: Millainen mahtaa olla hintataso🤔

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 161
  • * Kelpo kaveri
Vs: IirisFIN
« Vastaus #4 : Elokuu 19, 2023, 17:25:06 »
Ei persaukisille  ;D

Muistaakseni paneskelut;

30min 200€
45min 300€
1h    400€

Ja hieronnat vähän halvemmat. Pillua pääsee nuolemaan kelmun läpi, jos siitä tykkää.

Poissa Hattrick

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: IirisFIN
« Vastaus #5 : Elokuu 19, 2023, 19:11:53 »
Ei persaukisille  ;D

Muistaakseni paneskelut;

30min 200€
45min 300€
1h    400€

Ja hieronnat vähän halvemmat. Pillua pääsee nuolemaan kelmun läpi, jos siitä tykkää.

Perhana. Ilman kelmua pitäis kyllä saada. Se siitä sitten

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1051
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: IirisFIN
« Vastaus #6 : Elokuu 22, 2023, 02:51:35 »
Ei persaukisille  ;D

Muistaakseni paneskelut;

30min 200€
45min 300€
1h    400€

Ja hieronnat vähän halvemmat. Pillua pääsee nuolemaan kelmun läpi, jos siitä tykkää.

Sinänsä 30min ei ole kuin "50e" kalliimpi kun normi suomihupakko, mutta kun hinnoissa ei ole yleisen tyypillistä ns lisäaikaalea niin noi vähänkään pitemmät ajat kyllä kertaantuu aika merkittävästi... Siis ainakin siitä näkökulmasta, että jos esim 250e alkaa tuntia liian kalliilta sijoitukselta hupakointi kokemuksesta. pillukelmu tossa nyt ehkä eniten omalla kohdalla nyppii. Mulle on ihan fine että huputetaan veijari, mut kyllä nuolemisesta katoaa liikaa ainakin ajatuksen tasolla jos siihen joku rätti pitää laittaa väliin. Silti on kyllä jossain vaiheessa varmaan käytävä vierailulla.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 161
  • * Kelpo kaveri
Vs: IirisFIN
« Vastaus #7 : Elokuu 22, 2023, 05:37:57 »
Niin.. Olen siis käynyt ja en nyt hintojen lisäksi mitenkään dissanut mielestäni? Vähän siis kalliimman puoleinen tolla palvelulla lähinnä.

Huipppumimmi siis muuten, ite kyllä tykkään piĺlua nuolla ilman kelmuja ja tässä se ei onnistunut. Ei jatkoon, myöskin luonne vähän outo tai sekava 🤪

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: IirisFIN
« Vastaus #8 : Elokuu 22, 2023, 06:40:36 »
Kiitos rapsoista. ❤️ Kiva, että tää ketju on herännyt henkiin!

Outo - lapsesta asti tätä kuullut joten uskon sen. Sekava - no aivan takuuvarmasti sitäkin. 😁

Mutta ehdotan, että tästä Iiris ja kelmu-aiheesta voisi aloittaa oman langan, jotta kokemukset saisi ansaitsemansa tilan!
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1051
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: IirisFIN
« Vastaus #9 : Elokuu 22, 2023, 12:22:30 »
Niin.. Olen siis käynyt ja en nyt hintojen lisäksi mitenkään dissanut mielestäni? Vähän siis kalliimman puoleinen tolla palvelulla lähinnä.

Huipppumimmi siis muuten, ite kyllä tykkään piĺlua nuolla ilman kelmuja ja tässä se ei onnistunut. Ei jatkoon, myöskin luonne vähän outo tai sekava 🤪

en ottanutkaan dissailuna, vaan analysoin yleisesti tuota hintahaitaria ja kommenttia siitä että ei persaukisille, että jos ei pidä esim 30min 150e hintaa liian kalliina, ja neito näyttää mielestään tosi ihanalta, niin ei mulla kyllä se lisä 50e olis este kokemukselle. Mut sitten taas jos tykkäisin esim aina käydä 2h visiitillä, ja se oiskin esim 400e sijaan 800e, niin ymmärtäisin että tuossa kohtaa alkaa olemaan jo aika merkittävä lisäsijoitus ihan noin euromääräisesti.

Poissa Vieras1678

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: IirisFIN
« Vastaus #10 : Tammikuu 31, 2024, 21:54:19 »
En ole ymmärtänyt oikein eroottisen hieronnan päälle ennenkuin Iiris laskeutui nakuna selkäni päälle maatessani sängyllä hieman ensitreffiä jännittäen. Sovimme tapaamisen aluksi hierontakäynniksi mutta pitkään ei mennyt kun selälleni mentyäni kysyi tarkempia rajoja intiimialueista joille ei saisi koskea. Meidän tapauksessa aikuinen keskustelu ja sympatiat veikin nopeasti palvelusopimuksen päivitykseen ja olimme toistemme kimpussa täysillä. Pitkään olen seurannut Iiriksen juttuja hänen ystäväverkostossaan ja hyvä mieli jäi ensitapaamisesta. Tantrajoogan opiskelut ei varmasti mene hukkaan kun on näin hyvät lähtökohdat tehdä toiselle hyvää👍

Poissa Veriappelsiini

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: IirisFIN
« Vastaus #11 : Syyskuu 04, 2024, 12:21:39 »
Mieletön puolituntinen  Iiriksen kanssa takana. Jalat on edelleen ilmassa ja hymy korvissa.

Iiris ei hermostunut, vaikka ajan sopiminen meni pahasti säätämiseksi. Lopulta sopiva hetki löytyi.

Ainoat virheet olivat minun tekemiä ja ne olivat liian lyhyt aika ja peppuseksistä tinkiminen. Toisaalta jäipähän paljon odotettavaa seuraavaan tapaamiseen!

Iiris oli kuunnellut mun toiveet täydellisesti ja muutenkin kemiat kohtasivat uskomattoman hyvin!  Oli kyllä kiimaista ja hikistä menoa! 😅 Ja olin huomaavinani Iiriksenkin silmistä ja suupielistä ihan pientä, hetkellistä hyvänolontunnetta ☺️

Peppumiehenä sain puristella omaan makuun jotakuinkin täydellistä peppua, ja täytyy sanoa että myös tissit ovat aika kivasti kämmeneen sopivat!

Tapaamisen lopuksi juteltiin pitkään ja luontevasti kuin vanhan kaverin kanssa, vaikka yleensä olen salamana rappukäytävässä napittamassa paidan viimeisiä nappeja.

Iiris ei ole halvin, mutta parhaat harvoin ovat. Olisi pitänyt itsekin joustaa ensitapaamisen periaatteista ja ottaa heti pidempi tapaaminen extroilla.

Myös hieronta jäi kokematta, mutta siitä sai jo sellaisia viitteitä, että seuraavaksi se sisältyy tapaamiseen varmasti.

Kiitos Iiris, olet helmi! Kohdelkaa hyvin.

Sää perinteinen Suomen syyskuun sää, +29.


Poissa Bawee

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: IirisFIN
« Vastaus #12 : Syyskuu 07, 2024, 18:24:00 »
Siis aivan taivaallinen hieronnan saa Iirikseltä. Hän on 100% mukana siinä hetkessä ja se energia mikä hänestä säteilee sekä miten hän huomioi asiakkaan on juuri sitä mikä laittaa minut palaamaan uudelleen hänen luokse. Unohtamatta tietenkään hänen ihanaa vartaloa.
Kiitos Iiris kosketuksesi on taikaa, se energia ja rauhallisuus mikä valtaa minut kun lähden luotasi on voimaannuttavaa.