Moikka!
Sain eilen kuulla, että minusta löytyykin rapsoja netistä ja päätinkin rekisteröityä tänne foorumille. Olen pahoillani, jos teillä joillain on ollut negatiivisia kokemuksia kanssani. Incalleilla tietysti mun aikataulut voivat välillä levähtää käsiin... Syyllistämättä asiakkaitani, kuitenkin huomautan, että jos asiakas ilmoittaa 5min ennen tapaamista tulevansa n.25minuuttia myöhässä useimmiten se on minulle ongelma. Kuitenkaan en tahdo tapaamisia peruakaan, sillä incallit ovat mulle aina taloudellinen riski. (Eivät suuri, mutta riski kuitenkin.) Sen vuoksi myönnänkin, että on sattunut muutama kerta kun asiakkaiden välinen tauko on ollut aivan liian lyhyt. Olen pyrkinyt informoimaan tästä kaikkia asianosaisia aina kuitenkin etukäteen.
Pyrin myös maksimoimaan tapaamiset, niin, että lähtökohtaisesti tapaan kaikki halukkaat. Kysyntäni ei ole niin korkeaa, ettei se olisi mahdollista, mutta vaatii sen, että jokainen osapuoli noudattaisi sovittua aikataulua. Usein asiakkaiden välissä on hyvin aikaa. Sillä jos näin en tekisi, tulisi valitusta siitä, että myyn ns. "ei oota." "Eikä sulle koskaan sovi." Vaikeaa on löytää balanssia näiden kahden välillä.
Kun en ota asiakkaita vastaan omassa kodissani, niin tilanteesta riippuen joudun tosiaan pesemään pyyhkeitä tiuhaan. Mulla ei ole mahdollista tuoda mukanani suurta määrää pyyhkeitä. Sen vuoksi joskus pyyhkeet ovat kosteita, eivätkä ole ehtineet kuivumaan.
Ehkä jatkossa kehotan ottamaan oman pyyhkeen mukaan
Jos voin puolustaa omaa hygieniaani, niin voisin lausua asiassa seuraavaa: En tosiaan käytä hajusteita, kuten Tulppu ylhäällä mainitsikin. Useimmat deodorantit eivät minulle sovellu ja kehoni reagoi usein stressaaviin tilanteisiin erittämällä hieman enemmän hikeä. Tietääkseni tämä on kuitenkin luonnollista? Peseydyn asiakkaiden välissä incall päivinä. Jos teen outcallia pyrin peseytymään asiakkaiden luona mahdollisuuden ollessa tarjolla.
Tuosta pissantuoksusta olen kieltämättä hämmentynyt ja siitä olen eniten huolissani ja lievästi häpeissänikin. En tiedä miten tuollaista sitten on päässyt tapahtumaan vai onko kyseessä ollut asiakkaan erittäin herkkä hajuaisti. Mutta jos vastaavaa jatkossa joku huomaa, siitä voi kyllä ihan suoraan ilmoittaa, jotta voin vaikka hoitaa asian, ettei se jää vaivaamaan.
Hampaat pesen kaksi kertaa päivässä ja käytän ksylitolituotteita, joten olen pyrkinyt ehkäisemään hengityksen haisemisenkin ja olen pahoillani jos toimet asiassa eivät ole riittäviä.
Anaali ei valikoimiini kuulu, eikä tule kuulumaankaan.
Mutta yhteenvetona: Olen erittäin pahoillani kaikista negatiivisista kokemuksista, joita teillä on. Yritän aina kuitenkin parhaani ja perfektionisti, kun olen minuun sattuu erityisesti se, ettei minulle sanota asioita suoraan. Joka tarkoittaa siis sitä, että en pysty asiaa tilanteessa korjaamaan. Tällaiset asiat jäävät minua vaivaamaan, sillä tiedän pystyväni parempaan.
Enkä tosiaan halua "selitellä" turhaan, mutta omasta epävarmuudestani mm. kortsun laitossa johtuen, koen tarvetta puolustaa itseäni edes hieman.
Olen pahoillani <3