Jos tyynyn alle laittaa seitsemän erilaista kukkaa niin näkee tulevan puolisonsa unessa. Mut mitäs jos mä tän seitsemän kukan "kukkakimpun" laitan tyynyn alle?
Ihanaa juhannusta kaikille 💕
Uutiset:
Jos tyynyn alle laittaa seitsemän erilaista kukkaa niin näkee tulevan puolisonsa unessa. Mut mitäs jos mä tän seitsemän kukan "kukkakimpun" laitan tyynyn alle?Hyvää juhannusta Mitä kaikkea tuo kielen näköinen laite tekee? Hauskan näköinen.
Jos tyynyn alle laittaa seitsemän erilaista kukkaa niin näkee tulevan puolisonsa unessa. Mut mitäs jos mä tän seitsemän kukan "kukkakimpun" laitan tyynyn alle?
Jos tyynyn alle laittaa seitsemän erilaista kukkaa niin näkee tulevan puolisonsa unessa. Mut mitäs jos mä tän seitsemän kukan "kukkakimpun" laitan tyynyn alle?Hyvää juhannusta Mitä kaikkea tuo kielen näköinen laite tekee? Hauskan näköinen.
Wow! Se olisi kiva nähdä käytännössäJos tyynyn alle laittaa seitsemän erilaista kukkaa niin näkee tulevan puolisonsa unessa. Mut mitäs jos mä tän seitsemän kukan "kukkakimpun" laitan tyynyn alle?Hyvää juhannusta Mitä kaikkea tuo kielen näköinen laite tekee? Hauskan näköinen.
Voi pojat, tää on semmone 3 in one lelu, vibraattori, kieli mikä "nuolee" ja sit semmone alipaineistettu pillupumppu samassa 😂 sanotaanko että parhaimmat orkut oon aina tällä saanu 🙌🏻
joo se on kyl aika villi 🤭Wow! Se olisi kiva nähdä käytännössäJos tyynyn alle laittaa seitsemän erilaista kukkaa niin näkee tulevan puolisonsa unessa. Mut mitäs jos mä tän seitsemän kukan "kukkakimpun" laitan tyynyn alle?Hyvää juhannusta Mitä kaikkea tuo kielen näköinen laite tekee? Hauskan näköinen.
Voi pojat, tää on semmone 3 in one lelu, vibraattori, kieli mikä "nuolee" ja sit semmone alipaineistettu pillupumppu samassa 😂 sanotaanko että parhaimmat orkut oon aina tällä saanu 🙌🏻
Kerro miten kävi? Itse veikkaan, joko ikävää niskasärkyä, tai sitten tunnottomuutta alakerrassa jäätävän aamuisen sarjaorkutuksen jäljiltä😘
Kerro miten kävi? Itse veikkaan, joko ikävää niskasärkyä, tai sitten tunnottomuutta alakerrassa jäätävän aamuisen sarjaorkutuksen jäljiltä😘
No sanotaanko et oli aika rennot lihakset, niskasärystä ollu tietoakaan 😆 Piiientä hellyyttä vähä ympäri kroppaa
Huulet on pienet mutta sitä voi onneks paikata muilla avuillaSopisikohan tuosta pippeli sisälle jos sillälailla varovasti sovittelisi ?
Huulet on pienet mutta sitä voi onneks paikata muilla avuilla
Huulipunan jälet kaulaan vai ... varteen 🤫
Huulipunan jälet kaulaan vai ... varteen 🤫