... Oon tullut siihen tulokseen, et mitä enemmän Ebrahimille lähetetään raiskausuhkauksia, sitä oikeutetumpaa oli suuttua lähetyksessä Valtaojan epäsensitiivisyydestä).
Kun ei tää oo niin vaikeeta!
Eli sinusta on oikein kostaa Valtaojalle tälle Ibrahimille (mahdollisesti) tulleet raiskausuhkaukset?
Oletko nyt varmasti ajatellut asian loppuun asti?
Meinaat, että Ebrahimi on kehitellyt trollien kuvakaappaukset kuvankäsittelyohjelmalla? Miten Valtaojalle on kostettu? Hän on mun nähdäkseni ilmaissut, ettei osallistu enää Ylen ohjelmiin, häntä ei yleisesti pidetä rasistina (en minäkään) ja moni on perustelemassa, miksi tässä varmaan nyt oli vain väärinkäsitys. Mutta on se musta silti tärkeää muistaa myös, että jos ilmaiset tuntevasi olosi turvattomaksi, on kysymys jonkun kokemuksesta, jota on pakko kunnioittaa vaikkei sitä ymmärrä. Mulla ei oo tunnesidettä kumpaankaan osapuoleen enkä usko "cäncelöintiin", mutta tää tuntuu jäätävän pieneltä menetykseltä ihmiskunnalle jos vältetään yhden sanan käyttöä. Siviilinaisia harvoin kutsutaan lempeästi huoriksi, miksei tätä otettais käyttöön?
Sanoilla on väliä *polkee ex-lingvistinä jalkaa*
^Nyt ei ollut kysymys siitä onko n-sanan käyttö oikein vai ei. Kukaan täällä ei ole tietääkseni puolustanut sen yleistä käyttöä.
Kysymys oli siitä että syyllistätkö Valtaojan siitä jos tälle Ibrahimille tulee raiskausuhkauksia ja millä perustein?
Jos väittää oloaan turvattomaksi ylen studiossa taatusti turvallisissa olosuhteissa niin silloin kyse on uhriutumisesta jota käytetään pelkästään aseena varsinkin kun kyetään samaan aikaan verbaalisesti hyvinkin voimakkaasti hyökkäämään toista vastaan. Ei mene läpi.