Kyllähän niistä "lainoista"kertyi yli parin tonnin piikki.
Onko mitään kirjallisena? Ja vaikka okisikin, tuskin niitä ikinä saisit.
Ehkä opit tuosta jotain.
En vaan voi käsittää...
Uutiset:
Ehkä opit tuosta jotain.
En vaan voi käsittää...
Ensikkäin haluan kiittää Angelia kolmesta vuodesta. Olisi ollut hyvä jatkaa jos oslisit maksanut velkasi takaisin niinkuin lupasit. Pillulla niitä et ehtinyt kuittaa,koska ei ollut aikaa tavata ja kun veloista kysyin niin selitykset löytyi. Varoituksena muille, ei kannata "lainata " tai antaa etumaksua. Tää Romanian smugu kyl tietää mitä tekee 🥰Näen tilanteen elävästi. Siinä on surullinen viulu soinut taustalla, huora päästänyt pari kyyneltä silmäkulmasta ja selittänyt "mikki merihädässä-tarinaa"
En menisi syyllistämään. Onhan se ymmärrettävää, jos jokin ihana vakkari kyseessä. Olen tapanut monta ihanaa vakkaria. Minäkin olisin valmis maksamaan vakkareilleni etukäteen tai auttamaan erilaisissa asioissa, kuten ryhtymään kuskiksi tarvittaessa. Olisin täysin yllättynyt, jos he tekisivät mitään samankaltaista
Ehkä opit tuosta jotain.
En vaan voi käsittää...
En menisi syyllistämään. Onhan se ymmärrettävää, jos jokin ihana vakkari kyseessä. Olen tapanut monta ihanaa vakkaria. Minäkin olisin valmis maksamaan vakkareilleni etukäteen tai auttamaan erilaisissa asioissa, kuten ryhtymään kuskiksi tarvittaessa. Olisin täysin yllättynyt, jos he tekisivät mitään samankaltaista
Ei kai kukaan anna rahaa lainaksi tuntemattomille?
Jos ei ois ollu varaa ni en ois ees lainannut. No ei sit maksanu takas pillulla eikä rahana. Nykyisen vakkarin kanssa homma toimii,tonnin laina tulee saman päivän aikana. Pienemmät summat hoidetaan luonnossa tai ihan vaan tippinä.
Minkä ihmeen takia te mieslapset aina otatte jonkun suositun mimmin jota sitten mollataan niin kauan kun kuvioihin astuu joku yhtä kaunis ja suosittu... Ja tää tonnin vippaaja, ei helvetti kai kukaan voi niin torspo olla että tuntemattomille tuollaisia summia lainaa.. eiköhän se ole tarkoitettu ihan huumoriksi...
Juu olen mä kans Angelin vuosia sitten tavannut, allekirjoitan että hällä on erikoisia toimintatapoja, turska passataan kulmamitan ja vatupassin kanssa jiiriin jne. Silti mulla jäi positiivinen muisto hänestä, komea mimmi, imi kullia, nussittiin ja pääsin maistelemaan ja pitelemään niitä tummia pitkiä sääriä. Muistan kans että mukava mimmi oli kyseessä ja pidin kivana seurana. Totta että kertaan se jäi koska monelta muulta saa kokonaisvaltaisesti menevämpää seksiä mutta arvon hänkin silti ansaitsee.
Angelin tapauksessa sillä oli joku simppi jolta se lypsi rahaa minkä sai irti eri verukkeilla. Näin kerto mulle et ottaa kaikki irti mitä saa. No mun kanssa makso alussa joko osan lainasta käteisellä tai pillulla. Olin niinku tosi ystävä joka auttaa.Lopuks summa oli kertynyt ilmeisesti niin suureksi, et oli aika vaihtaa seuraavaan. Onnea seuraajalle 😁
No niin se oli. Älä koskaan luota huoraan tai mustalaiseen 🙂 Tässä oli kumpikin. Opittu on 🥳