Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Fetissisi Nanan kanssa  (Luettu 3049 kertaa)

Poissa gorth

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fetissisi Nanan kanssa
« Vastaus #20 : Tammikuu 05, 2025, 11:29:55 »
^ yrittäjä ei ansaitse rahaa kuin tekemäänsä työtä vastaan, työntekijä kärjistetysti myymänsä vapaa-ajan verran.

Poissa Wildclubille

• Jr. Member
  • Galleria (19)
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #21 : Tammikuu 05, 2025, 12:32:52 »
Dominoita on vuosien aikana tullut ja mennyt. Studiota perustetaan ja niitä myös kaatuu. Täällä kartanolla alkaa nyt 18 toiminta vuosi. Itse en ole tekemässä paluuta dommehommiin.

Monenlaista on tullut nähtyä. Harvan ura kestää alalla kovin pitkään. Syitä siihen on hyvin monia. Fantasia dommehommista on monella usein erilainen, mitä se todellisuudessa on.

Lapinlisillä muutamasta vuodesta tulee helposti pitkiäkin uria. Ja osaaminen on nonella viikon tekemisen jälkeen täyttä ammattilaisuutta.

Koska työ ei ole ihan tavallisimmassa päästä, siksi tarjolla on paljon alalle monenlaisia halukkaita.

Täällä on kohtuu vuokrat tekijöille ja varmasti maamme parhaat tilat.

Tosiasia on, että kahdestakymmenestä hakijasta saattaa olla yksi sopiva koeajalle. Minä olen tietysti helvetin paha ämmä, kun en kelpuutta tänne. Olen myös paha, jos totean että homma ei taidakkaan olla täällä henkilölle sopiva.

Kartanolla on paljon erilaisia toimintoja joka päivälle. Kursseja, ryhmiä erilaisia iltoja jne...

Jos tiedät alalle sopivia tekijöitä, kartanon voi mainita. Kriteerit saa pyytäessä,jos niihin ei ole vielä törmännyt.

Opettamaan en muulta toiminnalta enää ehdi, joten pystymetsästä ei kannata hakea.

Kuten muissakin hommissa, kaikki eivät tule valituiksi.

Poissa samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : Tammikuu 05, 2025, 13:15:07 »
En ole koskaan käynyt kartanolla. Itselleni vaikeasti tavoitettavissa johtuen pitkästä matkasta. Tähän silti tottunut, kun asuu jossain muualla kuin pk-seudulla. Tuossa mainittiin ilmeisesti välimatka Helsingin ja Kirkkonummen välillä. Sama välimatka on Porin ja Rauman välillä. Jotenkin itseäni huvittaa aina pk-seudun keskusteluihin liittyvä purnaaminen olemattomista välimatkoista. Ratikalla pitäisi päästä joka paikkaan ilman vaihtoa.😄 Toki monien autottomuudesta johtuvan ongelman ymmärrän, kun kyseessä on paikka, jota lähelle ei pääse julkisella. En tiedä, miten kartanolle pääsee julkisilla. Itselläni matkaan menisi useampi tunti suuntaansa omalla autolla.

Paikkana varmaan sellainen, että kerran elämässä olisi kiva kokea, kunhan paikkaan tutustumiseen saa hyvän "oppaan". Yleisesti ottaen ei hyvään domme sessioon tarvita välttämättä muuta kuin vähän välineitä ja yksi huone, josta saa kuulua tarvittaessa vähän ääniä. Kuitenkin ainakin itselleni sessiot ovat enemmän pään sisällä tapahtuvaa kuin mikään Linnanmäen reissu.

Iran itse olen tavannut session merkeissä kahdesti. Ensimmäisen kerran Villi-Kellarilla joskus 2000 paikkeilla ja toisen kerran Villi-Kammiolla. Ensimmäinen paikka oli Turussa ja siinä paikassa on vieläkin saman tyyppistä toimintaa. Toinen oli Tampereella. Olen tavannut muutaman Iran paikoissa toimineen dominan ja yksi oli vakkarikin. Ymmärsin, että aika moni halusi omilleen, koska joku mättäsi. En tiedä mikä, mutta jokin siellä hiersi.

Ehkä paikka sopiikin paremmin ns joukkokoontumisiin ja niistä saa kerralla kerättyä isomman kolehdinkin. En tiedä, onko noissa tilaisuuksissa työskentelevät talkoolaisia vai ei. Jotain henkilökuntaa silloinkin tarvitaan.

Poissa MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : Tammikuu 05, 2025, 14:37:13 »
En ole koskaan käynyt kartanolla. Itselleni vaikeasti tavoitettavissa johtuen pitkästä matkasta. Tähän silti tottunut, kun asuu jossain muualla kuin pk-seudulla. Tuossa mainittiin ilmeisesti välimatka Helsingin ja Kirkkonummen välillä. Sama välimatka on Porin ja Rauman välillä. Jotenkin itseäni huvittaa aina pk-seudun keskusteluihin liittyvä purnaaminen olemattomista välimatkoista. Ratikalla pitäisi päästä joka paikkaan ilman vaihtoa.😄 Toki monien autottomuudesta johtuvan ongelman ymmärrän, kun kyseessä on paikka, jota lähelle ei pääse julkisella. En tiedä, miten kartanolle pääsee julkisilla. Itselläni matkaan menisi useampi tunti suuntaansa omalla autolla.

Paikkana varmaan sellainen, että kerran elämässä olisi kiva kokea, kunhan paikkaan tutustumiseen saa hyvän "oppaan". Yleisesti ottaen ei hyvään domme sessioon tarvita välttämättä muuta kuin vähän välineitä ja yksi huone, josta saa kuulua tarvittaessa vähän ääniä. Kuitenkin ainakin itselleni sessiot ovat enemmän pään sisällä tapahtuvaa kuin mikään Linnanmäen reissu.

Matka-ajat ja paikan saavuttavuus julkisilla ovat minulle yksi valintakriteeri. Toki olen käynyt junalla Tampereella ja Jyväskylässä sessioissa, joihin matka-aika on pidempi kuin tuo Kartanon tunti. Kartanoon pääsin järkevillä matka-ajoilla arkisin kolmeen eri slottiin. Pääkaupunkiseudulla minulla olisi kaksi vaihtoehtoista paikkaa, johon pääsisin Rautatieasemalta käytännössä ovelta ovelle ja toiset tai kolme kaksi paikka, mihin pitää kävellä pysäkiltä viitisen minuuttia. Kun julkisten vuorojen väli on noin kymmenen minuuttia, tämä mahdollistaa Kartanoa joustavamman sopimisen sessioajoista.

Jos asuisit Helsingin Keskustassa, olisit ehkä huomannut kaupungin poliitikkojen tekevänsä kaikkensa, ettei Keskustan asukkailla olisi mitään mieltä käyttää henkilöautoa. Itse luovuin autosta tämän kiusanteon takia vuosia sitten.

Dominasession voi pitää myös ilman mitään varsinaisia välineitä. Kyse on silloin syli(tanssi)dominasessiosta.

Poissa samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #24 : Tammikuu 05, 2025, 17:59:01 »
Tiedän Helsingin ja yleensäkin pk-seudun ongelmista ja siksi ihmettelenkin, miksi niin iso osa änkeää sinne asumaan. Joo on kaikkea kaikille jne, mutta oikeasti muualla käyt useammassa eri liikkeessä esim nopeammin, vaikka etäisyyttä olisikin paikkojen välillä enemmän. Omalla autolla pääsee istumatta ruuhkissa. Yleensäkin, mitä isompi paikka, niin sen isommat ongelmat. Pätee ihan kaupunki kuin valtio tasollakin.Meni offtopic, mutta ollaankin jo kolmannella sivulla.

Poissa MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #25 : Tammikuu 05, 2025, 19:31:48 »
Tiedän Helsingin ja yleensäkin pk-seudun ongelmista ja siksi ihmettelenkin, miksi niin iso osa änkeää sinne asumaan. Joo on kaikkea kaikille jne, mutta oikeasti muualla käyt useammassa eri liikkeessä esim nopeammin, vaikka etäisyyttä olisikin paikkojen välillä enemmän. Omalla autolla pääsee istumatta ruuhkissa.

Autoruuhkaongelmat ovat lähinnä Helsingin ydinkeskustassa, jossa olen asunut koko elämäni. Jos asuisin Espoossa, niin minulla olisi luultavasti oma auto. Tuolloin Kartanon sijainti ei ole mikään ongelma. Hauska huomata, että ilmoituksissa mainitaan.

- Paikalle pääsee näppärästi julkisilla ja omalle autolle löytyy kiekkopaikkoja lähistöltä. Tämä oli bussilla oven eteen.
- Helppo tulla autolla tai julkisilla, erinomainen sijainti, rauhallinen ympäristö, reilu 5 min kävelymatka Pasilan rautatieasemalta, hyvin parkkitilaa. Jos aikoo kävellä viidessä minuutissa, saa kävellä reippaasi.
-Sisäpihalla ilmainen parkkipaikka, jonne sinun on helppo tulla. Jos käy tuuri, voi jopa löytää kadulta ilmaisen parkkipaikan. Kaupungin pysäköinti maksaa 2€/tunti. Juna-asema on vain 1,2km päässä, joten voit tulla paikalle myös joukkoliikenteellä. Tosin ratikalla tai bussilla pääse huomattavasti lähemmäksi.
- Kaksi uutta yhden dominan paikkaa ovat aika lähellä lähijunien asemia. Toiseen kävelee parissa minuutissa, toiseen on hieman pidempi kävelymatka.

Yksi uusi paikka mainosti, tänne pääsee helposti julkisilla, mutta en kerro, onko kyse junasta, metrosta, ratikasta tai bussista. Aikanaan täällä foorumilla eräs PT hermostui, kun mainitsin, että kannattaa mainita paikan olevan länsimetron suunnalla. Sijainnilla kun on vaikutusta  ainakin minun ostospäätökseen.